Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med underholdende fotball? Skal Nani droppe å bruke den teknikken han har bare for å være snill med Arse? Dessuten fikk han, som andre her har påpekt, en del juling. Det er bedre å ta igjen med tekniske finurligheter, enn å svare med like stygge taklinger.

 

Lenge til kampen :/

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Hva er galt med underholdende fotball? Skal Nani droppe å bruke den teknikken han har bare for å være snill med Arse? Dessuten fikk han, som andre her har påpekt, en del juling. Det er bedre å ta igjen med tekniske finurligheter, enn å svare med like stygge taklinger.

 

Lenge til kampen :/

 

Goscinny ;)

Enig. Hvorfor kan han ikke bare underholdne litt, det er jo lov det på banen så han bryter jo ingen regler. Så kommer Arsenal spillere/trenere " Nani ydmyket oss".

Lenke til kommentar
Nok en gang et PL lag, mens Chelsea fortsetter med heldige trekninger...

Ikke glem at alle kalte Liverpool for "et heldig drittlag" da de trakk Barnsley forrige runde. :)

 

Jeg var kritisk, vi så jo hvordan Liverpool slet mot et Confrence South-lag (Noe som tilsvarer 6.divisjon), og når de da møter et Championship-lag som er mange høyder over Confrence South, uten sine to beste spillere, så sier det seg selv at det måtte gå galt :)

 

Sjokk at vi trakk nok et PL-lag også, er jo nesten ikke PL-lag igjen etter at vi har slått ut alle :)

Lenke til kommentar
Angående Nani <> Gallas så synest jeg at spillere skal tåle den. De takler 90 min grov drittslenging fra supportere til motstanderen så bør man takle den også.

Det er jeg helt enig. Han drev jo ikke med så mye triks eller hva? Det var kun den da han hadde triksekongen på hodet og en del på kneet :p

Triksinga til Nani er en ikke-sak. Gallas sin oppførsel på banen var mye værre. Han sparket jo borti Nani tre ganger før han fikk en liten reaksjon. Dessverre så ikke dommeren dette, men han skulle vært utvist. Patetisk av han.

Lenke til kommentar
Hvis vi slår ut Pompey og CHelsea blir slått ut. Da har vi vel tittelen inne :=)

Hadde vært så utrolig morsomt hvis Chelsea ble slått ut av Barnsley.

Du kan ikke sammenlikne Chelsea med Liverpool i FA-cupen i år. Liverpool har slitt i de fleste kampene, mens Chelsea i likhet med Man Utd har tatt seg greit videre i hver kamp. Og, som Treblad sier, vil de nok ikke undervurdere dem helt etter Pool-kampen heller.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Hvis vi slår ut Pompey og CHelsea blir slått ut. Da har vi vel tittelen inne :=)

Hadde vært så utrolig morsomt hvis Chelsea ble slått ut av Barnsley.

Du kan ikke sammenlikne Chelsea med Liverpool i FA-cupen i år. Liverpool har slitt i de fleste kampene, mens Chelsea i likhet med Man Utd har tatt seg greit videre i hver kamp. Og, som Treblad sier, vil de nok ikke undervurdere dem helt etter Pool-kampen heller.

 

Goscinny ;)

Nei, men det går ann å HÅPE. Det er noe annet ;)

Lenke til kommentar

Kjedelig med nok et Premier League-lag, men Portsmouth hjemme på Old Trafford skal være grei skuring, selv om Portsmouth spiller bedre borte enn hva de gjør hjemme.

 

Middelsbrough, Manchester United, West Bromwich og Chelsea går alle videre til semifinalene, tror jeg.

 

Tror ikke Chelsea får problemer med Barnsley. Bare Liverpool som klarer noe sånt.

Lenke til kommentar
Jeg vil møte Chelsea i finalen, slik at vi kan få revansj fra ifjor.

Ja, men det er ikke alltid man får revansj :)

 

Vil heller se at Chelsea taper mot Barnsley.

 

 

btw, så vil jeg gratulere vår Kaptein Gary Alexander Neville med dagen idag. Han fyller 33 år :)

Håper du snart kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Fa Cupen er no driit for man utd, mener nå jeg. Vi burde heller konsentrere oss om CL og Pl, det er meeeer enn nok, tror vi kommer til å ryke ut mot lyon eller i semien, og har stygge tanker om Pl :cry::thumbdown:

Og da sitter vi igjen med Fa cupen, STORt nederlag...

 

FA - Cupen er prestistefylt, og er en stor cup. Vi hvilte Tevez, Ronaldo, Giggs, Hargreaves og derfor burde Lyon være overkommelige i CL. Angående Premier League så er ikke 5 poeng SÅ mye som alle skal ha det til når de fortsatt må møte oss på OT. Hvorfor er alle så pessimister? Dessuten er det ikke å forvente at vi skal vinne noe hvert eneste år selv om det hadde vært deilig å lukke munnen på hver eneste Arsenal supporter.

 

Forresten så er det ikke noe galt i at Nani skal bruke teknikken sin for å overliste spillere. Han var overlegen mot Arsenal og vi får håpe at det fortsetter slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...