Suburbian Hero Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Men jeg har et liv, skole osv. Ikke tid for krangling med supportere... 7242026[/snapback] Så du har et liv, men skriver tre raske poster etterhverander, og en dobbelpost som du har postet, det står ikke at du har redigert det innlegget, men dobbelpost står det... så hvordan kan du få til en frivillig dobbelpost? Spammer. 7244286[/snapback] Personangrep, rapportert... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Personangrep og rapportert er det to lag til som du holder med? Eller traff han bare spikeren på hode? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Personangrep og rapportert er det to lag til som du holder med? Eller traff han bare spikeren på hode? 7245582[/snapback] Jeg kjenner Tor godt, så jeg vile bare ha han skremt... Skremmern vettu ... NOK OT FOR SISTE GANG FRA MEG.... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Men jeg har et liv, skole osv. Ikke tid for krangling med supportere... 7242026[/snapback] Så du har et liv, men skriver tre raske poster etterhverander, og en dobbelpost som du har postet, det står ikke at du har redigert det innlegget, men dobbelpost står det... så hvordan kan du få til en frivillig dobbelpost? Spammer. 7244286[/snapback] Personangrep, rapportert... 7245563[/snapback] Trippelposting, rapportert... Gjorde jeg det ikke klart nok for deg? Du bør gi opp å poste, hver gang du poster sier du noe som folk vil le av. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Men jeg har et liv, skole osv. Ikke tid for krangling med supportere... 7242026[/snapback] Så du har et liv, men skriver tre raske poster etterhverander, og en dobbelpost som du har postet, det står ikke at du har redigert det innlegget, men dobbelpost står det... så hvordan kan du få til en frivillig dobbelpost? Spammer. 7244286[/snapback] Personangrep, rapportert... 7245563[/snapback] Skjønner ikke hvorfor du sender klage, du skriver at du har et vanlig liv slik som oss andre, men du okkuperer denne tråden store deler av dagen, er ikke det litt hyklersk å si? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Dukker ikke opp på tråden før et halvt år... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Dukker ikke opp på tråden før et halvt år... 7245672[/snapback] Det betyr at? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Dukker ikke opp på tråden før et halvt år... 7245672[/snapback] Oh noes! Jeg tror vi kommer til å savne deg og alle de utrolig glupe og gjennomtenkte kommentarene dine. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Dukker ikke opp på tråden før et halvt år... 7245672[/snapback] Det betyr at? 7245679[/snapback] Han forhåpentligvis holder seg unna denne tråden og holder seg til Liverpool-tråden fra nå av. Dette er tråden for United-supportere og vi vil ikke ha latterlige scousere inn her. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Dukker ikke opp på tråden før et halvt år... 7245672[/snapback] Oh noes! Jeg tror vi kommer til å savne deg og alle de utrolig glupe og gjennomtenkte kommentarene dine. 7245690[/snapback] Det han mente ja. Da snakkes vi 8 mai da SasaB! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Dukker ikke opp på tråden før et halvt år... 7245672[/snapback] Det betyr at? 7245679[/snapback] Han forhåpentligvis holder seg unna denne tråden og holder seg til Liverpool-tråden fra nå av. Dette er tråden for United-supportere og vi vil ikke ha latterlige scousere inn her. 7245710[/snapback] Hahahah, hykleri på sitt aller, aller beste. Sist jeg sjekket (som var akkurat nå) har du postet 21 innlegg i Liverpool-tråden. Du burde kanskje se på deg selv før du klager på andre, det er bittelitt mer troverdig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hahahah, hykleri på sitt aller, aller beste. Sist jeg sjekket (som var akkurat nå) har du postet 21 innlegg i Liverpool-tråden. Du burde kanskje se på deg selv før du klager på andre, det er bittelitt mer troverdig. 7246750[/snapback] Mine stakkarslige 21 innlegg er ingenting mot SasaB sine 50 innlegg med ren BS i denne tråden. Tingen er at vi liker en viss grad av saklighet i tråden vår, noe SasaB ikke har klart å få til. Det er en grunn til at alle sier at han kommer med latterlige utsagn, jeg derimot, kommer med saklighet inntil det motsatte er bevist. Og ja, jeg kan innrømme at noen små utbrudd har kommet fra meg i deres tråd i kampens hete, men jeg skylder på fotballfeber Endret 8. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Det er kanskje på tide og minne om retningslinjene ein gong til. # #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.# #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Som ein kan lese ut av dette skal ein vere høfleg og sakeleg. Dessverre er det ikkje alltid dette er tilfelle i desse diskusjonane. Vidare les ein at vi klarer oss utan "innlegg ment for å skape dårlig stemning". Dette og delen om "meninger er svært kontroversielle" er nok noko det ofte syndast mot i denne tråden. Det er sikkert unødvendig å kome med dømer. Dette gjeld spesielt for supportarar av andre lag som kjem for å lage bråk/provosere fram kranglar i denne tråden. I og med at dette er ein tråd for United-fans, bør ein tenkje seg litt ekstra om før ein postar. Dette gjeld sjølvsagt og for alle dei andre trådane for supportarar. Hugs at rapporter-knappen er til for å brukast. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Mine stakkarslige 21 innlegg er ingenting mot SasaB sine 50 innlegg med ren BS i denne tråden. Tingen er at vi liker en viss grad av saklighet i tråden vår, noe SasaB ikke har klart å få til. Det er en grunn til at alle sier at han kommer med latterlige utsagn, jeg derimot, kommer med saklighet inntil det motsatte er bevist. Og ja, jeg kan innrømme at noen små utbrudd har kommet fra meg i deres tråd i kampens hete, men jeg skylder på fotballfeber 7246803[/snapback] Vel, det er noe annet. Det du sa var at dette kun var en tråd for Man Utd-supportere og "ikke latterlige scoursere" (tviler på at noen her inne er scousere, men ...). Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Vel, det er noe annet. Det du sa var at dette kun var en tråd for Man Utd-supportere og "ikke latterlige scoursere" (tviler på at noen her inne er scousere, men ...). 7246944[/snapback] Du er ikke latterlig, SasaB derimot... Scouser som fellesbetegnelse på Pool-supporter (så ser vi bort fra Everton, for dene gang). Latterlig, som i kommentarene til SasaB. Scouser, som i Pool-supporter. Jeg misliker ikke saklige innlegg omså du skulle heie på Chelsea (eller noen andre) men når det er regelrett spam som det SasaB driver med, så blir jeg lei... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Jeg trodde det var allmennviten at når en United supporter sier ordet socuser mener han en liverpool supporter. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Skjønner ikke vitsen med å si scouser, chelskij og så videre.. Det er liverpoolsupportere og Chelsea. Så enkelt er det. Blir bare så dumt å skal drive å "nedverdige" andre lag med slike kallenavn.. Kan sikkert nevne flere tilfeller, men dere skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Skjønner ikke vitsen med å si scouser, chelskij og så videre.. Det er liverpoolsupportere og Chelsea. Så enkelt er det. Blir bare så dumt å skal drive å "nedverdige" andre lag med slike kallenavn.. Kan sikkert nevne flere tilfeller, men dere skjønner hva jeg mener. 7247481[/snapback] De er jo Scousere... akkurat som de kaller oss for scum... Det er en del av fotballkulturen på fotballøya. Må være lov... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Nå har du selv mer enn én gang referert til chelsea som "Chelsij" Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 De er jo Scousere... akkurat som de kaller oss for scum... Det er en del av fotballkulturen på fotballøya. Må være lov... 7247504[/snapback] Synes fortsatt det blir litt for dumt, men ok. Driver de på med det i England, må vel vi og få lov til det. Nå har du selv mer enn én gang referert til chelsea som "Chelsij" 7247508[/snapback] Meg? Gi meg noen bevis på det, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå