Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Noen som vet hvor jeg kan se målene fra nc-kampen?

Lurer på hvor ofte dette blir spurt om. Hva med å legge footytube i førstepost...

 

 

edit: Gratuler meg! brukeren fyller 1 år idag :D

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Manchester United have trumped Liverpool for teenage prospect Scott Wootton.

 

The People says the England youth international from the Wirral had been with the Anfield club since he was 12, but he and his family were upset when he was offered only a short-term deal to stay.

 

Wootton turned down the contract and was immediately picked up by United who offered him the chance to be a professional - after just one run-out in the under-18 side last week.

 

It is a major slap for Rafa Benitez's club and insiders reveal Wootton left because he thought there were too many foreigners at the club's academy and his way would be blocked.

 

And the size of his potential was quickly spotted by eager United.

Fra RedCafe, står også på diverse Liverpool-sider.

Ikkje så dumt det her. Raide unge Engelske talent frå Liverpool-akademiet. RedCafe meinar at det er et slag i trynet på Benitez, men det blir vel et større slag dersom gutten faktisk slår til i United-trøya. Blir spennande å følge med på.

Lenke til kommentar
Egentlig litt enig, den filmingen der er noe av det verre jeg har sett. Bortsett fra f.eks Dida og Rivaldo.

 

Du sikter til denne episoden eller?

 

Rivaldo Filming:

14cwa3d.gif

 

Ellers har jeg en del Arsenal filiminger, siden vi er inne på det temaet akkurat nå.

 

Arsenal Filming:

wi9aqe.gif

 

Enda en...

2moz87n.gif

Reaksjonen til Lehmann er utrolig.

1zisle.gif

 

Arsenal filming - igjen:

331q9td.gif

Lenke til kommentar

Pratet ikke til deg, men Chauz.. Beklager at det så ut som at det var ment til deg, men videoen du postet var litt morsomt ja :p Det var ikke filming, men uheldig. Mener å huske at hans bein traff først på Arteta, kan ikke sees i denne vinkel men i annen vinkel.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
HHAHAHAHAHAHA, Van Persie. HAHAHAHAHA

Haha, får vondt i magen av å le. HAHAHA.

 

Heftig bra, Van Persie! Tok jo den snurren å :p

 

Jeg lo saftig første gang jeg så den og. :p Men når jeg tenker meg om kunne det blitt en skikkelig suser, han hadde gått langt gjenom ballen. Og van Persie er venstre beenet sant? Der prøvde han med høyre, og det gikk bra spørr du meg!

 

Takk for bekreftelse; Fox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...