Lusken Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Lusken, når er det du skal lære deg å ikke dobbelposte? Fakey, det var ikke overkjøring fra United's del syns jeg, vi var bedre i noen perioder ja. Men var ganske jevnt, greit med 1-1. faen ass..hehe....Gammel vane vond å vende, vett.. skal prøøve å huske, å klikke Rediger... ahaha, hvem trykke rediger nå? ' Kjiipt å ha eget navn da..... Endret 21. februar 2008 av Lusken Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Nordz: Gratulerer, med ny United drakt Kanskje ta ditt egent navn på drakta, gjorde det selv når jeg kjøpte United drakta Hehe, bra forslag, men har allerede en med etternavnet mitt på, og en med Ronaldo Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Eget navn på drakta er det med harry jeg finner. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Eget navn på drakta er det med harry jeg finner. mhm..enig... Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=511472 Genialt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=511472 Genialt Må ha vært en bra laser da med andre ord, mtp avstanden fra banen kontra tribunen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Haha, husker eg såg den laseren på ein replay i første omgang ein gong. Sjukt, registrerte det så vidt, men tenkte ikkje meir på det før eg las artikkelen på united.no idag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg syntes kampen igår var ganske bra, Tevez scoret igjen et viktig mål på slutten av kampen, som har skjedd mye i det siste...Pluss at spilleren fra Lyon som er linket med ManUtd scoret, så det var en fin søknad syntes jeg ihvertfall, men vi tar dem hjemme på Old Trafford Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg ville valgt O'shea på drakten, hadde jeg vunnet den! Skal garantert ha en drakt med O'shea før han legger opp. Fantastisk fyr! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg ville valgt O'shea på drakten, hadde jeg vunnet den! Skal garantert ha en drakt med O'shea før han legger opp. Fantastisk fyr! Trodde ikke det gikk an å si det men han er vel det en kaller for en komplett benkspiller. I god mening, han kan spille nesten hvor som helst på banen Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg ville valgt O'shea på drakten, hadde jeg vunnet den! Skal garantert ha en drakt med O'shea før han legger opp. Fantastisk fyr! Trodde ikke det gikk an å si det men han er vel det en kaller for en komplett benkspiller. I god mening, han kan spille nesten hvor som helst på banen hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 "hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud...." Ehm.... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jeg skjønner meg helt ærlig ikke på Lusken. EDIT: Jeg skjønner jo O'shea kommentaren da. Endret 21. februar 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg ville valgt O'shea på drakten, hadde jeg vunnet den! Skal garantert ha en drakt med O'shea før han legger opp. Fantastisk fyr! Trodde ikke det gikk an å si det men han er vel det en kaller for en komplett benkspiller. I god mening, han kan spille nesten hvor som helst på banen hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud.... O´Shea må være denne trådens mest undervuderte spiller. Han er veldig viktig for oss. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Han er undervurdert ja. Vår nest beste keeper, meir målfarlig enn Saha, og ellers like anvendelig som poteta. Han er ein type spelar som er vanvittig viktig å ha i troppen fordi, han kan komme inn i ein posisjon, og dersom det trengs, omstille seg til ei heilt anna rolle på ein mykje bedre måte enn dei fleste andre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 "hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud...." Ehm.... O'Shea er Gud. 90:59 Scousebuster. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Dokumentar om München ulykka på discovery nå! Tenkte bare jeg skulle nevne det... Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Dokumentar om München ulykka på discovery nå! Tenkte bare jeg skulle nevne det... Takk skal du ha Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 "hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud...." Ehm.... O'Shea er Gud. 90:59 Scousebuster. mhm Jeg skjønner meg helt ærlig ikke på Lusken. EDIT: Jeg skjønner jo O'shea kommentaren da. Alle klubber trenger slike spillere Som John O. Han tåler å sitte en hel sesong på benken, han kan spille overalt, arbeidsvillig og ja rett og slett en som hever spillegruppen, humør osv. "hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud...." Ehm.... Prøv å se bak orda vett, det jeg mente var at han egentlig er en svært viktig spiller.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 United.no David Gill vil ikke være med på de tullete planene om en ekstra serierunde i utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå