Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er klart vi var inne i en kjempe formsvikt, de fleste som så kampene så jo at Liverpool var en skygge av seg selv.

En formsvikt varer ikke så lenge. Dere mangler rett og slett kvalitet nok, å nivået i Premier League har sprunget litt ifra dere de to siste årene.

Lenke til kommentar
Siste 18 årene sier da jeg. Men selvfølgelig, dere er inne i en formsvikt. Den har vart i 18 år nå, den går sikkert over snart :)

hehe, du elsker å provosere pool supportere ;) you are pushing the limit, to see how far you can go before it explodes :p

Am i right? ;)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Siste 18 årene sier da jeg. Men selvfølgelig, dere er inne i en formsvikt. Den har vart i 18 år nå, den går sikkert over snart :)

hehe, du elsker å provosere pool supportere ;) you are pushing the limit, to see how far you can go before it explodes :p

Am i right? ;)

Klart det, men etter ban'en blir jeg overvåket, så jeg holder det i denne tråden. :)

Herregud da... Traadstarter elsker jo denne tråden. "MANCHESTER UNITED-TRÅDEN, EN TRÅD FOR OSS FANS. Har ikke City noen fan tråd eller?

nei, trokke det

så start en :) ikke kom med de meningsløse innleggene dine, ver så snill :)

Hvem skal jeg diskutere med i City-tråden? Meg selv?

All the empty blue seats, of course!

Lenke til kommentar

Pøh! Det er riktignok ikke alltid fullt, men de setene dere fyller opp er jo for det meste bare turister uansett. Det er atmosfæren som teller!

NOISE LEAGUE TABLE:

Sunderland

Tottenham Hotspur

Manchester City

Aston Villa

Everton

Chelsea

Middlesbrough

Derby County

Newcastle United

West Ham

Birmingham City

Arsenal

Portsmouth

Blackburn Rovers

Bolton Wanderers

Liverpool

Manchester United

Wigan Athletic

Reading

Fulham

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar

Haha morsomt, sikkert like bra som den målingen av Europas beste lag.

Ikke rart dere lager mye bråk, dere jubler jo faktisk når Arsenal scorer mot dere. Det er jo viktigere for dere at United ikke vinner enn at City gjør det bra.

Endret av fakey™
Lenke til kommentar
Tradisjoner er jo mye å være stolte av! Jeg kunne valgt det beste laget med størst tradisjoner selv. Det blir bare patetisk å være stolt av det.

Beriker flystyrten historien!? Det var da en grusom uttalelse.

Du er ute etter den "feiringen" som City fansen liksom mener at vi gjør. Det er viktig at man husker hele historien. Ikke bare det posetive

Lenke til kommentar
Red Army er englands beste bortesupportere.

Er det en kåring, eller kun din subjektive ytring?

Jepp, dere gjorde faktisk det sist gang dere møttes.

Hvorfor?

Du er ute etter den "feiringen" som City fansen liksom mener at vi gjør. Det er viktig at man husker hele historien. Ikke bare det posetive

Greit nok. Du kan i hvert fall ikke klage på City-fansens eksepsjonelt gode oppførsel under markeringen.

Lenke til kommentar
Red Army er englands beste bortesupportere.

Er det en kåring, eller kun din subjektive ytring?

Det gidder jeg ikke svare på engang. Bestill Canal+ pakken og se kamper selv.

Jepp, dere gjorde faktisk det sist gang dere møttes.

Hvorfor?

Spør dine lyseblå venner om det. City-supportere hater jo United mer enn de elsker sin egen klubb.

Lenke til kommentar
Det gidder jeg ikke svare på engang. Bestill Canal+ pakken og se kamper selv.

Og det tror du ikke jeg har? Jeg skal være helt enig i at de er bedre på bortebane enn hjemme (hvem er ikke det?), men best i landet? Skulle likt å sett den kåringa.

Spør dine lyseblå venner om det. City-supportere hater jo United mer enn de elsker sin egen klubb.

Kanskje noen få jubla. Herregud...det er fjols blant alle fans. De fleste City-supporterne bryr seg nok mer om City enn United.

Én ting kan dere ikke ta fra oss: drakta vår er langt flottere enn deres!

post-153213-1204160996_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...