NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Bare å takke Gael Clichy <33333 Gallas griner, er ikke så jævla arrogant og kjepphøy nå cunt? Tøffingen burde holde seg unna mediene, så jo hvordan det gikk forrige helg. Jævla idiot. Knis, ikke så bitter da. Kanskje Gallas ikke skal være så jævla kjepphøy i mediene neste gang mon tro? Jøss, ser ikke ut som du vil svare, såpass bitter? Endret 23. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Blir det 4-5-1 idag og? Komt ut noken info? Håper innderlig at vi får Carrick og ikkje Hargreaves fra start idag Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Boro 1 up :!: Nå som Liverpool er hektet av kampen om gullet er det nesten så jeg begynner å synes litt synd på de. Men bare nesten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Boro 1 up :!: Nå som Liverpool er hektet av kampen om gullet er det nesten så jeg begynner å synes litt synd på de. Men bare nesten. Men CL. Det klarer dem. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Da er det bare å gjøre jobben mot St.James', alt annet enn seier er utilgivelig der idag. Håper på dette laget: VDS Sheasy - Rio - Vida - Evra Ron - Andy - Carrick - Nani Tevez - Roon Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Carricks andre mål mot Roma Mimre litt. Tror det blir 3-1 seier i dag. Føler på meg at Ronaldo våkner litt igjen, han har ikke vært 100% i samme slag de siste kampene. Endret 23. februar 2008 av @daniel89j Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nå tror jeg jo skaden til Eduardo svir mest for Arsenal generelt. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Endelig et poengtap for Arsenal, så nå gjelder det for United å utnytte denne sjansen. Bør være 3p bak etter dagens kamp. Skuffelsen vil være enorm om ikke gutta vinner i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Boro 1 up :!: Nå som Liverpool er hektet av kampen om gullet er det nesten så jeg begynner å synes litt synd på de. Men bare nesten. We don't need your pity. We have El Niño. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har sett litt av Liverpool-kampen og tenker dette: Hadde vi hatt en spisstype som Torres hadde vi vært det ultimate fotballag. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har sett litt av Liverpool-kampen og tenker dette: Hadde vi hatt en spisstype som Torres hadde vi vært det ultimate fotballag. Hvem skulle slite benken da? Rooney, Tevez? Tror det måtte blitt Tevez. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Boro 1 up :!: Nå som Liverpool er hektet av kampen om gullet er det nesten så jeg begynner å synes litt synd på de. Men bare nesten. We don't need your pity. We have El Niño. Okey, og han er så bra å ha, siden da kan dere kanskje greie en 4. plass? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Boro 1 up :!: Nå som Liverpool er hektet av kampen om gullet er det nesten så jeg begynner å synes litt synd på de. Men bare nesten. We don't need your pity. We have El Niño. Touché. Torres var et veldig bra kjøp, strålende spiller. Men det skulle tross alt bare mangle at dere slor Boro da Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har sett litt av Liverpool-kampen og tenker dette: Hadde vi hatt en spisstype som Torres hadde vi vært det ultimate fotballag. David Villa kunne vært noe der Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har sett litt av Liverpool-kampen og tenker dette: Hadde vi hatt en spisstype som Torres hadde vi vært det ultimate fotballag. Hvem skulle slite benken da? Rooney, Tevez? Tror det måtte blitt Tevez. Ingen som skal slite benken. Tevez spiller jo ffs. omtrent aldri spiss, kan likeså greit være på vingen. Dessuten, et topplag trenger mer enn to spisser. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Har sett litt av Liverpool-kampen og tenker dette: Hadde vi hatt en spisstype som Torres hadde vi vært det ultimate fotballag. Vi fikk Tevez og jeg griner ikke akkurat over det. Men jeg er enig at en spisstype ala Torres hadde gjort seg bedre da Tevez og Rooney er litt for like i stilen. LAGET: GK: VDS RB: Brown CB: Ferdinand CB: Vidic LB: Evra RM: Ronaldo CM: Carrick CM: Fletcher LM: Nani CF: Tevez CF: Rooney Subs: PIG, O'Shea, Scholes, Anderson, Saha Endret 23. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Men det skulle tross alt bare mangle at dere slor Boro da I år tar vi ingenting for gitt. Lykke til mot Keegans mannskap. Jeg tror dere får det vanskelig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Men det skulle tross alt bare mangle at dere slor Boro da I år tar vi ingenting for gitt. Lykke til mot Keegans mannskap. Jeg tror dere får det vanskelig. Takker, dette blir hardt. Vi spilte 2-2 på St.James' ifjor, Scholes med begge målene. Liker ikke helt laget heller, Fletcher og Carrick sammen på midten har ikke gått så bra før, men de spilte jo i 7-1kampen mot Roma, så hvem vet. Skulle helst sett Anderson og Carrick sammen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Men det skulle tross alt bare mangle at dere slor Boro da I år tar vi ingenting for gitt. Lykke til mot Keegans mannskap. Jeg tror dere får det vanskelig. Du trodde også at Liverpool var seriøse tittelutfordrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå