Nutjob Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er riktig at den ikke ble bygget bare for City, men det var lenge i planene at vi skulle overta den. Vi har dessuten senket matta betydelig, slik at stadion i dag er intim i forhold til friidrettsstadioner. hehe, har en litt artig historie om akuratt stadion til city. Da jeg var i england forklarte en person oss; Da city skulle rive gamle stadion sin, fant de ut at det var utrolig dyrt og rive. Derfor fant city ledelsen/økonomiansvarlige ut at de skulle legge ut annonse om privat personer som kunne tenkt seg og hjelpe til med rivinga av gamle stadion. Dagen etter trykket i avisa, sto det flere hundre united supportere i gatene like utenfor stadion, ivrig som faen etter og begynne rivinga Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det er riktig at den ikke ble bygget bare for City, men det var lenge i planene at vi skulle overta den. Vi har dessuten senket matta betydelig, slik at stadion i dag er intim i forhold til friidrettsstadioner. hehe, har en litt artig historie om akuratt stadion til city. Da jeg var i england forklarte en person oss; Da city skulle rive gamle stadion sin, fant de ut at det var utrolig dyrt og rive. Derfor fant city ledelsen/økonomiansvarlige ut at de skulle legge ut annonse om privat personer som kunne tenkt seg og hjelpe til med rivinga av gamle stadion. Dagen etter trykket i avisa, sto det flere hundre united supportere i gatene like utenfor stadion, ivrig som faen etter og begynne rivinga Hahahahahhaha.. takker deg for nok underholdning resten av kvelden. Hahahahaha. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Beint fram. Eg makter rett og slett ikke velge midtbane lenger.Eneste eg etter sesongens løp kan benke må være giggs. Tror rett og slett fjordåret var den avslutningssesongen han burde hatt. Synest han virker lett irritabel og hengslende til tider. Giggs var knallod i Desember og Januar da. Tror han har noen sesonger igjen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Giggs har nok hatt sine beste dager, men jeg tror at han har noe å bidra med til laget værtfall 1 sessong til. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Han skal ihvertfall ta rekorden til Sir Bobbi. Om det så er med gåstol. Sine beste dager har han nok hatt. Han har ikke farten lengre. Men han er en viktig del av den gode balangsen vi har mellom erfaring og unggutter. Det hadde vert fantastisk om han klarte 10 seriegull da. Endret 29. februar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvor mange seriegull har han i dag da? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har et kjipt dilemma, drar til Østerrike på skiferie med idrettslinja imorra, og kommer ikke hjem før neste helg, går i verste fall glipp av TRE United-kamper, herregud, vet jo aldri med fotball og sånt der nede, om de viser det på pub. Huff, jeg går så og si aldri glipp av en kamp og nå går jeg muligens glipp av tre? Byen/bygda vi skal bo i virker som et skikkelig overklassestrøk, viser sikkert bare polo og cricket der... Dette blir veldig off-topic, men skal prøve å ikke spore så alt for mye av. Hvor og hvilken idrettslinje er det du går på? Det er som oftest greit å reise bort, men jeg hater å gå glipp av så mange United-kamper på rad. Vi får håpe - for din skyld - at du og kameratene dine finner en pub eller noe lignende så dere får sett i hvert fall én av kampene. Hvilke spillere tror dere blir spart i helgens oppgjør mot Fulham? Jeg tror i alle fall Tevez blir spart, og at Saha starter på topp sammen med Rooney. Kanskje Scholes, Evra, og Giggs også? Heisann. Går Porsgrunn VGS, regnet som en av de beste idrettslinjene i landet, vi har vært på skiferie tre år på rad nå, første gang i utlandet tho, siden det er 3.klasse Jeg hørte med noen kompiser som var der nede ifjor på samme turen, og de sa de hadde PL der, så da får jeg sett Fulham-kampen, CL sa de at de ikke fant, så da får vi ty til pub. Pompey-kampen går jeg uansett glipp av da jeg sitter på bussen gjennom hele Europa på vei hjem :/ Håper ikke vi sparer noen til helga, veldig viktig kamp, Fulham borte er ALDRI lett å møte. Husker ifjor. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har et kjipt dilemma, drar til Østerrike på skiferie med idrettslinja imorra, og kommer ikke hjem før neste helg, går i verste fall glipp av TRE United-kamper, herregud, vet jo aldri med fotball og sånt der nede, om de viser det på pub. Huff, jeg går så og si aldri glipp av en kamp og nå går jeg muligens glipp av tre? Byen/bygda vi skal bo i virker som et skikkelig overklassestrøk, viser sikkert bare polo og cricket der... Dette blir veldig off-topic, men skal prøve å ikke spore så alt for mye av. Hvor og hvilken idrettslinje er det du går på? Det er som oftest greit å reise bort, men jeg hater å gå glipp av så mange United-kamper på rad. Vi får håpe - for din skyld - at du og kameratene dine finner en pub eller noe lignende så dere får sett i hvert fall én av kampene. Hvilke spillere tror dere blir spart i helgens oppgjør mot Fulham? Jeg tror i alle fall Tevez blir spart, og at Saha starter på topp sammen med Rooney. Kanskje Scholes, Evra, og Giggs også? Heisann. Går Porsgrunn VGS, regnet som en av de beste idrettslinjene i landet, vi har vært på skiferie tre år på rad nå, første gang i utlandet tho, siden det er 3.klasse Jeg hørte med noen kompiser som var der nede ifjor på samme turen, og de sa de hadde PL der, så da får jeg sett Fulham-kampen, CL sa de at de ikke fant, så da får vi ty til pub. Pompey-kampen går jeg uansett glipp av da jeg sitter på bussen gjennom hele Europa på vei hjem :/ Håper ikke vi sparer noen til helga, veldig viktig kamp, Fulham borte er ALDRI lett å møte. Husker ifjor. Okei, hadde håpet du snakket om en idrettslinje på en høgskole eller noe sånt, for jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre etter VGS. Vi slet litt med Fulham i fjor, men heldigvis tok Ronaldo saken i sine egne hender og fikset seieren like før slutt. Men vi har egentlig ikke slitt så kjempe mye med Fulham, og i år bør vi hvertfall ikke slite ettersom at årets Fulham-lag er svært dårlig. Det blir nok mye dueller i starten, men vi bør vinne denne kampen og i alle fall med to mål. Rooney mangler bare ett mål for å ha scoret 50. ligamål for Manchester United. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det gjør han imorgen, tro meg. Han scorer alltid mot Fulham. Det er mot noen lag han scorer alltid har jeg merket Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 <Håper ikke vi sparer noen til helga, veldig viktig kamp, Fulham borte er ALDRI lett å møte. Husker ifjor. Husker målet til Ronaldo i fjor. Helt på slutten. Fikk ballen på egen banehalvdel og gjorde alt selv. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Enig i at vi ikke må undervurdere Fulham, men det rår vel liten tvil om at også våre "2-lags" spillere er minst like gode som Fulhams sine beste, det er motivasjon og spillelyst det står på. Selvsagt marginer og sånt også... På tide at vi vinner CL, så at SAF sparer Anderson og kanskje et par man til, gjør meg ingenting. Håper faktisk Ronaldo starter kampen på benken, han har spillt veeeldig mye i det siste. Men gutten har jo villmannskondis, så mulig han tar matchen på strak arm Anyway, vi er spiller bedre og har sterkere stall i år og jeg tror faktisk at vi kommer til å fullstendig kveste Fulham! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 På sitt normale så har vi et og et halvt lag som slår Fulham. Men har vi en dårlig dag kan det bli vanskelig. Fulham har hjemmebane også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Evra om Saha Vel, om han klarer å holde seg skadefri i mer enn 3 kamper er jo det en fjær i hatten bare det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ingen tvil om(i mine øyne)at Saha er mer enn god nok,men som sagt..han er ikke akuratt skade motstandsdyktig Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det gjør han imorgen, tro meg. Han scorer alltid mot Fulham. Det er mot noen lag han scorer alltid har jeg merket Jeg er enig med deg. Ronaldo har en tendens til å score mot Bolton, Fulham og Newcastle. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 nå har vi snart nevnt hele PL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå