archanios Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Nei og det er nok like greit. Premier League skal spelast i England, der den høyrer heime. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Nei og det er nok like greit. Premier League skal spelast i England, der den høyrer heime. mhm, det blir for dumt å spille utenfor England... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 United.no David Gill vil ikke være med på de tullete planene om en ekstra serierunde i utlandet. Skulle bare mangle, også en ekstra serierunde liksom, forno tull. De har spilt NFL i London blant annet, og skal spille NHL i Stockholm til høsten, og det er greit for min del, men en ekstra runde fucker bare opp alt. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Den unge tyskeren og venstre backen Phillip Lahm til United? Det hadde vært en drøm! Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Ser at Lahm blir linka til united. Det kunne jo også vært spennede, kan brukes både på høyre og venstre side.. Han er en del bedre på innlegg en Brown er også! Endret 22. februar 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg tror jeg ikke overdriver hvis jeg sier, velkommen skal han være Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Hihihi........Chelski med pengeproblemer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Hihihi........Chelski med pengeproblemer Det var jo ganske ikke-overaskende. Vi snakker om Chelsea tross alt. Men vi får se om de får balanse i regnskapet per 2010... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...enten_til_brown Ser her at United nå virkelig har kommet med sitt siste forslag, jeg er faktisk litt forbauset over at klubben har gitt Brown så dårlige vilkår tidligere som han kanskje ikke har fått presentert nå. Som Sir Alex Ferguson sier selv så har han vært i klubben siden han var 12 og det er synd hvis det skal ende slik. Wes Brown er en fantastisk fyr på og utenfor banen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...enten_til_brown Ser her at United nå virkelig har kommet med sitt siste forslag, jeg er faktisk litt forbauset over at klubben har gitt Brown så dårlige vilkår tidligere som han kanskje ikke har fått presentert nå. Som Sir Alex Ferguson sier selv så har han vært i klubben siden han var 12 og det er synd hvis det skal ende slik. Wes Brown er en fantastisk fyr på og utenfor banen! Jeg vet faen ikke hva Wes Brown tenker på. Han får tilbudt 50.000 £ i uka og vil ha mere? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Ser at Lahm blir linka til united. Det kunne jo også vært spennede, kan brukes både på høyre og venstre side.. Han er en del bedre på innlegg en Brown er også! Det jeg liker med Brown er at han kan slå innlegg med begge beina. De fleste tar en Cruyff venning og står igjen med venstre foten og kan ikke ta innlegg med den - men Brown kan. (Ihvertfall av side backer. Nani osv. greier det lett) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Nani er faenmeg rå på innlegg, han trenger så lite plass og tilløp, men treffer så bra, både med høyre og venstre. Det så vi mot arsenal, og mot lyon! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Nani er faenmeg rå på innlegg, han trenger så lite plass og tilløp, men treffer så bra, både med høyre og venstre. Det så vi mot arsenal, og mot lyon! Han er grom på cornere og, i motsetning til Giggs. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Uff ja, giggs sine cornere mot lyon...Nani slår de ca dobbelt så hardt, med like mye dupp. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Når Brown treffer med innlegga ja, men det skjer sjelden.. Savner Neville sine flotte innsvinger frå høgrekant... Nani har vist seg å vært meget viktig denne sesongen. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Brown er dårlige på innlegg i forhold til Neville. Ser gjerne Lahm på høyrebacken, og tar ikke et eventuelt tap av Brown så tungt. Skal han være så grådig kan han bare ryke og reise Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Brown er dårlige på innlegg i forhold til Neville. Ser gjerne Lahm på høyrebacken, og tar ikke et eventuelt tap av Brown så tungt. Skal han være så grådig kan han bare ryke og reise Joda, men de fleste proffe fotballspillere kan vel kalles litt grådige ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg skjønner meg helt ærlig ikke på Lusken. EDIT: Jeg skjønner jo O'shea kommentaren da. Alle klubber trenger slike spillere Som John O. Han tåler å sitte en hel sesong på benken, han kan spille overalt, arbeidsvillig og ja rett og slett en som hever spillegruppen, humør osv. Jeg håper du skjønte at jeg har samme oppfatning av John O'Shea som deg. Han er en av mine favoritt United spillere og en ekte United gutt. Angående Brown så virker det som agenten hans styrer han, men jeg håper at Brown signerer en ny kontrakt for oss for det begynner å bli mangel på egne spillere i United og vi trenger flere av dem. Jeg vil gjerne se oss satse mer på de fra akademiet istedetfor å kjøpe inn stjerner her og der (, men det skal legges til at jeg fortsatt vil ha Lahm) selv om det skulle bety at vi ikke fikk oppleve seriegull, FA Cup seier eller CL på et par år. Brown fortjener lønnstrinn nummer to. Endret 22. februar 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Er det noen som hadde tenkt seg på en eventuell Solskjær testimonial? Jeg lurte litt på det. Men så sette det opp mot en storkamp i PL... wee, post 500! Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Er det noen som hadde tenkt seg på en eventuell Solskjær testimonial? Jeg lurte litt på det. Men så sette det opp mot enstorkamp i PL... wee, post 500! Den skal vel spilles i sommer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå