Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lett for dere å si, som får penger kastet etter dere fra alle verdenshjørner. Hadde det ikke vært for investorer, ville ganske mange klubber vært bankerott.

Vår økonomi faller på fansen. Mange fans. Mange som kjøper skjorter og går på kamp. Mange ser kamp på tv som gjør PL verdiful for tv-selskaper. Og dermed verdiful for folk som vil ha navnet sitt på draktene. osv osv

Om du nevner Glazer så tar han penger fra klubben for å betale avdrag på lånet sitt.

City er avhengig av godviljen til eieren. Uten den kan dere ikke ha de lønningene dere betaler ut nå.

Ikke alle har like mange fans som kaster penger etter seg som dere. Igjen: lett for dere å si at alle burde klare seg med sine egne penger.

Lenke til kommentar
Nå vant jo City på vår hjemmebane for ikke lenge siden, og det er jo det 032 står for - antall år siden Shitty sist slo oss på Old Trafford. Har jeg misforstått noe?

Goscinny ;)

Pøh, bare fordi noen var så begeistret av å spille på samme stadion som selveste Ronaldo at de sprang seg på ballen noen ganger. Ikke noe å bry seg om :)

Lenke til kommentar
De Nye 4 store blir Arsenal, Chelsea, Liverpool og City.

Jeg tror du drømmer litt for mye her i dag eller i livet. SHITTY kommer aldri til å bli større enn United, never ;)

Haha, du vet det selv. Dagen vil komme. Alt snur. City vil bli best i byen igjen, og United vil ta over etter det igjen. Det svinger.

Når skal det skje? City har ikke vunnet noe av et snev av viktighet på 32 år.

032 Years :)

Brann hadde ikke vunnet serien på 44 år.

Lenke til kommentar
Lett for dere å si, som får penger kastet etter dere fra alle verdenshjørner. Hadde det ikke vært for investorer, ville ganske mange klubber vært bankerott.

Vår økonomi faller på fansen. Mange fans. Mange som kjøper skjorter og går på kamp. Mange ser kamp på tv som gjør PL verdiful for tv-selskaper. Og dermed verdiful for folk som vil ha navnet sitt på draktene. osv osv

Om du nevner Glazer så tar han penger fra klubben for å betale avdrag på lånet sitt.

City er avhengig av godviljen til eieren. Uten den kan dere ikke ha de lønningene dere betaler ut nå.

Ikke alle har like mange fans som kaster penger etter seg som dere. Igjen: lett for dere å si at alle burde klare seg med sine egne penger.

Det er sant. Men se på Everton og Aston Villa. De er utfordrer til CL plassen av egen maskin. Arsenal ble et topplag på egen maskin og det ble vi også. Det er ikke umulig om satsingen er rett og fornuftig i stedet for "vi skal bli best i verden i løpet av to sesonger" filosofi. Jeg hadde likt å se mange flere lag gå får langsiktig jobbing i stedet for å slikke skoene på personen eller organisasjonen som gir dem mest penger. Gi faen i balangsert økonomi og satse alt.

Innerst inne tror jeg at du hadde likt det bedre også.

Lenke til kommentar
Noe må vi jo ha gjort for å opparbeide oss en så enorm fanskare. Jeg vil si underholdene, offansiv og vinnende fotball er et nøkkelord i den sammenheng, samt et lag med god moral. Det har iallfall alltid vært viktig for Fergie.

Goscinny ;)

Pluss god markedsføring. Nå er det du sier en veldig stor del av god markedsføring da.

Skal heller ikke glemme at flyulykken spiller en rolle siden det ga oss veldig mye medfølelse fra 60 tallet og gir klubben en rik historie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
De Nye 4 store blir Arsenal, Chelsea, Liverpool og City.

Jeg tror du drømmer litt for mye her i dag eller i livet. SHITTY kommer aldri til å bli større enn United, never ;)

Haha, du vet det selv. Dagen vil komme. Alt snur. City vil bli best i byen igjen, og United vil ta over etter det igjen. Det svinger.

Når skal det skje? City har ikke vunnet noe av et snev av viktighet på 32 år.

032 Years :)

Brann hadde ikke vunnet serien på 44 år.

Brann tapte på målstreken ifjor og har vært nærme i mange år nå. Har shitty? nei!
Lenke til kommentar

@Traadstarter: Tror du United har vært en milliardmaskin av en toppklubb hele tiden, eller hva er problemet ditt? Sist jeg så etter kom det ikke en korrupsjonsmistenkt asiat tidlig på 90-tallet og gjorde dem til storklubb over natta... Supportere som ikke går i mot eiere som bare spytter inn penger for umiddelbar suksess er det som kommer til å ødelegge fotballen, det må vi alle skjønne.

Lenke til kommentar
@Traadstarter: Tror du United har vært en milliardmaskin av en toppklubb hele tiden, eller hva er problemet ditt? Sist jeg så etter kom det ikke en korrupsjonsmistenkt asiat tidlig på 90-tallet og gjorde dem til storklubb over natta... Supportere som ikke går i mot eiere som bare spytter inn penger for umiddelbar suksess er det som kommer til å ødelegge fotballen, det må vi alle skjønne.

City hadde vært en langt dårligere klubb uten investorpenger. ManU hadde sannsynligvis vært overlegne hvert år pga alle supporterne de har.

Dere kan late som om dere er lei dere for flyulykken på 60-tallet, men faktum er at ingen av dere engang var født da. Ulykken har gitt dere en hærskare av fans som holder med dere fordi de synes synd på dere. Tror jeg skal leie en selvmordsbomber og ta et City-fly og styrte det i COMS. Ja, da blir det supportere og penger, da!

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar

Traadstarters oppfatning av United og fotball generelt:

- United ble stiftet rett før flyulykken på 50-tallet.

- Flyet styrtet - United fikk 300 millioner supportere som syntes synd på dem.

- United var fra starten av søkkrike og hadde en stadion med over 70000 sitteplasser.

- United vinner fordi fansen synes synd på dem, og fordi de har veldig, veldig masse flaks.

- City har ikke supportere nok, ikke nok flystyrter og definitivt ikke nok penger til å spille bra fotball og ha en god og normal vekst - som de fleste andre fotballklubber.

Kimans oppfatning av Traadstarter:

- Provserende.

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar

Det virker jo ikke ut som om han Traadstarter vet så mye om United. Han tror jo han vet alt.

Traadstarter irriterer meg veldig, virker jo ut som han poster bare for å poste. Det du sier om Munchen ulykken er tåpelig, hold det for deg selv.

Ron og Rooney kom på ukens lag :D

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Traadstarters oppfatning av United og fotball generelt:

- United ble stiftet rett før flyulykken på 50-tallet.

- Flyet styrtet - United fikk 300 millioner supportere som syntes synd på dem.

- United var fra starten av søkkrike og hadde en stadion med over 70000 sitteplasser.

- United vinner fordi fansen synes synd på dem, og fordi de har veldig, veldig masse flaks.

- City har ikke supportere nok, ikke nok flystyrter og definitivt ikke nok penger til å spille bra fotball og ha en god og normal vekst - som de fleste andre fotballklubber.

Kimans oppfatning av Traadstarter:

- Provserende.

Tenkte akuratt et samme da eg lsete traadstarter sitt innlegg...så kom du med det svaret...

Så utrolig bra svart...

" ManU hadde sannsynligvis vært overlegne hvert år pga alle supporterne de har." Ehm...hallo? Det var ett ufattelig argument...nesten intet argument i det hele tatt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...