Raste Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Faen, der var det 1-2 til Arsenal Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Vi fikk ikke noe reprise på Eduardo-saken, taklingen trenger ikke være stygg, kan være Eduardo som er kjeks. Og Arsenal leder, håper da virkelig ikke dette drittlaget vinner PL. Idioter i hver lagdel. Er bare ManUtd og Liverpool som har verdighet til å vinne PL blant topplagene spør du meg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Vi fikk ikke noe reprise på Eduardo-saken, taklingen trenger ikke være stygg, kan være Eduardo som er kjeks. Og Arsenal leder, håper da virkelig ikke dette drittlaget vinner PL. Idioter i hver lagdel. Er bare ManUtd og Liverpool som har verdighet til å vinne PL blant topplagene spør du meg. Taklingen var faktisk ikke så stygg som man skulle tro. Var maks uflaks. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Er bare ManUtd og Liverpool som har verdighet til å vinne PL blant topplagene spør du meg. liverpool Er kun to lag som er verdige vinnere av PL og det er United og arsenal som spiller den beste fotballen. Måtte jeg hive på et par lag til så ville det ha vært aston villa og tottenham. Hverken liverpool eller chelski er i nærheten en gang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Er bare ManUtd og Liverpool som har verdighet til å vinne PL blant topplagene spør du meg. liverpool Er kun to lag som er verdige vinnere av PL og det er United og arsenal som spiller den beste fotballen. Måtte jeg hive på et par lag til så ville det ha vært aston villa og tottenham. Hverken liverpool eller chelski er i nærheten en gang. Jeg tenker på hvor mange ufyselige drittspillere topplagene har, her er Chelsea og Arsenal i særklasse verst. Jeg tenker ikke på hvor bra fotball, tenker på verdighet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Vi fikk ikke noe reprise på Eduardo-saken, taklingen trenger ikke være stygg, kan være Eduardo som er kjeks. Veit ikke åssen din syn er på saken, men knott først er ILLE! Taklingen var stygg! Lenke til kommentar
cnon Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Eduardo får nok ikke anledning til å legge inn ballen i den nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg tenker på hvor mange ufyselige drittspillere topplagene har, her er Chelsea og Arsenal i særklasse verst. Jeg tenker ikke på hvor bra fotball, tenker på verdighet. And right you are. Gallas og Terry har høy klysefaktor. Diven fra Adebayor mot United sier jo også litt. Wenger sutrer, Grant er latterlig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 C.ronaldo, Anderson, Rooney, Rio osv.. De kan og være ufyselige.. Må le høyt at folk her kommer med påstand at Arsenal er blant de verste, jeg innrømmer gjerne at Arsenal har en par spillere som må skjerpe. Men ManU er ikke noe bedre sjølv, vær mindre trangsyn Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Vi fikk ikke noe reprise på Eduardo-saken, taklingen trenger ikke være stygg, kan være Eduardo som er kjeks. Veit ikke åssen din syn er på saken, men knott først er ILLE! Taklingen var stygg! Hvor er ballen a? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Eboue og Gallas er jo de ufyseligste spillerne i PL, ihvertfall. Og ja, Arsenal er blant de værste. Mitt 4000. Innlegg Endret 23. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Eboue ja, fyfaen... Gallas, ok? Rio gjorde akkurat det samme mot Arsenal for 3-4år siden, jeg husker det godt. Eboue må skjerpe seg, han er ikke helt god i oppe i huet. Men han er én av et hele lag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 C.ronaldo, Anderson, Rooney, Rio osv.. De kan og være ufyselige.. Må le høyt at folk her kommer med påstand at Arsenal er blant de verste, jeg innrømmer gjerne at Arsenal har en par spillere som må skjerpe. Men ManU er ikke noe bedre sjølv, vær mindre trangsyn Rio? Rooney? På hvilken måte? Tenker vi sier Lehmann, Gallas, Eboue, Fabregas, Adebayor jeg... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Eboue er ein idiot, men taklar faen ikkje Flamini. Enda en grunn til at eg hatar Arsenal. Fox: Innlegget du svarte på var forresten skrive av en Pool supporter så... Anderson ufyselig? Hm.. Ikkje sett noko av. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Nettopp, det er poenget mitt.. Begge har noen spillere som KAN være ufyselige. Rio slår og sparker folk, har sett det mange ganger.. Han har også holdt motstand som faen og skapte frispark som ikke betød noe..Rooney filmet, taklet grovt osv.. De gjør ikke det ikke alltid, men de har gjort det en par ganger som f.eks Adebayor. Abebayor filmer egentlig aldri, men gjorde det mot Man.U. For det er Arsenal ufyselig, men ikke Man.U? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Er enig i at Rio kan være litt cock, men ikke mer enn Gallas og Terry. Eboue trenger ikke nevnes en gang, han er forferdelig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Eboue og Gallas er jo de ufyseligste spillerne i PL, ihvertfall. Og ja, Arsenal er blant de værste. Mitt 4000. Innlegg congrats Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Nettopp, det er poenget mitt.. Begge har noen spillere som KAN være ufyselige.Rio slår og sparker folk, har sett det mange ganger.. Han har også holdt motstand som faen og skapte frispark som ikke betød noe..Rooney filmet, taklet grovt osv.. De gjør ikke det ikke alltid, men de har gjort det en par ganger som f.eks Adebayor. Abebayor filmer egentlig aldri, men gjorde det mot Man.U. For det er Arsenal ufyselig, men ikke Man.U? Hva er forskjellen? Rio slår? Når? Rooney har filmet to ganger siden han kom til United, er Senderos ett rasshøll siden han filmet i dagens kamp da med andre ord? Arsenal har hatt disiplinproblemer i mange år. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Veit ikke hva som feiler med Eboue egentlig, litt klin kokos Han var bra ifjor, klikket helt i året. Lar oss å mimre litt, hva med C.Ronaldo før? Filmet som faen, men har heldigvis forbedret seg nå. Jeg forsvarer ikke Eboues oppførsel, jeg og andre gooner vil at han skal skjerpe seg eller bli solgt. Arsenal er ikke ufyselig for det, de er ikke mer ufyselig enn Man.U! Nightkeeper, hva prøver du på nu egentlig? Jeg sier ikke at Man.U er et ufyselig lag, jeg prøver bare å vise at ingen av begge er det ved å sammeligne begge med hverandre. Endret 23. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Rio er tøff og brutal, men synes han er forholdsvis fair. Rooney er igrunn bare temmelig blåst, kaster seg ofte inn i taklinger han ikke har sjangs på, men han får jo også sin velfortjente straff - med renter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå