Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Ingen enkeltpersoner kan bestemme hvilken drakt som er best/finest. Men alle har sin mening. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Skal vi legge en demper på person angrep og heller prate ON TOPIC. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Du er jo bare latterlig, Fakey. Jada, dere er best i alt. Sikkert. Jeg skal innrømme at dere slår oss på klubbemblem. Så ærlig er jeg. Jeg er ikke en blind supporter som går rundt og tror min egen klubb er best i alt. Du vet godt at vi slår dere på drakt og stadion, så jeg forstår godt at du forsøker å le det vekk. Beste forsvarsmekanismen er jo latterliggjøring, vet du. Kan noen forklare hvorfor en City suporter er medlem i vår tråd, og hvorfor City har tre stjerner over logoen sin, for de har vel neppe vunnet serien mer en 30 ganger de Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har et kjipt dilemma, drar til Østerrike på skiferie med idrettslinja imorra, og kommer ikke hjem før neste helg, går i verste fall glipp av TRE United-kamper, herregud, vet jo aldri med fotball og sånt der nede, om de viser det på pub. Huff, jeg går så og si aldri glipp av en kamp og nå går jeg muligens glipp av tre? Byen/bygda vi skal bo i virker som et skikkelig overklassestrøk, viser sikkert bare polo og cricket der... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Den Ariel-driten har jeg sett i mange varianter. For det første er jeg 18, og for det andre; det er da ikke relevant hvor gammel jeg er, jeg driver fortsatt med design. Hva mener du med "driver med design"? Mekker litt i Photoshop, eller? At du "driver med design" er ingen garanti for at du har estetisk sans. Du er så patetisk Traadstarter,at du i det hele tatt gidder?? Er den 1000 post drømmen din SÅ stor at du må lage oppstyr over den minste ting? "Hva mener du med "driver med design"? Mekker litt i Photoshop, eller? At du "driver med design" er ingen garanti for at du har estetisk sans." Og at du mener at shitty har penest stadion,at rødt er den styggeste fargen,så betyr ikke det at du har RETT. Har møtt mange supportere opp gjennom årene,Liverpool,Chelsea osv,men INGEN har vert en så stor kødd som det du viser at du er med dine idiotiske påstander og komentarer ("Dere kan late som om dere er lei dere for flyulykken på 60-tallet, men faktum er at ingen av dere engang var født da. Ulykken har gitt dere en hærskare av fans som holder med dere fordi de synes synd på dere. Tror jeg skal leie en selvmordsbomber og ta et City-fly og styrte det i COMS. Ja, da blir det supportere og penger, da!")SER du hva du selv skriver???? Er greit at du holder med Shitty,MEN du trenger ikke lage kvalme på ALLe andre plasser forde,og det at du sammenligner ALT du kommer over,viser bare hvor sinnsykt usikker og tåpelig du er. Noen klubber,INKL Manchester United er bedre på noen ting enn klubben i ditt hjerte.DEAL WITH IT! Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har et kjipt dilemma, drar til Østerrike på skiferie med idrettslinja imorra, og kommer ikke hjem før neste helg, går i verste fall glipp av TRE United-kamper, herregud, vet jo aldri med fotball og sånt der nede, om de viser det på pub. Huff, jeg går så og si aldri glipp av en kamp og nå går jeg muligens glipp av tre? Byen/bygda vi skal bo i virker som et skikkelig overklassestrøk, viser sikkert bare polo og cricket der... Vet du om du har tilgang til PC og Internett da? Finnes alltid live-streams Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har et kjipt dilemma, drar til Østerrike på skiferie med idrettslinja imorra, og kommer ikke hjem før neste helg, går i verste fall glipp av TRE United-kamper, herregud, vet jo aldri med fotball og sånt der nede, om de viser det på pub. Huff, jeg går så og si aldri glipp av en kamp og nå går jeg muligens glipp av tre? Byen/bygda vi skal bo i virker som et skikkelig overklassestrøk, viser sikkert bare polo og cricket der... Hvis du kjenner godt etter, så oppdager du kanskje at du er i ferd med å bli forkjølet og neppe kan bli med til Østerrike nå... Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 de har vel neppe vunnet serien mer en 30 ganger de Du vet godt hvorfor vi har tre stjerner i logoen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 de har vel neppe vunnet serien mer en 30 ganger de Du vet godt hvorfor vi har tre stjerner i logoen. nei aner ikke, de har nu ihvertfall ikke tatt gull over 30 ganger Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Julebruskongen: Stjernene er rent dekorative. Endret 28. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Personangrep? Hva kaller du dette da?"Dere kan late som om dere er lei dere for flyulykken på 60-tallet, men faktum er at ingen av dere engang var født da. Ulykken har gitt dere en hærskare av fans som holder med dere fordi de synes synd på dere." "Hva så om jødene har en tragisk historie? Bør vi støtte dem i Midtøsten da, eller? Eller bør vi kanskje støtte Tottenham og Ajax? Herregud" "Tradisjoner er jo mye å være stolte av! Jeg kunne valgt det beste laget med størst tradisjoner selv. Det blir bare patetisk å være stolt av det." Og dette var kun ett LITE utrdag fra dine utrolige utsagn. Du skal IKKE komme og si at andre kommer med personangrep når DU som eneste her angriper store folkegrupper,ja til og med folkeraser!! Det er nok nå...vi forstår at du er såret. Nå svarer eg ikke deg mer,nå er det ON TOPIC,da denne tråden handler om Manchester United,IKKE jødene,tottenham,Ajax eller andre ting du klarer å dra frem Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Traadstarter, greit at du vil nå 1000. innlegg, selv om det ikke er noe å skryte av btw.Men du trenger ikke å poste så mye provoserende innlegg! Den greia med 1000 innlegg i signaturen var bare en spøk, etter at en kar spurte meg hvorfor jeg skreiv så mange innlegg, og om jeg hadde en drøm om 1000 innlegg eller noe. Herregud, hvem faen har så lave ambisjoner her i livet at de setter mål av seg å nå 1000 innlegg på hw? Diesel: Det der er ikke personangrep. Du motsier deg selv. Folkeraser og store folkegrupper er ikke enkeptpersoner. Jeg har heller aldri sagt noe stygt om jøder. Endret 28. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Julebruskongen: Stjernene er rent dekorative. Det er jo bare teit, stjerner er for lag som har gjort det bra i serien, slik er det jo i alle land Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Julebruskongen: Stjernene er rent dekorative. Det er jo bare teit, stjerner er for lag som har gjort det bra i serien, slik er det jo i alle land Nja...Det er noe nytt som har kommet de siste årene. Alle lag står fritt til å ha så mange stjerner de vil i logoen sin. Er det noen i PL som har stjerner i logoen fordi de har vunnet serien da? Så vidt jeg kan se er vi og Portsmouth de eneste lagene med stjerne® i logoen. Her er de fineste logoene: United Everton City Endret 28. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Har et kjipt dilemma, drar til Østerrike på skiferie med idrettslinja imorra, og kommer ikke hjem før neste helg, går i verste fall glipp av TRE United-kamper, herregud, vet jo aldri med fotball og sånt der nede, om de viser det på pub. Huff, jeg går så og si aldri glipp av en kamp og nå går jeg muligens glipp av tre? Byen/bygda vi skal bo i virker som et skikkelig overklassestrøk, viser sikkert bare polo og cricket der... Østerrike har vel sin andel av pub'er, så trur nok det er stor sjanse for at kampen blir vist. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er ikkje heller sånn at Pool har blitt litt som RBK, spelar på det jevne i serien, men når det kjem til CL, så er tenninga mykje høgare, og då plutselig overpresterer en. Syns Pool spelte bra mot Inter, men ellers er det lenge sidan eg har sett en bra Liverpool kamp. Jo det er dessverre blitt slik. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hva betyr de 5 stjernene i Liverpool-logoen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Har et kjipt dilemma, drar til Østerrike på skiferie med idrettslinja imorra, og kommer ikke hjem før neste helg, går i verste fall glipp av TRE United-kamper, herregud, vet jo aldri med fotball og sånt der nede, om de viser det på pub. Huff, jeg går så og si aldri glipp av en kamp og nå går jeg muligens glipp av tre? Byen/bygda vi skal bo i virker som et skikkelig overklassestrøk, viser sikkert bare polo og cricket der... Østerrike har vel sin andel av pub'er, så trur nok det er stor sjanse for at kampen blir vist. Er det vi håper på (Så og si de fleste av mine kompiser i klassen er die hard Reds), får håpe noen puber der nede viser PL /CL, evt. kanskje vi har det på rommene våres. Men som sagt, byen er overklassestrøk deluxe, så jeg frykter det verste. Ender vel opp med at jeg må ta i bruk VGLive på mobilen :!: Hva betyr de 5 stjernene i Liverpool-logoen? Såvidt jeg vet har ikke LPool noen stjerner i logoen, men de bruker 5 stjerner for å vise at de har vunnet Serievinnercupen/CL, 5 ganger. Endret 28. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hvordan står det til med Man. Utd.-gutta om dagen? Syns det er så lite nyheter her i tråden deres. Betyr det at alt går på skinner? Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 old t har 5 stjerner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå