Movieheart Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Klarer vi 6 eller? Lenke til kommentar
pej Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Fantastisk resultat og innsats av gutta. Vi leder 4-1 og har punktert kampen for lenge siden, allikevel pøser vi på fremover og skaper sjanser og mål. Det gjør meg oppriktig stolt å se på. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jævlig klasse. 5-1 borte i PL Dette var jaggu deilig etter Arsenal-poengtapet idag. Bare 3 P bak nå. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Haha, intervallinvalide. Herlig sier, SKÅL UNITED FANS Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Og dette resultatet ga oss igjen bedre målforskjell enn Arsenal! 55-15 mot 56-20 . Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Enormt, kommer nettopp ned igjen fra fjellet og får vite at Arsenal har tapt poeng og det nok en gang er blitt mål kalass mellom United og Newcastle Nå blir det dusjen, så taco og film hos en kompis Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Fantastisk resultat og innsats av gutta. Vi leder 4-1 og har punktert kampen for lenge siden, allikevel pøser vi på fremover og skaper sjanser og mål. Det gjør meg oppriktig stolt å se på. Det er noe av det som gjør United så herlig; at vi er et angripende lag med stolthet for våre tradisjoner! Kampen i dag var veldig, veldig bra! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Og godt å se Rooney tilbake i scoringsform igjen. 3 mål på 3 kamper nå lover bra for resten av sesongen. Og igjen en god kamp av Nani, og viser at han bør være i førsteelleveren framover nå framfor Giggs. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Bra kamp! Godt å se at Rooney ikke blir ego selvom han helt sikkert hadde lyst på hattrick i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Herlig resultat. Ron 2, Roon 2, Saha 1 Syns kampen var bra det jeg så, så ikke hele. Men den virket jo ganske grei i første og i andre. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Herlig resultat, det er ikke til å komme utenom, synd jeg ikke fikk sett kampen. Off topic: Synd på Eduardo, det blir nok et "major fallback" for han. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Synes kommentatoren sa at Nani hadde dobbelt så mange målgivende som Giggs iår? Stemmer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Det tror jeg stemmer ja. Toppet ikke Nani en eller annen intern statistikk før nyttår? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Syns jeg leste noe slikt i et US forleden. men gidder ikke rippe opp Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Synes Nani godt kan starte de mest prestisjetunge kampene fra nå av. Han begynner virkelig å vise sitt sanne jeg. Herlige innlegg, og han kommer lett til dem også! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Synes Nani godt kan starte de mest prestisjetunge kampene fra nå av. Han begynner virkelig å vise sitt sanne jeg. Herlige innlegg, og han kommer lett til dem også! Synes Nani er bedre enn Giggs pr dd. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Enig Salomo. Ang din avatar, i saw that ass on VG her om dagen. Glemmer ikke den så lett nei! Takk for at du deler med oss :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 DEILIG DAG!! Kunne ikke vært bedre! :D Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 for jeg er dritibg ja hoo Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 for jeg er dritibg ja hoo Gratulerer . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå