Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt jeg, troppen deres er tydeligvis ikke god nok for å gå til topps i PL. Dere har spilt såpass mange dårlige kamper i år at man ikke kan skylde kun på marginene. Men at dere til tider har underprestert er jeg enig i.

 

Edit: Og hvor skadeutsatt har dere vært i år? Agger er grei, og så er det Alonso, men han spiller jo ikke fast engang.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

The Game: Det er alltid trygt når mods diskuterer, får da vet vi at ting ikke går over styr ;)

 

Det hang nok igjen litt inntrykk fra i fjor når jeg tippet at forsvaret vårt skulle holde bra stand i år også, men vi var uheldige med Agger og så var dritten på vei mot vifta. Kuyt har også underprestert og jeg er vel en av de få som fortsatt mener han er en bra spiller. Håpet også at Kewell skulle komme seg, noe han ikke har gjort til nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og hvor skadeutsatt har dere vært i år? Agger er grei, og så er det Alonso, men han spiller jo ikke fast engang.

 

Agger, Alonso, Pennant, Finnan, Arbeloa, Carragher, Torres, Voronin og Skrtel er de jeg kommer på i farten. Agger, Alonso og Pennant var de mest kritiske. Sistnevnte hadde jo en glimrende pre-season og alt var duket for en supersesong.

Lenke til kommentar
Fy faen, FOR en spiller vi har i Ronaldo!

Jepp, han har alt. Han scorer mer enn selv de mest målfarlige spissene selv om han er ving. Han har fantastisk innlegg, han er god på hodet, syk fart, syke dribleegenskaper, syke frispark også i det siste, sikkert et par egenskaper jeg har glemt. Ikke lett å huske alle gode egenskapene til en spiller når han har så mange ^^

Lenke til kommentar
Og hvor skadeutsatt har dere vært i år? Agger er grei, og så er det Alonso, men han spiller jo ikke fast engang.

 

Agger, Alonso, Pennant, Finnan, Arbeloa, Carragher, Torres, Voronin og Skrtel er de jeg kommer på i farten. Agger, Alonso og Pennant var de mest kritiske. Sistnevnte hadde jo en glimrende pre-season og alt var duket for en supersesong.

 

En kamp her og der teller ikke, vi har også hatt noe av det samme. Ronaldo 3 kamper karante, Rooney skadet, Neville ute, Saha osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fy faen, FOR en spiller vi har i Ronaldo!

Jepp, han har alt. Han scorer mer enn selv de mest målfarlige spissene selv om han er ving. Han har fantastisk innlegg, han er god på hodet, syk fart, syke dribleegenskaper, syke frispark også i det siste, sikkert et par egenskaper jeg har glemt. Ikke lett å huske alle gode egenskapene til en spiller når han har så mange ^^

 

Ving og ving. Ronaldo er vel stort sett der han vil være, uten at noen klager på det.

 

Og hvor skadeutsatt har dere vært i år? Agger er grei, og så er det Alonso, men han spiller jo ikke fast engang.

 

Agger, Alonso, Pennant, Finnan, Arbeloa, Carragher, Torres, Voronin og Skrtel er de jeg kommer på i farten. Agger, Alonso og Pennant var de mest kritiske. Sistnevnte hadde jo en glimrende pre-season og alt var duket for en supersesong.

 

En kamp her og der teller ikke, vi har også hatt noe av det samme. Ronaldo 3 kamper karante, Rooney skadet, Neville ute, Saha osv.

 

Jeg synes det teller. Alle de jeg nevner har vel vært ute mer enn en kamp, hvis jeg husker riktig. Neville har enkelt blitt erstattet av en forrykende Brown og Rooney kommer seg jo alltid superfort.

Lenke til kommentar
Merkelig hvordan det alltid blir masse mål mellom United og Newcastle. Ellers håper jeg at vi gjør noen bytter snart, for å hvile nøkkelspillere og safe inn dette resultatet.

Ronaldo hviler ihvertfall og det er bra.

 

Ving og ving. Ronaldo er vel stort sett der han vil være, uten at noen klager på det.

Greit nok, men han spiller ikke som en ren spiss.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...