OmaaarS Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Jeg ble selvfølgelig sur for at vi tapte mot southend, men det som irriterte meg var keepern, nå husker jeg ikke navnet helt(var vell no på f). Etter kampen oppførte han seg som om han var verdens beste, og nettopp skaffet dem Champions League Trofeet. Han spilte overlegen og tøff... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 La nå gutten få feire denne seieren Moro for laget som ligger på siste plass i Championship, hehe.. Trenger litt selvtillit, og det fikk de jo i dag! United har jo så mye av det, deilig å dele litt med seg Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Ligacupen er uinteressant når vi skal vinne The Treble. Må jo være noen troféer igjen til de andre lagene. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 United vant jo ikke Ligacupen da de vant The Treble, så... Ligger godt an ennå, for å si det slik, hehe! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 United vant jo ikke Ligacupen da de vant The Treble, så... Ligger godt an ennå, for å si det slik, hehe! 7241247[/snapback] Hadde helst sett av vi slo Southend, men ligacupen er det minst viktige å vinne, og når man bare får ekstra kamper (som betyr sjanser for å skade spillerne sine) så går det kanskje til vår fordel at vi ryker ut. Ikke sikkert at vi hadde vunnet den uansett. Og laget som ligger på toppen av PL er ikke et dårlig lag, dere Pool-folk som mobber oss for dette, vi slo dere! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Og laget som ligger på toppen av PL er ikke et dårlig lag, dere Pool-folk som mobber oss for dette, vi slo dere! 7241433[/snapback] Det er kanskje litt tidlig å bli høye på pæra ja, vi får vente til kampen vår er ferdigspilt i morra før vi uttaler oss... Selv om jeg vanskelig kan forestille meg noe annet enn seier, så er cup fortsatt cup... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Jo, det nekter jeg ikke for, men jeg begynner å bli rimelig lei alle de som kommer inn på denne tråden for å slenge dritt så fort det er noe som går i mot United. Er vel dette som kalles misunnelse, tenker jeg! 7241003[/snapback] Jeg regner med at du selvsagt henvender deg like mye til dine fellow Man Utd-supportere nå som til noen supportere av andre lag? Mens jeg er her, dette er selvsagt flaaaauuuuut for Man Utd, og jeg nyter det! Men jeg ser ingen grunn til at vi andre skal hovere over det, alle lag går på flauser, og alle lag får formsvikter inni mellom. Nå er jo Man Utd-fansen høyt oppe i skyene om dagen, så forhåpentligvis bringer dette tapet dem ned på bakken igjen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Jo, det nekter jeg ikke for, men jeg begynner å bli rimelig lei alle de som kommer inn på denne tråden for å slenge dritt så fort det er noe som går i mot United. Er vel dette som kalles misunnelse, tenker jeg! 7241003[/snapback] Jeg regner med at du selvsagt henvender deg like mye til dine fellow Man Utd-supportere nå som til noen supportere av andre lag? Mens jeg er her, dette er selvsagt flaaaauuuuut for Man Utd, og jeg nyter det! Men jeg ser ingen grunn til at vi andre skal hovere over det, alle lag går på flauser, og alle lag får formsvikter inni mellom. Nå er jo Man Utd-fansen høyt oppe i skyene om dagen, så forhåpentligvis bringer dette tapet dem ned på bakken igjen. 7241708[/snapback] Slutt å lek kjekkas nå Jack Bauer. :!: Uansett, å ryke ut av Mikke Mus-cupen er egentlig samma faen for meg. Det var pinlig nok å vinne den forige gang. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Dere bryr dere ikke om cupen, som er en svært gammel tradisjon. Nei nei, Liverpool vant jo i fjor og vi taper ikke mot et bunnlag i en divisjon under dere... Skammelig... 7242014[/snapback] SasaB. Du heier jo på ørten lag, DET er skammelig! Og når ble MikkeMus-cupen en svært gammel tradisjon? Tror du kan jo f.eks. starte å lese om forskjellen på FA-cupen og Liga-cupen. Du tror ikke det er for en grunn at lag bruker cupen til å teste ut reservespillere? n00b EDIT: Hahahaha, jeg leste innlegget ditt og du sier Liverpool vant i fjor? DET er skammelig SasaB at du kan to noe sånt. Endret 8. november 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Jeg heier på flere lag i hver sin liga, det er ikke skammelig. Og var det liga-cupen? Jeg leste jo om bomben ab ManU supporteren ... Var det deg? Men å tape mot soutend er nesten like ille som molde stabæek... Endret 8. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Men jeg har et liv, skole osv. Ikke tid for krangling med supportere... Jeg leste feil på Vg i går. Jeg beklager for min kjappe koklusjon... Der vil helt sikkert klage resten av uka på meg, men jeg var trøtt og gadd ikke å følge med på ManU, så er det rart at jeg leser feil... Endret 8. november 2006 av SasaB Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Morsomt når andre supportere håner oss for å ha ryket ut av ligacupen, det er en cup som normalt sett er verdiløs for de store lagene, så det sier vel det meste om liverpoolsupporterne her inne? Prøver gang på gang å finne noe å glede seg over :!: Mikke Mus-cupen betyr ikke en dritt, og det tror jeg de fleste vet. Endret 8. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 HVorfor kaller dere det Mikke-Mus cupen... Den er ikke verdiløs dere stilte jo med Rooney... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 HVorfor kaller dere det Mikke-Mus cupen... Den er ikke verdiløs dere stilte jo med Rooney... 7242064[/snapback] Argh.... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 HVorfor kaller dere det Mikke-Mus cupen... Den er ikke verdiløs dere stilte jo med Rooney... 7242064[/snapback] Fordi det er en verdiløs cup. Kun Liverpool og Chelsea som starter med toppa lag. Vi stilte med Rooney for å unngå det som skjedde forige gang mot Crewe. Du bør gi opp å poste, hver gang du poster sier du noe som folk vil le av. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Dette har da lite om hvor verdifull Carling Cup er, for hvis man gikk etter det ville jo ingen ha stilt lag ... Det går på at alle vil vinne alle fotballkamper de spiller - iallfall bør Man Utd være av den oppfatning - og at det derfor er kjipt å ryke ut så tidlig. Jeg vil vinne Carling Cup. Men jeg er selvsagt ikke fornøyd med sesongen om Carling Cup er det eneste vi står igjen med i mai. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 så det sier vel det meste om liverpoolsupporterne her inne? Prøver gang på gang å finne noe å glede seg over :!: Mikke Mus-cupen betyr ikke en dritt, og det tror jeg de fleste vet. 7242047[/snapback] Hehe, skjær nå ikke alle over en kam nå. er helt enig at Ligacupen ikke er verdt en dritt, bortsett fra matchtrening for juniorer osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 vant ikke man u denne cupen i fjor? edit: hahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 vant ikke man u denne cupen i fjor? edit: hahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha 7243506[/snapback] Jo? Trengte du virkelig å spørre om det? Her følger vi med altså....jaggu Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Men jeg har et liv, skole osv. Ikke tid for krangling med supportere... 7242026[/snapback] Så du har et liv, men skriver tre raske poster etterhverander, og en dobbelpost som du har postet, det står ikke at du har redigert det innlegget, men dobbelpost står det... så hvordan kan du få til en frivillig dobbelpost? Spammer. Endret 8. november 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå