SumSar Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 De er jo Scousere... akkurat som de kaller oss for scum... Det er en del av fotballkulturen på fotballøya. Må være lov... 7247504[/snapback] Synes fortsatt det blir litt for dumt, men ok. Driver de på med det i England, må vel vi og få lov til det. Nå har du selv mer enn én gang referert til chelsea som "Chelsij" 7247508[/snapback] Meg? Gi meg noen bevis på det, takk. 7247547[/snapback] Nå gidder ikke jeg å grave etter eksakte plasser du har skrevet det, men troooo meg, jeg lyver ei. Kjenner meg såpass. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Nå gidder ikke jeg å grave etter eksakte plasser du har skrevet det, men troooo meg, jeg lyver ei. Kjenner meg såpass. 7247566[/snapback] Inntil du, eller noen andre finner et innlegg av meg der jeg skriver Chelskij, så nekter jeg å gå med på at jeg har skrevet det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Jeg trodde det var allmennviten at når en United supporter sier ordet socuser mener han en liverpool supporter. 7247337[/snapback] Det er selvsagt en enkel ting å skjønne. Mitt poeng i paranteset var bare at ingen her inne er scousere, så vidt jeg vet iallfall. En scouser er født og oppvokst i Liverpool og snakker 'Scouse-dialekt'. Selvsagt forstår jeg hva dere mener og at det er Liverpool-supportere dere sikter til, men likevel er det et ganske feil uttrykk å bruke. Skal man være pirkete og korrekt, snakker dere om folk som er født og oppvokst i Liverpool, det være seg både Everton- eller Liverpool-supporter. Eller nøytral. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 De er jo Scousere... akkurat som de kaller oss for scum... Det er en del av fotballkulturen på fotballøya. Må være lov... 7247504[/snapback] Scousere er ikke et negativt ord, men en allmenn beskrivelse av personer i distriktet rundt Liverpool. Scum, vel å forklare akkurat det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Rovers @ Ewood imorra. Vil se dette laget; VDS Gaz - Rio - Vida - Evra Ron - Scholesy - Carrick - Giggsy Roon - Saha Tips for dagen; 2-0 til de røde. Saha og Scholes. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Håper Gamstn ikke spiller :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Håper Gamstn ikke spiller :!: 7262628[/snapback] Nei, den gutten har ødelagt for oss så mange ganger nå. Hvis han spiller så spiller han ikke lenge Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Bare å sette Vidic til å mannsmarkere Gamsten og med å markere mener jeg å sitte på han i 90 minutter United har litt å hevne fra i fjor og tror nok de ikke har lyst til å tape to kamper til Blackburn to år på rad... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Da stakk jeg ned på pubn, måtte det beste laget vinne. Glory Glory. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 come on gamsten:P Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Er mannen blind! Tugay sparket ned Ronaldo! Er gult kort med store fantastiske varseltrekanter! Å Rooney, vel de pilsa på puben var vel ikke så lur med nærmere ettertanke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Jaja, seier, som vanlig. Barampampampaaam, I'm lovin it! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Dette går jo på skinner Bare holde det oppe i 24 kamper til nå så er vi mestre Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Det at vi slår Rovers på Ewood for første gang siden 1998 betyr jo at vi er oppe i toppformen og fungerer som lag. Dette lover godt, nå er det bare for Alex å holde mentaliteten oppe og få gutta til å fungere optimalt gjennom hele sesongen. Forhåpentligvis kommer det et par forsterkninger til midtbanen og forsvar eller angrep i januar, så har vi en mer solid stall om noe skulle skjære seg. The Reds Go Marching On. Endret 12. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Tror ikke det blir noe problem å holde motivasjonen opp i serien så lenge Chelsea ligger og presser på bak. Er vel litt mer bekymret om Chelsea skulle gå på en smell eller to og gutta begynner å slappe av, det er ikke bra... Og må i hvertfall klare å holde motivasjonen på topp mot lag som de skal slå 99 av 100 ganger, har en liten tendens til å miste litt poeng unødvendig på den måten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Slike seiere smaker alltid digg. Herlig nok en gang med seier. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 14 poeng foran scouserne, dette må feires med kald pils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 14 poeng foran scouserne, dette må feires med kald pils. 7270459[/snapback] håper du for ising i tennene Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Bedre med ising i tennene enn 14 poeng bak United, eller var det bedre med 10 høner i hånden enn tre sauer på taket Edit: t Endret 12. november 2006 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 whateva:P leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til mai enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå