Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...enten_til_brown

Ser her at United nå virkelig har kommet med sitt siste forslag, jeg er faktisk litt forbauset over at klubben har gitt Brown så dårlige vilkår tidligere som han kanskje ikke har fått presentert nå.

Som Sir Alex Ferguson sier selv så har han vært i klubben siden han var 12 og det er synd hvis det skal ende slik.

Wes Brown er en fantastisk fyr på og utenfor banen!

Lenke til kommentar
http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...enten_til_brown

Ser her at United nå virkelig har kommet med sitt siste forslag, jeg er faktisk litt forbauset over at klubben har gitt Brown så dårlige vilkår tidligere som han kanskje ikke har fått presentert nå.

Som Sir Alex Ferguson sier selv så har han vært i klubben siden han var 12 og det er synd hvis det skal ende slik.

Wes Brown er en fantastisk fyr på og utenfor banen!

Jeg vet faen ikke hva Wes Brown tenker på. Han får tilbudt 50.000 £ i uka og vil ha mere?

Lenke til kommentar
Ser at Lahm blir linka til united. Det kunne jo også vært spennede, kan brukes både på høyre og venstre side.. Han er en del bedre på innlegg en Brown er også! :D

Det jeg liker med Brown er at han kan slå innlegg med begge beina. De fleste tar en Cruyff venning og står igjen med venstre foten og kan ikke ta innlegg med den - men Brown kan. ;)

(Ihvertfall av side backer. Nani osv. greier det lett)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner meg helt ærlig ikke på Lusken.

EDIT: Jeg skjønner jo O'shea kommentaren da.

Alle klubber trenger slike spillere Som John O. Han tåler å sitte en hel sesong på benken, han kan spille overalt, arbeidsvillig og ja rett og slett en som hever spillegruppen, humør osv.

Jeg håper du skjønte at jeg har samme oppfatning av John O'Shea som deg. Han er en av mine favoritt United spillere og en ekte United gutt.

Angående Brown så virker det som agenten hans styrer han, men jeg håper at Brown signerer en ny kontrakt for oss for det begynner å bli mangel på egne spillere i United og vi trenger flere av dem. Jeg vil gjerne se oss satse mer på de fra akademiet istedetfor å kjøpe inn stjerner her og der (, men det skal legges til at jeg fortsatt vil ha Lahm) selv om det skulle bety at vi ikke fikk oppleve seriegull, FA Cup seier eller CL på et par år.

Brown fortjener lønnstrinn nummer to.

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...