Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, så mye du liker disse her"...." Lusken. Kanskje kutte ut de punktumene`?

jæhjæh...gidder ikke skrive alt (som f.eks nå ville jeg brukte "...." for å komme meg videre).

Når u prater med meg så sier jeg "lusk" hele tia....fordi jeg er for slapp til å si det, eller ikke kommer på det (orker ikke fortelle hele situasjonen)....

Må virkelig beklage hvis jeg ikke er så jævla fin i skrivemåten min, stress er stress..time is mooney...Not... :tease:

 

Faen, så mye du liker disse her"...." Lusken. Kanskje kutte ut de punktumene`?

 

Kom fra fyren med halvparten av innleggene sine slik: "Enig ass", "Helt enig med deg der", "Det der er jeg enig i ass"

 

:tease:

Det må jo være lov å være enig? :tease:

 

Men jeg liker ikke de punktumene :p

dumt det der med punktum... :hmm:

Endret av Lusken
Lenke til kommentar
Hehe :)

 

Flott resultat i dag, god utgangspunkt foran returkampen på drømmenes teater der Lyon skal lide samme kjebne som AS Roma gjorde ^_^

Og btw, jeg la heller ikke merke til at Carrick var kommet inn før jeg så han bak i forsvar så vidt med en pasning fremover.

vell, nå skal det faktisk nevnes, at dere ikke hadde nubb sjans i første oppgjør på Olimpico... :cool:

Lenke til kommentar
Hehe :)

 

Flott resultat i dag, god utgangspunkt foran returkampen på drømmenes teater der Lyon skal lide samme kjebne som AS Roma gjorde ^_^

Og btw, jeg la heller ikke merke til at Carrick var kommet inn før jeg så han bak i forsvar så vidt med en pasning fremover.

vell, nå skal det faktisk nevnes, at dere ikke hadde nubb sjans i første oppgjør på Olimpico... :cool:

 

Ikke så rart mtp at vi spilte nesten hele kampen med 10 mann og attpåtil klarte å utligne til 1-1 med en mann mindre...

Lenke til kommentar

Det sjedde 3 ganger tror jeg. Det sjedde under oppvarmingen og Ronaldo ble også siktet på underveis i kampen, det så jeg ved en anledning. Det skjedde helt i begynnelsen, når United kontret og Anderson la ballen ut til Ronaldo dersom noen husker situasjonen.

 

Til Anti-United fans som sier Ronaldo filmet:

 

Det sjedde også i det 35. spilleminutt for akkurat i det en motstander dultet borti Ronaldo kastet han seg ned som om noen skulle ha pekt på han med en sinnsykt farlig laser.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Synest vi skal legge inn bud på Agbonlahor jeg.

 

Mente du Benzema eller Ben Arfra? Hvorfor sa du det plutselig nå? Agbonlahor eier bare fart, syntes lag kammeraten Ashley Young er hakket bedre. ;)

 

For å mobbe dere litt:)

 

Det er så typisk at det bare er siste kamp som teller. Lynsje stemning etter kamper mot Spurs og City og så plutselig var vi "verdens beste" igjen :)

 

Samme med overganger. Nå skal vi kjøpe de beste fra kampen i går. Agbonlahor har jeg diskutert før og det var en del som var enig, men nå er de ikke det lengre :) Han er fremdeles mitt førstevalg hos spisser, sammen med David Villa men han blir svindyr. Agbonlahor er engelsk også.

Lenke til kommentar
Det sjedde 3 ganger tror jeg. Det sjedde under oppvarmingen og Ronaldo ble også siktet på underveis i kampen, det så jeg ved en anledning. Det skjedde helt i begynnelsen, når United kontret og Anderson la ballen ut til Ronaldo dersom noen husker situasjonen.

 

Jeg så det jeg og. Men det så ut som noe refleksgreier. Uansett så er det idiotisk av publikum å holde på sånn, men det er vel bedre enn å hive biljardkuler på banen.

Lenke til kommentar
Og ang. Carrick; plutselig var han borti ballen. Sjekka VG Live, og der sto det ingenting om bytte. NordicBet hadde dog fått det med seg ...

 

Fikk heller ikke med meg at han var på banen før jeg plutselig så en kar som løpe og lignet noe veldig på Carrick og kunne ikke skjønne hvor han kom fra. Trodde nesten jeg måtte ha duppet av et lite sekund :)

 

Anngående Ronaldo, så la jeg veldig godt merke til det grønne lyset som plutselig dukket opp på brystet hans under overgangen som United hadde etter et par-tre minutter. Håper sånt blir slått ned på for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...