Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

De er jo Scousere... akkurat som de kaller oss for scum...

Det er en del av fotballkulturen på fotballøya.

Må være lov...

7247504[/snapback]

Synes fortsatt det blir litt for dumt, men ok. Driver de på med det i England, må vel vi og få lov til det.

Nå har du selv mer enn én gang referert til chelsea som "Chelsij" :)

7247508[/snapback]

Meg? Gi meg noen bevis på det, takk. :)

7247547[/snapback]

Nå gidder ikke jeg å grave etter eksakte plasser du har skrevet det, men troooo meg, jeg lyver ei. Kjenner meg såpass. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trodde det var allmennviten at når en United supporter sier ordet socuser mener han en liverpool supporter.

7247337[/snapback]

Det er selvsagt en enkel ting å skjønne. Mitt poeng i paranteset var bare at ingen her inne er scousere, så vidt jeg vet iallfall. En scouser er født og oppvokst i Liverpool og snakker 'Scouse-dialekt'. Selvsagt forstår jeg hva dere mener og at det er Liverpool-supportere dere sikter til, men likevel er det et ganske feil uttrykk å bruke. :) Skal man være pirkete og korrekt, snakker dere om folk som er født og oppvokst i Liverpool, det være seg både Everton- eller Liverpool-supporter. Eller nøytral.

Lenke til kommentar
De er jo Scousere... akkurat som de kaller oss for scum...

Det er en del av fotballkulturen på fotballøya.

Må være lov...

7247504[/snapback]

Scousere er ikke et negativt ord, men en allmenn beskrivelse av personer i distriktet rundt Liverpool. Scum, vel å forklare akkurat det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det at vi slår Rovers på Ewood for første gang siden 1998 betyr jo at vi er oppe i toppformen og fungerer som lag.

Dette lover godt, nå er det bare for Alex å holde mentaliteten oppe og få gutta til å fungere optimalt gjennom hele sesongen.

Forhåpentligvis kommer det et par forsterkninger til midtbanen og forsvar eller angrep i januar, så har vi en mer solid stall om noe skulle skjære seg.

The Reds Go Marching On.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Tror ikke det blir noe problem å holde motivasjonen opp i serien så lenge Chelsea ligger og presser på bak. Er vel litt mer bekymret om Chelsea skulle gå på en smell eller to og gutta begynner å slappe av, det er ikke bra...

Og må i hvertfall klare å holde motivasjonen på topp mot lag som de skal slå 99 av 100 ganger, har en liten tendens til å miste litt poeng unødvendig på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...