NightKeeper Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 old t har 5 stjerner! Som godkjent UEFA-arena som tilfredsstiller kravene som CL-finalearena, ja.. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 old t har 5 stjerner! Som godkjent UEFA-arena som tilfredsstiller kravene som CL-finalearena, ja.. hva mangler coms? jeg synes den er perfekt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Må vel være et lag som deltar i CL, om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) hehe. coms er i hvert fall bedre enn cl stadionen i istanbul. jeg tror united kunne fylt 100000 seter. Endret 28. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 old t har 5 stjerner! Som godkjent UEFA-arena som tilfredsstiller kravene som CL-finalearena, ja.. hva mangler coms? jeg synes den er perfekt. http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Stadia_List#5_Star_rating Må ta 50.000 Coms tar 48k Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Æsj, men burde ikke være noe stress å bygge 2000 til. "Neste sesong skal Manchester City bli et nytt Manchester United, sier Thaksin." Endret 28. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jaha? og Danno selvsagt går alt på skinner . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Maine Road var mye fetere en COMS. Måla står jo alt for langt unna publikum, bl.a. Hater å se PL matcher der. Svarte nettmasker er også grisestygt. Shitty Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Enig i at nettmaskene skal være hvite, men det er nå en filledetalj som ikke trekker ned stadion. Maine Road var fet, men COMS er jo et eventyr i forhold. Kunne vært mindre avstand til mål. Old Trafford er ekstremt fin innvendig, men ikke utvendig. Innvendig er den nesten perfekt. Eyecandy. Men den ene langsiden bør bygges større! South Stand. Er det planer om utbygging? Endret 28. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 COMS ble ikke en gang bygd for dere, den var så vidt jeg husker designet for Manchesters OL-søknad, og senere bygget for 2002 Commonwealth Games. Den er laget for friidrett, ikke fotball, det synes - og det suger. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er riktig at den ikke ble bygget bare for City, men det var lenge i planene at vi skulle overta den. Vi har dessuten senket matta betydelig, slik at stadion i dag er intim i forhold til friidrettsstadioner. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 11 innlegg er slettet. Om man mener noe bryter med retningslinjene, så finnes det en RETT vei, og en GAL vei. Rett vei: Rapportere innlegget/personen. Gal vei: Poste din mening om personen i tråden. IKKE GJØR DET. "Rapporter og Ignorer". Denne tråden handler fra nå av om United igjen. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har et kjipt dilemma, drar til Østerrike på skiferie med idrettslinja imorra, og kommer ikke hjem før neste helg, går i verste fall glipp av TRE United-kamper, herregud, vet jo aldri med fotball og sånt der nede, om de viser det på pub. Huff, jeg går så og si aldri glipp av en kamp og nå går jeg muligens glipp av tre? Byen/bygda vi skal bo i virker som et skikkelig overklassestrøk, viser sikkert bare polo og cricket der... Dette blir veldig off-topic, men skal prøve å ikke spore så alt for mye av. Hvor og hvilken idrettslinje er det du går på? Det er som oftest greit å reise bort, men jeg hater å gå glipp av så mange United-kamper på rad. Vi får håpe - for din skyld - at du og kameratene dine finner en pub eller noe lignende så dere får sett i hvert fall én av kampene. Hvilke spillere tror dere blir spart i helgens oppgjør mot Fulham? Jeg tror i alle fall Tevez blir spart, og at Saha starter på topp sammen med Rooney. Kanskje Scholes, Evra, og Giggs også? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ugh jeg håper på: ---------Van Der Sar-------- -------Ferdinand-Vidic------- Brown--------------------Evra -------Carrick----Fletcher---- Ronaldo-------------------Nani ---------Saha-----Rooney----- Benk: PIG, O'shea, Tevez, Park, Simpson/Scholes Jeg vil gjerne se at Scholes spiller mindre kamper og for det meste bare kommer inn sent i kamper :\. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Syntes owen bør få spilletid. Tipper også at Giggsy spiller fra start ... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg vil ha Owen i CL. Giggs mot fulham er supert for da får Nani spille mot Lyon. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Dette er jo slike kamper Owen er kjøpt inn for. Når vi skal trygge inn en ledelse. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Dette er jo slike kamper Owen er kjøpt inn for. Når vi skal trygge inn en ledelse. Joda. Det blir nok Fletcher eller Hargreaves fra start. Hvis Ferguson har tenkt å bruke Hargreaves fra start mot Lyon blir det nok Fletcher fra start, men hvis ikke, så blir det nok han. Jeg tror Hargreaves og Anderson starter. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Håper og tror på Scholes - Carrick på midten. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Beint fram. Eg makter rett og slett ikke velge midtbane lenger. Eneste eg etter sesongens løp kan benke må være giggs. Tror rett og slett fjordåret var den avslutningssesongen han burde hatt. Synest han virker lett irritabel og hengslende til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå