archanios Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er ikkje heller sånn at Pool har blitt litt som RBK, spelar på det jevne i serien, men når det kjem til CL, så er tenninga mykje høgare, og då plutselig overpresterer en. Syns Pool spelte bra mot Inter, men ellers er det lenge sidan eg har sett en bra Liverpool kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Men det er klart vi var inne i en kjempe formsvikt, de fleste som så kampene så jo at Liverpool var en skygge av seg selv. En formsvikt varer ikke så lenge. Dere mangler rett og slett kvalitet nok, å nivået i Premier League har sprunget litt ifra dere de to siste årene. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Siste 18 årene sier da jeg. Men selvfølgelig, dere er inne i en formsvikt. Den har vart i 18 år nå, den går sikkert over snart Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Siste 18 årene sier da jeg. Men selvfølgelig, dere er inne i en formsvikt. Den har vart i 18 år nå, den går sikkert over snart hehe, du elsker å provosere pool supportere you are pushing the limit, to see how far you can go before it explodes Am i right? Endret 27. februar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Herregud da... Traadstarter elsker jo denne tråden. "MANCHESTER UNITED-TRÅDEN, EN TRÅD FOR OSS FANS. Har ikke City noen fan tråd eller? nei, trokke det Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Herregud da... Traadstarter elsker jo denne tråden. "MANCHESTER UNITED-TRÅDEN, EN TRÅD FOR OSS FANS. Har ikke City noen fan tråd eller? nei, trokke det så start en ikke kom med de meningsløse innleggene dine, ver så snill Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bare kødder litt med dere, jeg. Sannheten er at jeg synes ManUtd er en ganske så kul klubb, selv om jeg er City selv. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Bare kødder litt med dere, jeg. Sannheten er at jeg synes ManUtd er en ganske så kul klubb, selv om jeg er City selv. men eg har oppfordra deg, start ein city tråd så kan du jo henge her og, men litt skjerpings når det gjelder små unødvendige innlegg Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvem skal jeg diskutere med i City-tråden? Meg selv? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Siste 18 årene sier da jeg. Men selvfølgelig, dere er inne i en formsvikt. Den har vart i 18 år nå, den går sikkert over snart hehe, du elsker å provosere pool supportere you are pushing the limit, to see how far you can go before it explodes Am i right? Klart det, men etter ban'en blir jeg overvåket, så jeg holder det i denne tråden. Herregud da... Traadstarter elsker jo denne tråden. "MANCHESTER UNITED-TRÅDEN, EN TRÅD FOR OSS FANS. Har ikke City noen fan tråd eller? nei, trokke det så start en ikke kom med de meningsløse innleggene dine, ver så snill Hvem skal jeg diskutere med i City-tråden? Meg selv? All the empty blue seats, of course! Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Pøh! Det er riktignok ikke alltid fullt, men de setene dere fyller opp er jo for det meste bare turister uansett. Det er atmosfæren som teller! NOISE LEAGUE TABLE: Sunderland Tottenham Hotspur Manchester City Aston Villa Everton Chelsea Middlesbrough Derby County Newcastle United West Ham Birmingham City Arsenal Portsmouth Blackburn Rovers Bolton Wanderers Liverpool Manchester United Wigan Athletic Reading Fulham Endret 28. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Haha morsomt, sikkert like bra som den målingen av Europas beste lag. Ikke rart dere lager mye bråk, dere jubler jo faktisk når Arsenal scorer mot dere. Det er jo viktigere for dere at United ikke vinner enn at City gjør det bra. Endret 28. februar 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Pøh! Hvis du har vært på COMS vet du at det er bedre stemning der enn på OT. http://uk.eurosport.yahoo.com/26102007/58/...oise-table.html Jubler vi når Arsenal scorer mot oss? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mon tro om at bortekampene blir tatt med i den målingen. Red Army er englands beste bortesupportere. Jubler vi når Arsenal scorer mot oss? Jepp, dere gjorde faktisk det sist gang dere møttes. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tradisjoner er jo mye å være stolte av! Jeg kunne valgt det beste laget med størst tradisjoner selv. Det blir bare patetisk å være stolt av det. Beriker flystyrten historien!? Det var da en grusom uttalelse. Du er ute etter den "feiringen" som City fansen liksom mener at vi gjør. Det er viktig at man husker hele historien. Ikke bare det posetive Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Red Army er englands beste bortesupportere. Er det en kåring, eller kun din subjektive ytring? Jepp, dere gjorde faktisk det sist gang dere møttes. Hvorfor? Du er ute etter den "feiringen" som City fansen liksom mener at vi gjør. Det er viktig at man husker hele historien. Ikke bare det posetive Greit nok. Du kan i hvert fall ikke klage på City-fansens eksepsjonelt gode oppførsel under markeringen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 <Greit nok. Du kan i hvert fall ikke klage på City-fansens eksepsjonelt gode oppførsel under markeringen. Veldig bra faktisk. Fryktet den litt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Red Army er englands beste bortesupportere. Er det en kåring, eller kun din subjektive ytring? Det gidder jeg ikke svare på engang. Bestill Canal+ pakken og se kamper selv. Jepp, dere gjorde faktisk det sist gang dere møttes. Hvorfor? Spør dine lyseblå venner om det. City-supportere hater jo United mer enn de elsker sin egen klubb. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det gidder jeg ikke svare på engang. Bestill Canal+ pakken og se kamper selv. Og det tror du ikke jeg har? Jeg skal være helt enig i at de er bedre på bortebane enn hjemme (hvem er ikke det?), men best i landet? Skulle likt å sett den kåringa. Spør dine lyseblå venner om det. City-supportere hater jo United mer enn de elsker sin egen klubb. Kanskje noen få jubla. Herregud...det er fjols blant alle fans. De fleste City-supporterne bryr seg nok mer om City enn United. Én ting kan dere ikke ta fra oss: drakta vår er langt flottere enn deres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå