Raste Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Fordi jeg har lyst og du trenger ikke å stjele uten å spørre! Traadstarter? Hvorfor har du tatt Fakey sin avatar? Noen som så United-L'pool kampen? Hvordan var Neville? Endret 26. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vi hadde høyeste tilskuersnitt i England tidlig på 70-tallet da vi var nede i andre divisjon, ikke dårlig Høyeste tilskuersnitt i verden også Kildus? United have had the highest league attendances in English football for almost every season since then, even as a Second Division side in 1974–75.[2] Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Fordi jeg har lyst og du trenger ikke å stjele uten å spørre!Traadstarter? Hvorfor har du tatt Fakey sin avatar? Fordi jeg har lyst. Det står dessuten ikke Fakey der, men Akey. United have had the highest league attendances in English football for almost every season since then, even as a Second Division side in 1974–75.[2] Kildus? Endret 26. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Se på denne her, i 74-75 da United var nede http://www.european-football-statistics.co...ve/aveeng70.htm Old Trafford ble utvidet til litt over 50.000 da, som du ser ledet de før og etter de kom opp igjen. Jeg finner ikke noe statistikk fra 74-75 enda. EDIT: Fant det: http://www.european-football-statistics.co.uk/england.htm 1975 48.389 Endret 26. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Fordi jeg har lyst og du trenger ikke å stjele uten å spørre!Traadstarter? Hvorfor har du tatt Fakey sin avatar? Noen som så United-L'pool kampen? Hvordan var Neville? Neville spilte i en time. Nå har aldri Gary vert en fremtredene spiller, men han var vanskelig å pasere og hadde noen løp forover. Gjorde vel egentlig ikke noe galt. Jeg synest også at "traadstarter" har litt merkelig oppførsel. Har Fakey mobba på seg noen i en annen tråd? Endret 26. februar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg ser ingen F... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Og da har jeg rydda litt metadiskusjon, personangrep og kallenavn er ikke lov, ei heller off topic. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg ser ingen F... Serr? Har jeg så dårlig syn? :O Limbeck, takk for svar. Men håper G. Neville kommer snart tilbake på A-laget, hadde vært gøy å sett han igjen Alastor, det er jo ingen her som har fått kallenavn? Endret 26. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 sog ingen direkte grunn til at Gary ikke kan spille neste kamp. Men det er veldig mye jeg ikke vet da. Hvordan Gary føler seg og hva han og Fergie tenker. Trening osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja. Så han var ikke noe dårlig? Han har jo vært i full trening leeenge da, så Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke dårlig i det hele tatt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 La Gaz prøve seg mot en annen motstander. Det er dessverre ikke mulig å sjekke formen hans mot Pool, den er alltid på topp, selv med gipsa bein. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er dere interessert i å beholde Carrick? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Selvfølgelig. Mannen har jo brilijert de siste kampene han har fått tillit. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er det.... Syns han har vist seg i de siste kampene. Er dere intressert i å beholde Carrick? Har du tenkt til å kidnappe han? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Er dere interessert i å beholde Carrick? Nei, vi vil gi han gratis til City....NOT, han er fremtida med Anderson,Ronaldo og Nani Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Trodde han bare satt på benken. Hvis dere vil selge han, så si ifra! City er garantert interessert. Hvor mye er markedsverdien hans per nå? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 25-30mill pund. Ikke et øre mindre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Trodde han bare satt på benken. Hvis dere vil selge han, så si ifra! City er garantert interessert. Hvor mye er markedsverdien hans per nå? høres jo nesten ut som du er en talent speider for klubben eller no sånt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hahaha. Hva er det du er Traadstarter? Hvordan vet du at City er garantert intr? Har du pratet med dem? Så ville vi neppe ha solgt han til Shitty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå