Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er jo bare latterlig, Fakey. Jada, dere er best i alt. Sikkert.

Jeg skal innrømme at dere slår oss på klubbemblem. Så ærlig er jeg. Jeg er ikke en blind supporter som går rundt og tror min egen klubb er best i alt.

Du vet godt at vi slår dere på drakt og stadion, så jeg forstår godt at du forsøker å le det vekk. Beste forsvarsmekanismen er jo latterliggjøring, vet du.

post-153213-1204161679_thumb.jpg

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar
Jeg skal innrømme at dere slår oss på klubbemblem. Så ærlig er jeg. Jeg er ikke en blind supporter som går rundt og tror min egen klubb er best i alt.

Interessert i å møte noen sånne? Besøk Pool-tråden! :)

Du vet godt at vi slår dere på drakt og stadion, så jeg forstår godt at du forsøker å le det vekk. Beste forsvarsmekanismen er jo latterliggjøring, vet du.

Jeg er trøtt, men allikevel; hahahahahahaha.

Legger meg nå ja.

Lenke til kommentar
Én ting kan dere ikke ta fra oss: drakta vår er langt flottere enn deres!

Er det en kåring eller er det din subjektive mening?

Synes rødfargen til United-drakta er den fineste rødfargen som er mulig å få tak i. Majestetisk, på en måte. Jeg må dypt ned for å finne den nøytrale siden av meg selv i denne diskusjonen, men jeg ville sagt at United sine drakter er de fineste uansett om jeg hadde heiet på United, City eller landslaget til Salomonøyene.

Om du tror meg eller ikke bryr meg ikke det døyt.

Lenke til kommentar
Du er jo bare latterlig, Fakey. Jada, dere er best i alt. Sikkert.

HAHAHAHA, på stadio`?

Dere kommer aldri til å slå oss i stadio osv, ikke i drakt engang.

Du er så morsom Traadstarter, det er greit at du lager litt større diskusjoner så du kan poste mere innlegg for å nå drømmen din med 1000. innlegg, men ikke post så tåpelige.

Lenke til kommentar
Så du mener drakta vår er stygg? Jaja, ikke alle har estetisk sans.

Nei dumt det. Good thing jeg driver med design. :)

Yeah right, du er 17.

For det første er jeg 18, og for det andre; det er da ikke relevant hvor gammel jeg er, jeg driver fortsatt med design.

Endret av fakey™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...