Manx Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Når liverpoll er 14 poeng bak i starten av november så bør mai komme pokker meg fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 den som ler sist ler best(og jeg har ikke startet å le enda:P Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er bare å sette i gang å le også skal jeg se på at Benitez rullerer bort alt som heter medalje muligheter for liverpoll Så skal jeg koste meg fram til mai... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er vel ikke noe å stikke under en stol at Liverpool sliter atm, og er hektet av gullkampen for en god stund siden. Men tror vi har sjanse på en 3 eller 4 plass, noe jeg også håper på slik at vi ikke mister CL.. Har vært stabile i CL så langt i år da, er jo et lyspunkt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Da må de jo skjerpe seg noe inni hampen på bortebane, er ikke alle lagene over som vil sprekke, noen men ikke alle... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Den som ler sist er treig i oppfatningen. United vinner i år. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Rotta Alsaker driter seg jævlig ut. http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/17/483276.html Bitter Liverpool-supporter eller? For vi som faktisk har sett United denne sesongen kan vi glede oss over at supervingen vår har sluttet med å legge seg altfor lett ned i laget, fordi vi vil ikke ha noe slikt i en klubb som United. Fredheim derimot viser seg som den hedersmannen han her. BLADES borte imorra, blir en hard kamp, tipper 2-0 til djevlene. Ronaldo og Scholes. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er jeg helt på bærtur når jeg mener bortedrakten i år skal være hvit, ikke blå? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) De blå er tredje alternativ... Edit: Årets julegave? The Manchester United Opus Etter dages kurs, løp og kjøp bare kroner 37 389,- Og hvis man forhåndsbestiller i dag så får man 10% rabatt så da kan man jo trekke fra 3700 kroner... Men fy pokker hvis jeg hadde hatt nok kronasje... Edit 2: Heisann, Gillespie er ute etter hevn Endret 18. november 2006 av Manx Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Bombe at United skal drite på seg mot bunnlag.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Vel kampen er spilt i 15 minutter, men det er mot denne typen lag som vi har en vane dessverre og miste poeng. Men United har jo hvert i flytsonen hele sesongen så vi kommer nok tilbake... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Da var det 1-1. Fantastisk mål av Rooney, og nå tror jeg kampen kommer til å gå Uniteds vei. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg koser meg bare mer og mer med årets utgave av United... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Fy faen. Unnskyld meg altså, men hva er greia med dårlige kommentatorer a?! ^^ Høres ut som han har kappa av seg balla jo. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Grei førsteomgag, hvor jeg vil si vi blir snytt for to straffespark. (Saha og Scholes) Flott mål av Rooney, og godt legg av Neville. Synes vi kunne klart oss fint uten han kommentatoren, for han var bare rævva. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg koser meg bare mer og mer med årets utgave av United... 7310440[/snapback] Vi ligger 1-1 mot 18. plassen i Premier League? Jeg koser meg ikke så veldig mye akkurat. Vi har toppa lag, og en slik kamp skal vi vinne komfortabelt med minst 2 mål. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Grei førsteomgag, hvor jeg vil si vi blir snytt for to straffespark. (Saha og Scholes) Flott mål av Rooney, og godt legg av Neville. Synes vi kunne klart oss fint uten han kommentatoren, for han var bare rævva. 7310566[/snapback] Enig i at saha skulle hatt straffe.. Scholes sin hadde blitt litt billig, sånn jeg så det... Enig i at kommentatoren suger! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Scholes sin hadde blitt litt billig, sånn jeg så det... 7310782[/snapback] Slik jeg ser det går spilleren inn i ryggen på scholes bevisst for å hindre ham i å gå opp. Hvis jeg ser rett, skal det blåses. FYTTI HELVETTE!! FOR ET MÅL AV ROONEY!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 nyyyydelig, 2-1. Fy fa'n. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Nå har jeg sett det og. FOR en bom av ronaldo. Takk gud for at vi leder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå