Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<men faktum er at ingen av dere engang var født da.

Hva har det med saken å gjøre da? Historien har mye med identiteten til klubben og jeg synest det er viktig å huske hvem vi er. Historien til Jødene identifiserer dem og jeg tror mange bryr seg om all dritten de har fått i historien selv om de ikke var født da.

Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre da? Historien har mye med identiteten til klubben og jeg synest det er viktig å huske hvem vi er. Historien til Jødene identifiserer dem og jeg tror mange bryr seg om all dritten de har fått i historien selv om de ikke var født da.

Hva så om jødene har en tragisk historie? Bør vi støtte dem i Midtøsten da, eller? Eller bør vi kanskje støtte Tottenham og Ajax? Herregud...

Lenke til kommentar

Hva så om jødene har en tragisk historie? Bør vi støtte dem i Midtøsten da, eller? Eller bør vi kanskje støtte Tottenham og Ajax? Herregud...

Elendig stråmann arguementasjon. Poenget er at det er en del av historien og identiten til United. Ta et eple.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at du skal bli Manchester United supporter. Støtt laget ditt. Men for oss som tilhører Manchester United er historien viktig. Den er en del av klubben og identifiserer hvem vi er.

Jeg sier ikke at mange blir Manchester United supportere i dag pga flyulykken. Men det er en viktig hendelse i klubbhiostorien som ikke har med fotball å gjøre og det beriker historien. Mye på samme måte som hunden som reddet oss (vet det er en sannhet med modifikasjoner) og bombingen av Old Trafford som gjorde at vi måtte låne Maine Road. Klubbens start som en fattig bakgårdsklubb dannet av jernbane arbeidere.

Manchester United har en historie som er sjarmerende og som man kan sette seg dypt inn i og på den måten kanskje bli mere glad i klubben.

Ja, det er en del av identiteten deres. Skulle dere ønske det ikke hadde skjedd?

Selvfølgelig. Samme hva en scouser sa en gang så er liv viktigere enn fotball. Men det hindrer ikke det faktumet at det hendte og at det er en viktig del av historien.

Lenke til kommentar

Det er umulig å vite. Hvem vet hva som kunne skjedd? Busby kunne ha fått et fristende tilbud fra Real eller noe og stukket, og dermed kunne flere av nøkkelspillerne deres ha forlatt dere. Det finnes uendelig med scenarioer ;)

Det er rett og slett umulig å vite. Dere kan gjerne påstå det hvis dere finner trøst i det, så får vi heller se da, i mai 2009 :)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Tradisjoner er jo mye å være stolte av! Jeg kunne valgt det beste laget med størst tradisjoner selv. Det blir bare patetisk å være stolt av det.

Beriker flystyrten historien!? Det var da en grusom uttalelse.

Selvfølgelig beriker den historien, uansett hvor fælt det måtte være.

@Jeg_ruler. Selvfølgelig kan man ikke bevise det, men semifinale i serievinner-cupen med en snittalder på 22år. Vel det er en sterk indikasjon.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...