Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Veit ikke hva som feiler med Eboue egentlig, litt klin kokos :p Han var bra ifjor, klikket helt i året. Lar oss å mimre litt, hva med C.Ronaldo før? Filmet som faen, men har heldigvis forbedret seg nå.

Jeg forsvarer ikke Eboues oppførsel, jeg og andre gooner vil at han skal skjerpe seg eller bli solgt. Arsenal er ikke ufyselig for det, de er ikke mer ufyselig enn Man.U!

Nightkeeper, hva prøver du på nu egentlig? Jeg sier ikke at Man.U er et ufyselig lag, jeg prøver bare å vise at ingen av begge er det ved å sammeligne begge med hverandre.

Ja, vi har våre filmere, selv om Ronaldo heldigvis har skjerpet seg.

Trenger vel ikke være Einstein for å forstå at Arsenal er mer ufyselig enn Manchester United? Det har de bevisst helt siden Wenger tok over i nord-London.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JAAAAAAAAAAAAAAAA MCFADDEN! TAKK!

: Arsenal-kaptein Gallas er helt ute av balanse etter scoringen. Er på vei ut av banen med blir holdt igjen av en funksjonær.

Sier jo litt om hvor gal han Gallas er i hue å, ikke bare Eboue som er gal i Arsenal.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Hvis (når) United slår newcastle etter på så satser vi på at Ferguson sender McFadden en stor flaske med god Whisky :yes:

Når det kommer til arsenal og verdighet osv, så er det jo gjerne sånn en del folk blir når de har en manager som får de til å tro de kan gå på vannet. Er bare å se på chelsea under Mourinho, da var vel ikke en gang arsenal i nærheten en gang...

Men nå bryr jeg meg mer om fotballen de spiller enn om hvor verdige de er, det finnes idioter på alle lag...

Lenke til kommentar
Disiplinproblemer vi pratet om istad fox? Kan jo dra opp denne igjen etter vi så hva deres fantastiske kaptein Gallas gjorde på overtid, typisk Arsenal.

Right you are. Skjønner ikke hva han tror han skal oppnå med slik patetisk oppførsel. Spesielt med tanke på at han er kaptein også. Han skal være den erfarne spilleren med en holdning som gjør at resten av laget har et forbilde å se opp til både når det går bra og dårlig. Dette ville vi aldri sett Neville gjøre, eller Giggs eller Ferdinand. Man skulle tro det var nok at han spiller som en drittsekk mot United og pirker borti beina til Nani konstant når ballen er på den andre siden av banen. Fint forbilde han der ja :/

Men nå bryr jeg meg mer om fotballen de spiller enn om hvor verdige de er, det finnes idioter på alle lag...

Ja, og det er managerens jobb å gjøre noe med disse spillerne. På dette punktet gjør Ferguson en mye bedre jobb enn Wenger.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...