Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er noe av det verste jeg har sett, det er værre enn Henke Larsson.

 

 

2686518136-soccer-barclays-premier-league-birmingham-city-v-arsenal-st-andrews.jpg

 

Er verre en Larsson sitt brudd, helt klart. Nå er ikke jeg noen lege (det skal vel andre være glad for :) ), men jeg vil tro det er verre å komme tilbake etter det bruddet der enn Larsson sitt også, Larsson gikk jo av på midten dette er jo helt nede med ankelen...

Lenke til kommentar

Trist for Arsenal og spesielt Eduardo at sånt skjer.

Får ein jo til å tenke på kor raskt noko sånt kan skje. Det er jo få spelarar som får så mange håplause taklingar mot seg som C. Ronaldo, så dersom han plutselig er veldig uheldig så kan det jo vere han som ligger der med ein ødelagt fot. Får håpe vi klarar å unngå slike situasjonar med nokon av våre spelarar.

Lenke til kommentar
Hvorfor har du et Roma bilde og snakker om United i VI?

Jeg er en ihugga Man utd Supporter, men enda værre når det gjelder roma (forbereder meg til kamp, mot fiorentina, bare å rusel igang Sopcast'en nå :thumbup: )

 

 

Heier på begge lagene vettu. ;) Best å heie på Manchester United ettersom de knuste Roma 7-1. Har Roma litt i hjertet etter den kampen. Han hadde det sikkert drita gøy under den kampen.

 

Neida, jeg vet ikke helt. (No offence Lusk)

:mad: :!: :cool:

Lo rimelig greit da jeg å, eller faen, det gjorde jeg vell ikke! :ermm:

hehe

Lenke til kommentar
Trist for Arsenal og spesielt Eduardo at sånt skjer.

Får ein jo til å tenke på kor raskt noko sånt kan skje. Det er jo få spelarar som får så mange håplause taklingar mot seg som C. Ronaldo, så dersom han plutselig er veldig uheldig så kan det jo vere han som ligger der med ein ødelagt fot. Får håpe vi klarar å unngå slike situasjonar med nokon av våre spelarar.

jah, virkelig trist for Arsenal, jeg lo da jeg så leste det på Tekst Tv (var på hytta i helga, :thumbdown: ) men når jeg fikk se det, ble tonen en helt annen.

Jeg er en total motstander av taklinger, og uansett om Taylor hadde treffi ballen, og eduardo gått uskadet fra situasjonen, synes jeg fortstt det er et soleklart gult kort, med et lite rødskjææær i seg!

Det er utrolig mange situasjoner som man ikke blir skadet i, men som er uuutrolig farlige. En fin Norsk takling, er en knallhard takling der man tar ballen, og vinner ballen, men om det er knotta først i høy høyde spiller liten rolle.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Forstår jo godt at Wenger ikkje klarar å besinne seg etter kampen, men dersom han ser på sitt eget lag så skal ikkje vi lenger tilbake enn til kampen mot United forrige helg, for å finne taklingar som kunne endt med alvorlige skader. Flamini som prøvar å sende Nani inn på tribuna f.eks.

hehehe, hadde sååå lyst til å si det å :yes: :!: Arsenal spiller fantastisk fotball, det kan jeg innrømme, men jeg liker dem ikke pga to ting:

- importering av fattige barn i den tredje verden.

- Støgge taklinger!

 

Sistnevnte er det som ikke altfor ofte blir oppfattet med arsenal....

Lenke til kommentar
- importering av fattige barn i den tredje verden.

 

Nei, det er kjempelumpent av Arsenal å gi fattige unge gutter som er enormt flinke i fotball en mulighet. Greit nok å kritisere Arsenal for lite engelskmenn, men det der var vel ikke akkurat den mest geniale kommentaren jeg har sett.

Lenke til kommentar
- importering av fattige barn i den tredje verden.

 

Nei, det er kjempelumpent av Arsenal å gi fattige unge gutter som er enormt flinke i fotball en mulighet. Greit nok å kritisere Arsenal for lite engelskmenn, men det der var vel ikke akkurat den mest geniale kommentaren jeg har sett.

Ok Ok, jeg er selvsagt enig i at det er fint å gi fattige barn en mulighet og alt det der.

Men jeg diskuterer fotball, ikke politikk. ;)

Uansett, jeg er av den oppfatningen, av at et hjemlig lag, skal inneholde flest landsmenn, ikke utlendiger. Jeg har kritisert Arsenal for dette uuutrolig lenge, men de siste åra har det tatt helt av.

Tross alt, det er jo ikke Arsenal som gjør spilleren som f.eks er født i Namibia til en potensiell klasse spiller, det er laget nede i Namibia, arsenal bare videreutvikler han, med taktikk, styrke og litt fotball kunnskaper (klokhet/valg).

Så jeg vill absolutt ikke si at Arsenal har noe som helst genial type/form for utvikling av unge spillere!

Lenke til kommentar

Arsenal snakker for mye spør du meg. Ingen i den troppen greier å holde kjeft.

 

Adebayor kalte Cristiano Ronaldo en Playstation spiller. (Ettersom at begge kjemper om toppscorer tittelen). Gallas sa United var arrogante og Wenger klagde på OT og sa at Taylor burde blitt utestengt for fotball på livstid. Dette var bare noen få jeg kom på farten.

 

Men jeg håper ikke karrieren til Eduardo er over. Trist at 2 spisser som Ronaldo

og Eduardo sliter. :|

Lenke til kommentar
Arsenal snakker for mye spør du meg. Ingen i den troppen greier å holde kjeft.

 

Adebayor kalte Cristiano Ronaldo en Playstation spiller. (Ettersom at begge kjemper om toppscorer tittelen). Gallas sa United var arrogante og Wenger klagde på OT og sa at Taylor burde blitt utestengt for fotball på livstid. Dette var bare noen få jeg kom på farten.

 

Men jeg håper ikke karrieren til Eduardo er over. Trist at 2 spisser som Ronaldo

og Eduardo sliter. :|

Hehe, enig. Men karrieren til Eduardo er absolutt ikke truet, han har flere år på å gjennoppbygge seg, men ja, det stopper selvsagt opp utviklingen. Noe som er dumt, for han.

Derimot tror jeg aldri Eduardo hadde utviklet seg til en eminent spiller på topp for arsenal, han har alt som skal til for å lykkes, men jeg tror han må et annet sted en england. ;)

Lenke til kommentar
Arsenal snakker for mye spør du meg. Ingen i den troppen greier å holde kjeft.

 

Adebayor kalte Cristiano Ronaldo en Playstation spiller.

 

Den kommentaren var forøvrig bare positiv og artikkelen viste til at Adebayor så opp til C. Ronaldo. Adebayor virker for meg som en av de mer ydmyke spillerene til Arsenal.

Lenke til kommentar
Arsenal snakker for mye spør du meg. Ingen i den troppen greier å holde kjeft.

 

Adebayor kalte Cristiano Ronaldo en Playstation spiller.

 

Den kommentaren var forøvrig bare positiv og artikkelen viste til at Adebayor så opp til C. Ronaldo. Adebayor virker for meg som en av de mer ydmyke spillerene til Arsenal.

Husker ikke helt den kommentaren til Adebayor, men den høres ikke spesielt negativ ut... :!:

Lenke til kommentar
Arsenal snakker for mye spør du meg. Ingen i den troppen greier å holde kjeft.

 

Adebayor kalte Cristiano Ronaldo en Playstation spiller.

 

Den kommentaren var forøvrig bare positiv og artikkelen viste til at Adebayor så opp til C. Ronaldo. Adebayor virker for meg som en av de mer ydmyke spillerene til Arsenal.

 

Jeg vet ikke helt jeg. Men Adebayor er god/dårlig til å filme da og det er ydmykende.

Lenke til kommentar
Vil gratulere Tottenham med seier over Chelsea i Ligacupen. Syns det er bedre at Spurs får smake litt på sølvtøy enn at Chelsea gjer det. Ønsker Chelsea lite godt, så passa meg fint at dei tapte i dag.

Amen to that! Nå har de 2 pokaler igjen å kjempe for, siden vi tar ligagullet om det skulle være noen tvil om det :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...