Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit resultat for begge lag i forhold til kamputviklinga. Spelar ikkje fantastisk, men har endel kombinasjonar og angrep som er veldig bra. Flott mål av Benzema, men litt passivt press frå forsvarsspelarane som står tre stk mindre enn en meter ifra, men ikkje får fram en fot.

Etter målet går mykje i stå, og vi velger den vanskeligaste løysinga igjen og igjen. Altfor mange ballar inn i midten der Lyon står med masse folk.

Digg med målet til Tevez, for eg var på vei til å bli pissed på Carrick som ikkje er litt roligare i avslutninga i situasjonen før.

Vi har eit godt utgangspunkt for heimekampen, som eg er ganske rolig på at vi klarer ganske greit. Trur på tomålsseier heime.

Lenke til kommentar

Fornøyd med resultatet, vi var gode og heldige der. Ronaldo fortsetter trenden med å suge i storoppgjørene og Rooney er vaksinert mot mål.

Ellers digger jeg at Nani virkelig begynner å bli husvarm.

 

Carrick erstattet for øvrig Hargreaves, Viasat4 glemte helt å nevne det. Tror det var i forbindelse med at Ben Arpa kom inn.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Fornøyd med resultatet, vi var gode og heldige der. Ronaldo fortsetter trenden med å suge i storoppgjørene og Rooney er vaksinert mot mål.

Ellers digger jeg at Nani virkelig begynner å bli husvarm.

 

Carrick erstattet for øvrig Hargreaves, Viasat4 glemte helt å nevne det. Tror det var i forbindelse med at Ben Arpa kom inn.

AMEN!

Lenke til kommentar

Mye tullball idag, bra vi fikk med oss det målet. Ellers hadde jeg vært temmelig redd før møte på OT. Benzema må stoppes. Fyren er jo dødsfarlig. Dette er en mann for fremtiden. Skulle gjerne ha sett 20-åringen i United drakt om noen år.

 

Synes 1-1 ikke er et greit bilde av kampen. Fordi det var rett og slett Lyon som styrte alt her. Men som en United supporter er man selvfølgelig glad for at vi får med oss poeng ifra en veldig vanskelig bortekamp.

Lenke til kommentar
Ronaldo var da god nok i dag da.

ikke verdensklasse, og det er det gutten er... :thumbup:

 

Når i allverden kom Carrick inn? :hmm:

For 5 min siden ca.

Jeg merka heller ikke at han kom inn, plutselig var han på banen - hvem gikk egentlig ut? :p

 

Fantastisk resultat forresten 1-1 er knall så jevnt som det ble her :).

bra noen er med meg..haha :roll::thumbup:

Lenke til kommentar
Mye tullball idag, bra vi fikk med oss det målet. Ellers hadde jeg vært temmelig redd før møte på OT. Benzema må stoppes. Fyren er jo dødsfarlig. Dette er en mann for fremtiden. Skulle gjerne ha sett 20-åringen i United drakt om noen år.

 

Synes 1-1 ikke er et greit bilde av kampen. Fordi det var rett og slett Lyon som styrte alt her. Men som en United supporter er man selvfølgelig glad for at vi får med oss poeng ifra en veldig vanskelig bortekamp.

 

Lyon treneren krevde Ronaldo + penger for å poengtre at han ikke er til salgs. :p Men hadde vært digg å se han som United spiller en vakker dag.

 

EDIT: Jeg vil ikke si at Ronaldo sugde. Han gikk på mange gode løp og spilte bra sammen med Evra. Ellers er jeg glad for at Nani blir bedre og bedre. Han hadde gode cornere i motsetning til Giggs og en nesten Assist til Tevez. Og jeg merket heller ikke at Carrick kom innpå. Da jeg så han tenkte jeg "Fy faen han har vært usynlig!"

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Mye tullball idag, bra vi fikk med oss det målet. Ellers hadde jeg vært temmelig redd før møte på OT. Benzema må stoppes. Fyren er jo dødsfarlig. Dette er en mann for fremtiden. Skulle gjerne ha sett 20-åringen i United drakt om noen år.

 

Synes 1-1 ikke er et greit bilde av kampen. Fordi det var rett og slett Lyon som styrte alt her. Men som en United supporter er man selvfølgelig glad for at vi får med oss poeng ifra en veldig vanskelig bortekamp.

 

Lyon treneren krevde Ronaldo + penger for å poengtre at han ikke er til salgs. :p Men hadde vært digg å se han som United spiller en vakker dag.

 

EDIT: Jeg vil ikke si at Ronaldo sugde. Han gikk på mange gode løp og spilte bra sammen med Evra. Ellers er jeg glad for at Nani blir bedre og bedre. Han hadde gode cornere i motsetning til Giggs og en nesten Assist til Tevez. Og jeg merket heller ikke at Carrick kom innpå. Da jeg så han tenkte jeg "Fy faen han har vært usynlig!"

hehe, dessuten har Benzema bekreftet at han heller vil dra til italia eller spania enn england. Så en overgang til man utd ligger vell ikke i lufta tror nå jeg. Uansett, så burde Aule fått seg en neve for får dust det går an å bli, overprising av spillere deluxe, og sotrklubbene går på den, skuffende (eller, ihvertfall Chelsea, essien, haha)...

Lenke til kommentar
Synest vi skal legge inn bud på Agbonlahor jeg.

hehe, okii (den er jeg ikke heelt med på)..

han er rask...men ikke såå mye annet...talent ja, men ikke no mer...dessverre..ihvertfall tror jeg det..

Han er ikke den mest kloke spilleren du får tak i... :tease:

EDIT: FY faen å god Messi er, altså han er verdensklasse, men han demper en steikanes hard pasning fra ronaldinho rett ned, i den retningen han skal løpe, mens han har 3 Celtic spillere rundt seg vett..sjuuukt :blush:

Endret av Lusken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...