Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fa Cupen er no driit for man utd, mener nå jeg. Vi burde heller konsentrere oss om CL og Pl, det er meeeer enn nok, tror vi kommer til å ryke ut mot lyon eller i semien, og har stygge tanker om Pl :cry::thumbdown:

Og da sitter vi igjen med Fa cupen, STORt nederlag...

 

FA - Cupen er prestistefylt, og er en stor cup. Vi hvilte Tevez, Ronaldo, Giggs, Hargreaves og derfor burde Lyon være overkommelige i CL. Angående Premier League så er ikke 5 poeng SÅ mye som alle skal ha det til når de fortsatt må møte oss på OT. Hvorfor er alle så pessimister? Dessuten er det ikke å forvente at vi skal vinne noe hvert eneste år selv om det hadde vært deilig å lukke munnen på hver eneste Arsenal supporter.

 

Forresten så er det ikke noe galt i at Nani skal bruke teknikken sin for å overliste spillere. Han var overlegen mot Arsenal og vi får håpe at det fortsetter slik.

Fa Cup, prestisje - In my ass.... ;) :!:

Har trua på hele laget, men det er bare det at Arsenal ikke har vist så mye svakhets tegn som oss, altså, vi har vært bedre spillemessig enn dem (vi skulle tross alt hatt 3 poenger mot 'em da gallas putta i det 92 mi. :mad::nei: )

Og vi har sjansen mot lyon, og lyon har absolutt ikke vært gode i år...men Man utd og CL stemmer liksom ikke.... :(

Derimot i PL, har vi hatt sjansen flere ganger, og misset, vi har hatt sjansen med å rykke ifra..men ikke klart det..

Tror vi fortsatt tar PL, eller vill tro det :roll: , men Arsenal har vist gooood form/stabilitet....

 

Derimot neste år, ohhh, gjetter at vi vinner med MINST 5-8 poeng, da har alle våre talenter kommet til sin rett.... :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fa Cupen er no driit for man utd, mener nå jeg. Vi burde heller konsentrere oss om CL og Pl, det er meeeer enn nok, tror vi kommer til å ryke ut mot lyon eller i semien, og har stygge tanker om Pl :cry::thumbdown:

Og da sitter vi igjen med Fa cupen, STORt nederlag...

 

FA - Cupen er prestistefylt, og er en stor cup. Vi hvilte Tevez, Ronaldo, Giggs, Hargreaves og derfor burde Lyon være overkommelige i CL. Angående Premier League så er ikke 5 poeng SÅ mye som alle skal ha det til når de fortsatt må møte oss på OT. Hvorfor er alle så pessimister? Dessuten er det ikke å forvente at vi skal vinne noe hvert eneste år selv om det hadde vært deilig å lukke munnen på hver eneste Arsenal supporter.

 

Forresten så er det ikke noe galt i at Nani skal bruke teknikken sin for å overliste spillere. Han var overlegen mot Arsenal og vi får håpe at det fortsetter slik.

Fa Cup, prestisje - In my ass.... ;) :!:

Har trua på hele laget, men det er bare det at Arsenal ikke har vist så mye svakhets tegn som oss, altså, vi har vært bedre spillemessig enn dem (vi skulle tross alt hatt 3 poenger mot 'em da gallas putta i det 92 mi. :mad::nei: )

Og vi har sjansen mot lyon, og lyon har absolutt ikke vært gode i år...men Man utd og CL stemmer liksom ikke.... :(

Derimot i PL, har vi hatt sjansen flere ganger, og misset, vi har hatt sjansen med å rykke ifra..men ikke klart det..

Tror vi fortsatt tar PL, eller vill tro det :roll: , men Arsenal har vist gooood form/stabilitet....

 

Derimot neste år, ohhh, gjetter at vi vinner med MINST 5-8 poeng, da har alle våre talenter kommet til sin rett.... :dribble:

 

Fa-cupen betyr mere enn cupen i Italia.

Lenke til kommentar
Lyon leder fransk 1. divisjon og bør absolutt ikke undervurderes. Jeg mener at å vinne verdens eldste cup og en ENGELSK cup er stort. CL har jeg stor tro på fordi jeg føler at vi vil nok. Jeg tror Hargreaves kommer til å spille en stor rolle fremover sammen med Anderson særlig i CL.

 

Er vel ingen her inne som undervurderer Lyon, men de er på langt nær like gode som det laget de hadde for 2 år siden med både Essien og Diarra på midtbanen, to av verdens aller beste midtbanespillere.

Lenke til kommentar

Gallas slipper straff.

 

Vel jeg er enig i at han ikke skal straffes i ettertid for den, men redegjørelsen tar da ufattelig lett på dette.

 

"Det var på ingen måte en voldelig handling, og derfor henlegges saken,"

Vel en nedsparking bakfra, uten å være i nærheten av ballen. Å totalt uten hensikt og gjøre annet enn å sparke til motspiller. Vel jeg kaller det voldelig. Å Gallas burde hvertfall fått en streng pekefinger.

Lenke til kommentar
Gallas slipper straff.

 

Vel jeg er enig i at han ikke skal straffes i ettertid for den, men redegjørelsen tar da ufattelig lett på dette.

 

"Det var på ingen måte en voldelig handling, og derfor henlegges saken,"

Vel en nedsparking bakfra, uten å være i nærheten av ballen. Å totalt uten hensikt og gjøre annet enn å sparke til motspiller. Vel jeg kaller det voldelig. Å Gallas burde hvertfall fått en streng pekefinger.

mhm, helt enig.

En dom skal skje på banen, ikke i ettertid...

Lenke til kommentar
Gallas slipper straff.

 

Vel jeg er enig i at han ikke skal straffes i ettertid for den, men redegjørelsen tar da ufattelig lett på dette.

 

"Det var på ingen måte en voldelig handling, og derfor henlegges saken,"

Vel en nedsparking bakfra, uten å være i nærheten av ballen. Å totalt uten hensikt og gjøre annet enn å sparke til motspiller. Vel jeg kaller det voldelig. Å Gallas burde hvertfall fått en streng pekefinger.

 

Hadde vært en United-spiller hadde det vanket straff kjenner jeg horene i Soho Square rett.

Lenke til kommentar
Gallas slipper straff.

 

Vel jeg er enig i at han ikke skal straffes i ettertid for den, men redegjørelsen tar da ufattelig lett på dette.

 

"Det var på ingen måte en voldelig handling, og derfor henlegges saken,"

Vel en nedsparking bakfra, uten å være i nærheten av ballen. Å totalt uten hensikt og gjøre annet enn å sparke til motspiller. Vel jeg kaller det voldelig. Å Gallas burde hvertfall fått en streng pekefinger.

 

Hadde vært en United-spiller hadde det vanket straff kjenner jeg horene i Soho Square rett.

Ja den er jeg helt med på. Våre spillere blir jo straffet for det andre skriver i bøker så.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvem som synger Take Me Home United Road?

Altså den versjonen som blir spilt på matchday på Old Trafford.. Har funnet 1, men der er det en dame som synger, den er ikke like bra:P

Fanken nå som du kom med den, så begynte jeg å synge på den :p

 

Men er også ute etter hvem som spiller den, har også lastet ned med en dame og den er ikke særlig bra :p

Lenke til kommentar

Jeg bestilte Bortedrakta, hjemmeshorts, premier league ball og sokker . Bortedrakta ver perfekt. samme med sokkene .

Men shortsen var veldig stor i forhold til adidas shortsen til laget mitt.Og det var samme størrelse også! Premier league ballen var fin men en størrelse for LITEN. bestilte den i st. 5 og fikk den i st. 4. veldig irritert.

 

Giggs forever11

Lenke til kommentar
Da var undertegnede hjemme ifra kamp i Manchester mot Arsenal. Var det noen andre her på kampen?

 

Veldig moro :) Tok bilder..

Post bildene! :)

 

Skal få tak i de fra min kamerat. Så skal jeg nok poste det meste ;)

 

Da var undertegnede hjemme ifra kamp i Manchester mot Arsenal. Var det noen andre her på kampen?

 

Veldig moro :) Tok bilder..

Jepp, du må poste bildene :)

Hadde du en fin tur? Var jo underholdende kamp ;)

 

Jeg hadde en veldig flott tur med guidet tour på Old Trafford og det hele. Vi fikk litt dårlige plasser nesten helt øverst på North-West stand, men ellers kan jeg ikke klage. Stemningen sto i taket :D

 

"Anderson, Anderson"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...