Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe :)

 

Flott resultat i dag, god utgangspunkt foran returkampen på drømmenes teater der Lyon skal lide samme kjebne som AS Roma gjorde ^_^

Og btw, jeg la heller ikke merke til at Carrick var kommet inn før jeg så han bak i forsvar så vidt med en pasning fremover.

vell, nå skal det faktisk nevnes, at dere ikke hadde nubb sjans i første oppgjør på Olimpico... :cool:

 

Ikke så rart mtp at vi spilte nesten hele kampen med 10 mann og attpåtil klarte å utligne til 1-1 med en mann mindre...

Men hvem vant? :yes::D (Håper vi snakker om fjorårets CL, hvis ikke er jeg på bærtur vett....)

Lenke til kommentar
Jo Roma vant til slutt heimekampen, men du som er Romasupporter bør vel også huske korleis det gikk når Roma skulle prøve seg i England? Kan ikkje vere så mykje å skryte over 2-1 seieren heime mot et United med 10 mann, når du veit korleis det heile endte?

Roma er helt ny i gamet, ute i europa (ja Europacupen, men lenge siden 84 og 91!), vi er i oppbyggings fasen når det kommer til europa. Jeg ble ikke nevneverdig overrasket da roma tapte så stort (tall er uviktig :yes: ), fordi når Roma ikke gidder mer, så gidder dem virkelig ikke, det er en stor svakhet. Likedans episoder, er hvor palermo klarer å utligne vår 3-0 ledelse iløpet av de siste ti muinuttene, og vi får kun uavgjort, vi har flere exempler. vi ledet 2-0 mot real for noen år siden, vi var utrolig mye bedre, men Figo skåret i det 78 min, og vi tapte 2-3. Ikke bra! MEN:

 

Roma Roma mia, nun te fa incantà, tu sei nata grande, e grande hai da restà!

Lenke til kommentar
Ikkje gidder? Syns faktisk Roma spelte bra på Old Trafford, så lenge du ser vekk i frå at dei slapp inn 7 mål. Dei gikk i angrep med endel folk og prøvde, men United spelte angrepsfotball av en annan verden og det var også den store forskjellen.

hehe, Roma klarer å matche Man U. når de er i form.

Se på Real-kampen, ikke kom å fortell meg at Roma var dårlige, var på høyde med real m. OG jeg tror jeg neppe har sett roma i en dårligere periode de siste 3 årene, ihvertfall under spalletti.

Roma er et meget godt lag, men hvis du noen gang hadde giddi å interessert deg for italiensk fotball og lest litt rundt, så hadde du sett hvor gode Roma egentlig er.

Du burde lest han ene som skrev en blogg på channel4 om roma og deres angrepsfilosofi.

Kort sagt mente han at Roma hadde den mest imponerende angrepsfilosofien og viljen i Europa (Og han her heier ikke på roma!), masse folk frem, og samtidig var de em veldig samordnet gruppe (kjennskap til hverandre osv) og svært god ballbesitelse.

Men han mente Roma aldri kommer til å vinne Scudetto (serie a) eller komme utrolig langt i CL, dette grunnet deres angrepsfilosofi. og det var fordi Roma tenkte altfor lite på det defensive spillet, Mål er viktigst. Han sammenlignet Roma med Juventus, offensivt vs defensivt (ihvertfall før, juve prøver å forbedre seg på den offensiv biten, filosofien, noe de har lyktes mye mer med enn under Lippi, men det har også gått på bekostning av det defensive. Han nevnte også at Roma trengte en bedre stall, vi har tross alt ingen å sette innpå hvis det er en jevn kamp og noe viktig står på spill (imotsettning til de andre nordlagene i italia, EUropa)....

 

Dette gjør meg stolt av å være Roma Supporter!

 

Og som du sikkert ser, det ble ikke så kort sagt alikvell, typisk meg :!: :yes:

 

Hvis du mener Roma var gode mot man utd, har du omtrent ikke sett en eneste fotball kamp av dem, dette var Roma på sitt absolutt dårligste...

Endret av Lusken
Lenke til kommentar
Ikkje gidder? Syns faktisk Roma spelte bra på Old Trafford, så lenge du ser vekk i frå at dei slapp inn 7 mål. Dei gikk i angrep med endel folk og prøvde, men United spelte angrepsfotball av en annan verden og det var også den store forskjellen.

hehe, Roma klarer å matche Man U. når de er i form.

Se på Real-kampen, ikke kom å fortell meg at Roma var dårlige, var på høyde med real m. OG jeg tror jeg neppe har sett roma i en dårligere periode de siste 3 årene, ihvertfall under spalletti.

Roma er et meget godt lag, men hvis du noen gang hadde giddi å interessert deg for italiensk fotball og lest litt rundt, så hadde du sett hvor gode Roma egentlig er.

Du burde lest han ene som skrev en blogg på channel4 om roma og deres angrepsfilosofi.

Kort sagt mente han at Roma hadde den mest imponerende angrepsfilosofien og viljen i Europa (Og han her heier ikke på roma!), masse folk frem, og samtidig var de em veldig samordnet gruppe (kjennskap til hverandre osv) og svært god ballbesitelse.

Men han mente Roma aldri kommer til å vinne Scudetto (serie a) eller komme utrolig langt i CL, dette grunnet deres angrepsfilosofi. og det var fordi Roma tenkte altfor lite på det defensive spillet, Mål er viktigst. Han sammenlignet Roma med Juventus, offensivt vs defensivt (ihvertfall før, juve prøver å forbedre seg på den offensiv biten, filosofien, noe de har lyktes mye mer med enn under Lippi, men det har også gått på bekostning av det defensive. Han nevnte også at Roma trengte en bedre stall, vi har tross alt ingen å sette innpå hvis det er en jevn kamp og noe viktig står på spill (imotsettning til de andre nordlagene i italia, EUropa)....

 

Dette gjør meg stolt av å være Roma Supporter!

 

Og som du sikkert ser, det ble ikke så kort sagt alikvell, typisk meg :!: :yes:

 

Hvis du mener Roma var gode mot man utd, har du omtrent ikke sett en eneste fotball kamp av dem, dette var Roma på sitt absolutt dårligste...

Haha. For det første, så er United mye bedre i form enn Roma.

For det andre, så var Roma gode på OT. Men United spilte så dem ble dårlig.

Lenke til kommentar

Eg har sett temmelig mykje på italiensk fotball, ikkje like mykje dei siste åra, men ser også endel italienske lag i Cl og andre Europeiske cupar. Har eg sagt noko om at Roma er dårlige? det ser sånn ut på det du skriv. Forresten så er ikkje dette en Roma tråd. Eg såg siste halvdel av kampen mot Real. Roma spelte temmelig bra, men blei pressa temmelig godt i store delar av det eg såg. Farlige når dei først kom, men.

 

Så lenge United er i form, så har ikkje Roma sjangs. Dessverre. Det bør du også sjå sjølv om at hovedsympatiane dine hører heime i den evige by.

Lenke til kommentar
Ikkje gidder? Syns faktisk Roma spelte bra på Old Trafford, så lenge du ser vekk i frå at dei slapp inn 7 mål. Dei gikk i angrep med endel folk og prøvde, men United spelte angrepsfotball av en annan verden og det var også den store forskjellen.

hehe, Roma klarer å matche Man U. når de er i form.

Se på Real-kampen, ikke kom å fortell meg at Roma var dårlige, var på høyde med real m. OG jeg tror jeg neppe har sett roma i en dårligere periode de siste 3 årene, ihvertfall under spalletti.

Roma er et meget godt lag, men hvis du noen gang hadde giddi å interessert deg for italiensk fotball og lest litt rundt, så hadde du sett hvor gode Roma egentlig er.

Du burde lest han ene som skrev en blogg på channel4 om roma og deres angrepsfilosofi.

Kort sagt mente han at Roma hadde den mest imponerende angrepsfilosofien og viljen i Europa (Og han her heier ikke på roma!), masse folk frem, og samtidig var de em veldig samordnet gruppe (kjennskap til hverandre osv) og svært god ballbesitelse.

Men han mente Roma aldri kommer til å vinne Scudetto (serie a) eller komme utrolig langt i CL, dette grunnet deres angrepsfilosofi. og det var fordi Roma tenkte altfor lite på det defensive spillet, Mål er viktigst. Han sammenlignet Roma med Juventus, offensivt vs defensivt (ihvertfall før, juve prøver å forbedre seg på den offensiv biten, filosofien, noe de har lyktes mye mer med enn under Lippi, men det har også gått på bekostning av det defensive. Han nevnte også at Roma trengte en bedre stall, vi har tross alt ingen å sette innpå hvis det er en jevn kamp og noe viktig står på spill (imotsettning til de andre nordlagene i italia, EUropa)....

 

Dette gjør meg stolt av å være Roma Supporter!

 

Og som du sikkert ser, det ble ikke så kort sagt alikvell, typisk meg :!: :yes:

 

Hvis du mener Roma var gode mot man utd, har du omtrent ikke sett en eneste fotball kamp av dem, dette var Roma på sitt absolutt dårligste...

Haha. For det første, så er United mye bedre i form enn Roma.

For det andre, så var Roma gode på OT. Men United spilte så dem ble dårlig.

Hve ere me deg? Les faen meg innlegget a, jeg har sagt at Roma er i en Elendig form.

Roma var på langt nær så gode som de pleie å være (og jeg måler da ikke mot sitt absolutt topp Potensial).

Lenke til kommentar

Jaja, 1-1 er flott resultat. Satt paa hotellrommet med sikkert alle Canal+ kanalene utenom den de sendte United paa. Saa da ble det aa switche mellom Celtic-Barca og Arsenal-Milan. Ganske vanskelig aa nyte slike kamper naar man vet at United spiller.

 

Fikk inntrykk av at United overkjorte Lyon, bare at de ikke fikk maal. Det var ihvertfall det hoydepunktene fortalte meg.

 

Men 1-1, flott resultat, da skal dette kunne gaa straka vegen til kvartn. :)

Lenke til kommentar
Eg har sett temmelig mykje på italiensk fotball, ikkje like mykje dei siste åra, men ser også endel italienske lag i Cl og andre Europeiske cupar. Har eg sagt noko om at Roma er dårlige? det ser sånn ut på det du skriv. Forresten så er ikkje dette en Roma tråd. Eg såg siste halvdel av kampen mot Real. Roma spelte temmelig bra, men blei pressa temmelig godt i store delar av det eg såg. Farlige når dei først kom, men.

 

Så lenge United er i form, så har ikkje Roma sjangs. Dessverre. Det bør du også sjå sjølv om at hovedsympatiane dine hører heime i den evige by.

hehe, du har aldri sagt det nei, og jeg har heller aldri antydet det vett... :thumbup:

Uansett, Roma er helt nye i CL/Europa, gi dem litt tid så får vi se hva som skjer :thumbup:

OG Roma på Topp er bedre enn Man utd, det er jeg overbevist over. det er bare det at Roma er sååå grise dårlige på sitt "dårligste nivå", Man utd, klarer å ihvertfall å dra iland et uavgjort, hvis ikke en seier, det er forskjellen.

 

 

Jaja, 1-1 er flott resultat. Satt paa hotellrommet med sikkert alle Canal+ kanalene utenom den de sendte United paa. Saa da ble det aa switche mellom Celtic-Barca og Arsenal-Milan. Ganske vanskelig aa nyte slike kamper naar man vet at United spiller.

 

Fikk inntrykk av at United overkjorte Lyon, bare at de ikke fikk maal. Det var ihvertfall det hoydepunktene fortalte meg.

 

Men 1-1, flott resultat, da skal dette kunne gaa straka vegen til kvartn. :)

hehe, nedtur da...hehe...

overkjørte vell ikke, men jeg synes nå vi var bedre...

Lenke til kommentar

Uansett, det blir argument mot argumet, om roma er gode nok på sitte toppnivå mot man utd på sitt toppnivå.

Man utd, har noe å "fare" med, det har ikke roma, man utd har stallen, det har ikke roma, man utd har pengene, det har ikke roma...osv osv..

og ja, skal stoppe å diskutere det, mye OT på meg vett.haha... :D

Lenke til kommentar

Beklager men den Roma-fetishen din dreg du litt langt no. Har stor respekt for Roma, med unntak av enkelte spelarar, men potensialet er ikkje stort nok, toppnivået er ikkje høgt nok og United er eit klart bedre fotball-lag. Det er berre å ta innover deg, og akkurat no begynner eg å bli litt lei av å høre om Roma i denne tråden, så hvis du vil fortsette den diskusjonen så får du opprette en ny tråd eller noko sånt.

 

Fakey: United kunne nok vunne med litt meir flaks, men uavgjort var vel det mest rettferdige resultatet for begge lag, sånn som kampen blei. Ikkje den beste gjennomføringa av United, men heilt ok. Trur vi skal ta dei ganske greit heime. Litt av problemet i går var at vi altfor ofte sendte lange høge ballar inn i midten mot en enslig spiss. Der var det også mykje Lyon spelarar og det blei for det meste ufarlig. Klart bedre når ballen blei spelt via kantane og vi prøvde å gå breidt.

 

Edit: Fint du ser det blir nok Roma her no(håpar eg)

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Beklager men den Roma-fetishen din dreg du litt langt no. Har stor respekt for Roma, med unntak av enkelte spelarar, men potensialet er ikkje stort nok, toppnivået er ikkje høgt nok og United er eit klart bedre fotball-lag. Det er berre å ta innover deg, og akkurat no begynner eg å bli litt lei av å høre om Roma i denne tråden, så hvis du vil fortsette den diskusjonen så får du opprette en ny tråd eller noko sånt.

 

Fakey: United kunne nok vunne med litt meir flaks, men uavgjort var vel det mest rettferdige resultatet for begge lag, sånn som kampen blei. Ikkje den beste gjennomføringa av United, men heilt ok. Trur vi skal ta dei ganske greit heime. Litt av problemet i går var at vi altfor ofte sendte lange høge ballar inn i midten mot en enslig spiss. Der var det også mykje Lyon spelarar og det blei for det meste ufarlig. Klart bedre når ballen blei spelt via kantane og vi prøvde å gå breidt.

 

Edit: Fint du ser det blir nok Roma her no(håpar eg)

Absolutt ikke enig, men skal stoppe diskusjonen vett...

Lenke til kommentar

Lusken, når er det du skal lære deg å ikke dobbelposte?

 

Fakey, det var ikke overkjøring fra United's del syns jeg, vi var bedre i noen perioder ja. Men var ganske jevnt, greit med 1-1. :)

 

Nordz: Gratulerer, med ny United drakt :)

Kanskje ta ditt egent navn på drakta, gjorde det selv når jeg kjøpte United drakta ;)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...