Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi fikk ikke noe reprise på Eduardo-saken, taklingen trenger ikke være stygg, kan være Eduardo som er kjeks.

Og Arsenal leder, håper da virkelig ikke dette drittlaget vinner PL. Idioter i hver lagdel. Er bare ManUtd og Liverpool som har verdighet til å vinne PL blant topplagene spør du meg.

Taklingen var faktisk ikke så stygg som man skulle tro. Var maks uflaks.

Lenke til kommentar
Er bare ManUtd og Liverpool som har verdighet til å vinne PL blant topplagene spør du meg.

liverpool :no:

Er kun to lag som er verdige vinnere av PL og det er United og arsenal som spiller den beste fotballen. Måtte jeg hive på et par lag til så ville det ha vært aston villa og tottenham. Hverken liverpool eller chelski er i nærheten en gang.

Lenke til kommentar
Er bare ManUtd og Liverpool som har verdighet til å vinne PL blant topplagene spør du meg.

liverpool :no:

Er kun to lag som er verdige vinnere av PL og det er United og arsenal som spiller den beste fotballen. Måtte jeg hive på et par lag til så ville det ha vært aston villa og tottenham. Hverken liverpool eller chelski er i nærheten en gang.

Jeg tenker på hvor mange ufyselige drittspillere topplagene har, her er Chelsea og Arsenal i særklasse verst. Jeg tenker ikke på hvor bra fotball, tenker på verdighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg tenker på hvor mange ufyselige drittspillere topplagene har, her er Chelsea og Arsenal i særklasse verst. Jeg tenker ikke på hvor bra fotball, tenker på verdighet.

And right you are.

Gallas og Terry har høy klysefaktor. Diven fra Adebayor mot United sier jo også litt. Wenger sutrer, Grant er latterlig.

Lenke til kommentar

C.ronaldo, Anderson, Rooney, Rio osv.. De kan og være ufyselige.. Må le høyt at folk her kommer med påstand at Arsenal er blant de verste, jeg innrømmer gjerne at Arsenal har en par spillere som må skjerpe. Men ManU er ikke noe bedre sjølv, vær mindre trangsyn

Lenke til kommentar
C.ronaldo, Anderson, Rooney, Rio osv.. De kan og være ufyselige.. Må le høyt at folk her kommer med påstand at Arsenal er blant de verste, jeg innrømmer gjerne at Arsenal har en par spillere som må skjerpe. Men ManU er ikke noe bedre sjølv, vær mindre trangsyn

Rio? Rooney? På hvilken måte?

Tenker vi sier Lehmann, Gallas, Eboue, Fabregas, Adebayor jeg...

Lenke til kommentar

Nettopp, det er poenget mitt.. Begge har noen spillere som KAN være ufyselige.

Rio slår og sparker folk, har sett det mange ganger.. Han har også holdt motstand som faen og skapte frispark som ikke betød noe..Rooney filmet, taklet grovt osv..

De gjør ikke det ikke alltid, men de har gjort det en par ganger som f.eks Adebayor. Abebayor filmer egentlig aldri, men gjorde det mot Man.U. For det er Arsenal ufyselig, men ikke Man.U?

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Nettopp, det er poenget mitt.. Begge har noen spillere som KAN være ufyselige.

Rio slår og sparker folk, har sett det mange ganger.. Han har også holdt motstand som faen og skapte frispark som ikke betød noe..Rooney filmet, taklet grovt osv..

De gjør ikke det ikke alltid, men de har gjort det en par ganger som f.eks Adebayor. Abebayor filmer egentlig aldri, men gjorde det mot Man.U. For det er Arsenal ufyselig, men ikke Man.U?

Hva er forskjellen?

Rio slår? Når?

Rooney har filmet to ganger siden han kom til United, er Senderos ett rasshøll siden han filmet i dagens kamp da med andre ord?

Arsenal har hatt disiplinproblemer i mange år.

Lenke til kommentar

Veit ikke hva som feiler med Eboue egentlig, litt klin kokos :p Han var bra ifjor, klikket helt i året. Lar oss å mimre litt, hva med C.Ronaldo før? Filmet som faen, men har heldigvis forbedret seg nå.

Jeg forsvarer ikke Eboues oppførsel, jeg og andre gooner vil at han skal skjerpe seg eller bli solgt. Arsenal er ikke ufyselig for det, de er ikke mer ufyselig enn Man.U!

Nightkeeper, hva prøver du på nu egentlig? Jeg sier ikke at Man.U er et ufyselig lag, jeg prøver bare å vise at ingen av begge er det ved å sammeligne begge med hverandre.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...