NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Er jeg fortsatt en "jævla idiot" eller, TomWhittaker? Du svarte aldri Men skal la det gå, var i kampens hete og du var forbanna. Nani og VDS irriterer meg grenseløst i denne kampen, hvor vanskelig er det å sentre Nani? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) For et sykt, sykt brudd.. Unner ingen en slik skade :/ Nydelig mål av Rooney/Ronaldo Syns vi har ganske så god kontroll på kampen. Dette SKAL være 3poeng! 2 - 0!!! RONALDO med RvN avslutning ;D Herlig av Carrick ! United-Newcastle this season 8-0 in 1,5 matches, hehe Endret 23. februar 2008 av Blax Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ronaldo!!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jada!!!!!!! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Er jeg fortsatt en "jævla idiot" eller, TomWhittaker? Du svarte aldri Men skal la det gå, var i kampens hete og du var forbanna. Nei, Gallas virkar som den største idioten no. Men må vel tilgi han også, kampens hete osvosv. Lenke til kommentar
pej Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ronaldooo! Fantastisk assist av Carrick der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Carrick er glimrende idag, hvilken pasning til Ronaldo som er sikker. 2-0 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Det jeg imidlertid aldri har hevdet er at vi har godt nok lag til å tukte United, i år. Jeg tok meg friheten til å lete, og fant littegranne. Stallen vår er sterke enn United sin. Du kan ærlig talt ikke tro det du selv skriver der. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9415989 Anyway, 2-0 til pause . Vi har så mange gode pasningsleggere at det er helt drøyt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Herlig wh1te, herlig.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Bra Alastor. Skjønner ikke problemet med Nani NightKeeper, han er jo helt i hundre i dag?? Ellers er det lite å utsette, vi gir bort litt mye rom på midten, men det er jo kompromisset du må inngå hvis du vil angripe. Tipper Anderson og Saha blir å se innen 70 minutter er spilt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Mye morsomt fra Wh1te i den tråden der ja Ellers morsomt at Red Army synger ut Toon Army på deres hjemmebane! Cheeeeeer up Alan Sheeeeearer Oh what can it mean, To a, Sad Geordie bastard and a, Shite football team! Runget fint over St. James' isted Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Det jeg imidlertid aldri har hevdet er at vi har godt nok lag til å tukte United, i år. Jeg tok meg friheten til å lete, og fant littegranne. Stallen vår er sterke enn United sin. Du kan ærlig talt ikke tro det du selv skriver der. Oooh... Jaja selveid er veleid. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Går for nok en seier i dag, herlig. Da vil Arsenal lede med ett poeng, siden de spillte uavgjort? Eller er det to? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Bra Alastor. Skjønner ikke problemet med Nani NightKeeper, han er jo helt i hundre i dag?? Var en situasjon der vi var 4 mot 3, Tevez var helt fri på høyre og Nani gikk selv og fikk ikke frispark, den situasjonen fikk meg til å nærmest rive av meg håret. Var vel egentlig det frustrasjonen min var. Ellers kan jeg si at Nani har vært grei, holder et mye høyere nivå nå, og fine crosser, som vanlig. Bare ikke å rote bort dette, 3 P her er livsviktig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Alastor hvor lang tid brukte du på å grave fram det der Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ikke særlig lang tid, da jeg husket diskusjonen . Søkte på innlegg fra white skrevet i august, i fotballforumet. Søkefunksjonen kan faktisk brukes til noe, hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Det jeg imidlertid aldri har hevdet er at vi har godt nok lag til å tukte United, i år. Jeg tok meg friheten til å lete, og fant littegranne. Stallen vår er sterke enn United sin. Du kan ærlig talt ikke tro det du selv skriver der. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9415989 Anyway, 2-0 til pause . Vi har så mange gode pasningsleggere at det er helt drøyt. Alltid gøy når folk prøver å arrestere meg, men hva er det egentlig jeg har sagt her? Klarer dere å tolke det jeg sier som at jeg mener vi er hetere kandidater til gullet enn United? Det jeg mente der var selvfølgelig spiller for spiller. På papiret og i praksis er to ganske forskjellige ting. Det er mulig jeg må moderere meg litt nå i etterkant på akkurat den saken, ettersom stallen til United har vist seg å være bedre, men der og da mente jeg (som jeg skriver) at vi hadde bedre stall. I dag er jeg fortsatt ikke veldig uenig med meg selv akkurat der, men våre spillere har aboslutt ikke prestert som jeg forventet. Så du får fortsette letingen, Alastor, for det der var et dårlig forsøk på å legge ord i munnen min Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Så, selv med sterkere stall, så har dere altså ikke godt nok lag til å tukte united? Er ikke stall og lag det samme? Skal la ballen ligge død, meningen var å vise at bombastiske uttalelser, "aldri" "alltid" osv ikke er lure . Endret 23. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Så, selv med sterkere stall, så har dere altså ikke godt nok lag til å tukte united? Er ikke stall og lag det samme? Det er en del faktorer som spiller inn på hvordan et lag presterer på banen. Taktikk, skader (Gud vet vi har hatt et par av den kritiske sorten i år), marginer og ikke minst eiere. Det blir litt på samme måte som å si at Chelsea sin stall er bedre enn Arsenal sin. For det er den jo faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå