Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et sykt, sykt brudd.. Unner ingen en slik skade :/

Nydelig mål av Rooney/Ronaldo :)

Syns vi har ganske så god kontroll på kampen. Dette SKAL være 3poeng!

2 - 0!!! RONALDO med RvN avslutning ;D

Herlig av Carrick !

United-Newcastle this season 8-0 in 1,5 matches, hehe :)

Endret av Blax
Lenke til kommentar
Det jeg imidlertid aldri har hevdet er at vi har godt nok lag til å tukte United, i år.

Jeg tok meg friheten til å lete, og fant littegranne.

Stallen vår er sterke enn United sin. Du kan ærlig talt ikke tro det du selv skriver der.

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9415989

Anyway, 2-0 til pause :). Vi har så mange gode pasningsleggere at det er helt drøyt.

Lenke til kommentar
Det jeg imidlertid aldri har hevdet er at vi har godt nok lag til å tukte United, i år.

Stallen vår er sterke enn United sin. Du kan ærlig talt ikke tro det du selv skriver der.

Oooh... Jaja selveid er veleid.

Lenke til kommentar
Bra Alastor. Skjønner ikke problemet med Nani NightKeeper, han er jo helt i hundre i dag??

Var en situasjon der vi var 4 mot 3, Tevez var helt fri på høyre og Nani gikk selv og fikk ikke frispark, den situasjonen fikk meg til å nærmest rive av meg håret. Var vel egentlig det frustrasjonen min var. Ellers kan jeg si at Nani har vært grei, holder et mye høyere nivå nå, og fine crosser, som vanlig.

Bare ikke å rote bort dette, 3 P her er livsviktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9415989

Anyway, 2-0 til pause :). Vi har så mange gode pasningsleggere at det er helt drøyt.

Alltid gøy når folk prøver å arrestere meg, men hva er det egentlig jeg har sagt her? Klarer dere å tolke det jeg sier som at jeg mener vi er hetere kandidater til gullet enn United? Det jeg mente der var selvfølgelig spiller for spiller. På papiret og i praksis er to ganske forskjellige ting. Det er mulig jeg må moderere meg litt nå i etterkant på akkurat den saken, ettersom stallen til United har vist seg å være bedre, men der og da mente jeg (som jeg skriver) at vi hadde bedre stall. I dag er jeg fortsatt ikke veldig uenig med meg selv akkurat der, men våre spillere har aboslutt ikke prestert som jeg forventet.

Så du får fortsette letingen, Alastor, for det der var et dårlig forsøk på å legge ord i munnen min :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så, selv med sterkere stall, så har dere altså ikke godt nok lag til å tukte united? Er ikke stall og lag det samme?

Det er en del faktorer som spiller inn på hvordan et lag presterer på banen. Taktikk, skader (Gud vet vi har hatt et par av den kritiske sorten i år), marginer og ikke minst eiere.

Det blir litt på samme måte som å si at Chelsea sin stall er bedre enn Arsenal sin. For det er den jo faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...