Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De Nye 4 store blir Arsenal, Chelsea, Liverpool og City.

Jeg tror du drømmer litt for mye her i dag eller i livet. SHITTY kommer aldri til å bli større enn United, never ;)

Haha, du vet det selv. Dagen vil komme. Alt snur. City vil bli best i byen igjen, og United vil ta over etter det igjen. Det svinger.

Hhaaha, leker morsom du. Trodde ikke at Shitty supp var så morsomme.

Lenke til kommentar
Historisk sett er de fire store ManUtd, Liverpool, Arsenal og Forest.

Det kan jeg være enig i. Men jeg snakker om dagens 4 store. Chelsea, Arsenal, United og Liverpool. Med City, Everton og Villa som utfordrere.

Jeg tolket det sånn. Det eneste Chelsea, Liverpool og City har til felles er at de ikke tjener pengene sine selv. Pengedoping kaller jeg det.

Det er fullt lovlig. Hvem sier nei til penger?

Lenke til kommentar

Det kan jeg være enig i. Men jeg snakker om dagens 4 store. Chelsea, Arsenal, United og Liverpool. Med City, Everton og Villa som utfordrere.

Kan jo ikke si at Shitty, Everton og Villa er utfordrere etter knapt et stabil sesong blant topp 10.

Lenke til kommentar

Jeg tror du drømmer litt for mye her i dag eller i livet. SHITTY kommer aldri til å bli større enn United, never ;)

Haha, du vet det selv. Dagen vil komme. Alt snur. City vil bli best i byen igjen, og United vil ta over etter det igjen. Det svinger.

Det kan hende. Jeg frykter litt den dagen Gud må trappe ned fra manager stolen. Dog vi har stor stadion, stort navn og en liten verden av supportere så midlene kommer ikke til å gå så veldig ned selv om vi blir utenom "de fire store" noen sesonger.

Spørsmålet er heller om City klarer å balangsere en økonomi etter at japsen har gått lei av å betale regninger. Så lenge han betaler kan Svennis eller noen klare å skaffe dere noen CL plasser. Men så lenge de bare er kjøpt in av penger utenfra så betyr de lite.

Lenke til kommentar

Kan jo ikke si at Shitty, Everton og Villa er utfordrere etter knapt et stabil sesong blant topp 10.

Ingen av lagene bak er stabile. Men per nå virker City, Everton og Villa sterkest.

Edit: Glemte Portsmouth. Det er fort gjort, hehe. Stadion deres ser ikke akkurat ut som en VM-arena.

Lett for dere å si, som får penger kastet etter dere fra alle verdenshjørner.

Huh?

Fans overalt. Dere er vel en av verdens rikeste klubber, om jeg ikke husker feil? Penger her, penger der. Trenger ingen investorer. Da er det lett å si at alle burde klare seg uten.

Endret av Traadstarter
Lenke til kommentar
Lett for dere å si, som får penger kastet etter dere fra alle verdenshjørner. Hadde det ikke vært for investorer, ville ganske mange klubber vært bankerott.

Vår økonomi faller på fansen. Mange fans. Mange som kjøper skjorter og går på kamp. Mange ser kamp på tv som gjør PL verdiful for tv-selskaper. Og dermed verdiful for folk som vil ha navnet sitt på draktene. osv osv

Om du nevner Glazer så tar han penger fra klubben for å betale avdrag på lånet sitt.

City er avhengig av godviljen til eieren. Uten den kan dere ikke ha de lønningene dere betaler ut nå.

Lenke til kommentar

Når skal det skje? City har ikke vunnet noe av et snev av viktighet på 32 år.

032 Years :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...