Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Lusken, når er det du skal lære deg å ikke dobbelposte?

 

Fakey, det var ikke overkjøring fra United's del syns jeg, vi var bedre i noen perioder ja. Men var ganske jevnt, greit med 1-1. :)

faen ass..hehe....Gammel vane vond å vende, vett..

skal prøøve å huske, å klikke Rediger...

ahaha, hvem trykke rediger nå? :thumbup::new_woot: '

Kjiipt å ha eget navn da.....

Endret av Lusken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville valgt O'shea på drakten, hadde jeg vunnet den! Skal garantert ha en drakt med O'shea før han legger opp. Fantastisk fyr!

Trodde ikke det gikk an å si det men han er vel det en kaller for en komplett benkspiller. I god mening, han kan spille nesten hvor som helst på banen

hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud....

Lenke til kommentar
Jeg ville valgt O'shea på drakten, hadde jeg vunnet den! Skal garantert ha en drakt med O'shea før han legger opp. Fantastisk fyr!

Trodde ikke det gikk an å si det men han er vel det en kaller for en komplett benkspiller. I god mening, han kan spille nesten hvor som helst på banen

hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud....

 

O´Shea må være denne trådens mest undervuderte spiller. Han er veldig viktig for oss.

Lenke til kommentar

Han er undervurdert ja. Vår nest beste keeper, meir målfarlig enn Saha, og ellers like anvendelig som poteta. Han er ein type spelar som er vanvittig viktig å ha i troppen fordi, han kan komme inn i ein posisjon, og dersom det trengs, omstille seg til ei heilt anna rolle på ein mykje bedre måte enn dei fleste andre.

Lenke til kommentar
"hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud...."

 

Ehm....

 

O'Shea er Gud.

 

90:59 Scousebuster.

mhm

 

Jeg skjønner meg helt ærlig ikke på Lusken.

 

EDIT: Jeg skjønner jo O'shea kommentaren da.

Alle klubber trenger slike spillere Som John O. Han tåler å sitte en hel sesong på benken, han kan spille overalt, arbeidsvillig og ja rett og slett en som hever spillegruppen, humør osv.

 

"hehe, det er jeg faen meg enig i...O'Shea = Gud...."

 

Ehm....

Prøv å se bak orda vett, det jeg mente var at han egentlig er en svært viktig spiller..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...