fakey Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 for jeg er dritibg ja hoo Fjortissfylla i en alder av 30? Gratulerer! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 for jeg er dritibg ja hoo Fjortissfylla i en alder av 30? Gratulerer! Pøh. dessuten er jeg 31 nå. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja ok, min feil. Hvilken rusbrus drakk du? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fjortisfylla fordi han stikker innom forumet en liten tur? neh.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Ja ok, min feil. Hvilken rusbrus drakk du? Pils etter kampen. Vin på party og gammel oppland etter. Men nå er det senga. Jeg er en stor fan av Keegan som manager. Det har ikke noe å si hvor mange mål vi scårer så lenge vi slipper inn flere Endret 24. februar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja ok, min feil. Hvilken rusbrus drakk du? Helt sikkert Smirnof Ice Har selv hatt gleden av å drikke meg full på det en gang før, var et sted de hadde to ting å servere et øl som smakte dritt og S-Ice, ingen god dag der på... Flere som har fått med seg uttalsene til Wenger om at han vil ha Taylor skal utestenges på livstid Vi snakker jo maks uflaks, Taylor går jo ikke inn får å skade Eduardo. Håpløst å komme med sånne ting, det er dessverre sånt som skjer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja, jeg leste det. Utrolig tåpelig av Wenger. Da er det mange som skulle ha blitt utestengt i fotball verden. Tror nok at han var nok litt uheldig han Taylor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vel noen av de hadde helt sikkert fortjent det, men når det kommer til Taylor så tror jeg vi snakker et rent uhell og sånt kan ingen gardere seg mot. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vel noen av de hadde helt sikkert fortjent det, men når det kommer til Taylor så tror jeg vi snakker et rent uhell og sånt kan ingen gardere seg mot. På reprisen så ser vi jo hvor fort det går. Virker som han bare er uheldig. Selvsagt ingen god vane å gå inn med knottene først, men det virker innlysende at han ikke handler forsettlig. Wengers kommentar er selvsagt helt på jordet. Etter han sier at Taylor burde bli utestengt på livstid så sier han at det ikke hjelper at det bare var et engangstilfelle, og sier så at det er nok å drepe en gang. Synes Wenger har alt for mange teite utspill i media. Like teit som da han klagde på matta på Old Trafford etter at United EIDE Arsenal. Hvis han hadde hatt en liten forståelse av PR så hadde skjønt at det ville være best å ligge lavt og holde kjeft en periode etter en slik flause, men neeida. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke noe å gå av hengslene for, Wenger mener det nok ikke selv engang. Man kan lire av seg mye når noe sånt skjer med en av ens viktigste spillere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Etter kampslutt lørdag var franskmannen rasende. Han sa blant annet at Martin Taylor aldri burde spille fotball igjen. - Denne mannen bør aldri spille fotball igjen. Hva gjør han på en fotballbane?, sa han. Senere på kvelden gikk Wenger ut med en beklagelse, og begrunnet utbruddet med at det var mye følelser involvert i minuttene etter kampslutt. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vet dere hva? Det finnes faktigst en Arsenal tråd også! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Vet dere hva? Det finnes faktigst en Arsenal tråd også! Vet du hva,det GÅR an å prate om andre lag her inne også Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Etter kampslutt lørdag var franskmannen rasende. Han sa blant annet at Martin Taylor aldri burde spille fotball igjen. - Denne mannen bør aldri spille fotball igjen. Hva gjør han på en fotballbane?, sa han. Senere på kvelden gikk Wenger ut med en beklagelse, og begrunnet utbruddet med at det var mye følelser involvert i minuttene etter kampslutt. Selvfølgelig så er det det, Ferguson har sagt mye rart rett etter kamp-slutt han også Edit: Glemte et ord midt i... Endret 24. februar 2008 av Manx Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 loo rimelig greit da jeg så måla rant inn, begynner å bli vanskelig å telle hvor mange mål vi har skåret mot Newcastle...1-2-3-4-5....ohh.. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvorfor har du et Roma bilde og snakker om United i VI? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fordi han holder med et lag i hvert land, har han sagt tidligere. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Heier på begge lagene vettu. Best å heie på Manchester United ettersom de knuste Roma 7-1. Har Roma litt i hjertet etter den kampen. Han hadde det sikkert drita gøy under den kampen. Neida, jeg vet ikke helt. (No offence Lusk) Endret 24. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Postet dette i arsenaltråden, men siden vi diskuterer skaden her og så. Dette et bilde av taklingen som ikke er publisert på norske nyhetssider. IKKE se om du ikke er forberedt på å få vondt inni deg. Det er noe av det verste jeg har sett, det er værre enn Henke Larsson. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg syns nå dette bildet er vel så ille: Dette må være et fryktelig syn for Eduardo selv: Hvordan står det forresten til med resten av Arsenal-laget på skadefronten? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå