Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Anderson bør starte hver kamp fremover. Scholes holder ikke mål nå, og gjør seg best som innbytter. Synes United bør starte med de samme 3 i midten, Ronaldo og Nani på kantene og Rooney som ensom spiss.

Scholes holder ikke mål? Ufattelig drøy påstand.

 

Ja jeg synes ikke han har vært bra etter skadeavbrekket. Anderson er klart bedre for tiden, og også Carrick holder et høyere nivå, og når United spiller 4-4-2, mener jeg disse to bør være det klare førstevalget.

vi får vell gi scholes litt tid... ;)

Jeg regner han som en nøkkelspiller til neste år...

 

Scholes blir 35 neste år så jeg tror nok ikke det nei. Tror Fergie satser ungere med Anderson / Carrick.

Også? Tror Scholes holder seg lenge, tror neppe han blir et klart førstevalg, men som en backup før han legger opp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anderson bør starte hver kamp fremover. Scholes holder ikke mål nå, og gjør seg best som innbytter. Synes United bør starte med de samme 3 i midten, Ronaldo og Nani på kantene og Rooney som ensom spiss.

Scholes holder ikke mål? Ufattelig drøy påstand.

 

Ja jeg synes ikke han har vært bra etter skadeavbrekket. Anderson er klart bedre for tiden, og også Carrick holder et høyere nivå, og når United spiller 4-4-2, mener jeg disse to bør være det klare førstevalget.

vi får vell gi scholes litt tid... ;)

Jeg regner han som en nøkkelspiller til neste år...

 

Scholes blir 35 neste år så jeg tror nok ikke det nei. Tror Fergie satser ungere med Anderson / Carrick.

La han bli 34 først a.

Lenke til kommentar
Syntes ikke Emirates ser noe stilig ut i det hele tatt. Stadion er skjev og ikke i takt spør du meg. Old Trafford er hvertfall i takt.

Jeg snakker om selve gressmatta her. Den på Emirates ser ut til å være en del bedre å spille på for tiden enn OT.

 

Goscinny ;)

 

For å si det rett ut:

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/17/527187.html

 

Wenger e patetisk. greit nok at bana ser ut som ein slagmark, men å sei at bana va halvparten av grunne til at arsenal tapte e jo heilt forbanna gale. Va likt for begge lag. Han måtte jo komme med ein "god" forklaring for at dei tapte :!:

Lenke til kommentar

Ikke usannsynlig at det kan ha vært i sesongen 98/99. Har brukt utallige timer på å se sesongvideon til United og legger bestandig merke til hvor dårlig gresset er i kamper rundt januar/februar. Noen spesielle er mot West Ham og Arsenal. Mot Arsenal i 1999 var matta kun gjørme...

Endret av hawaii2k
Lenke til kommentar
Patetisk. Men matta på OT har vært problematisk virker det som. Husker eg las ein plass at ein sesong måtte den legges om 4 ganger...

 

Ikke uvanlig at baner legges om. Da jeg var på omvisning på San Siro mener jeg å huske at guiden sa at gressmatten ble byttet ut minst 7 ganger hver sesong.

 

Og som Alastor sier er det ikke gressmattene like bra i Nord-England som i London for eks.

Lenke til kommentar

Går det ann å bli stort dårligere tapere en franskmennen fra London: Nani ydmyker oss.

 

Jeg er nesten villig til å vedde en femmer på om at hvis dette hadde vært Adebayor eller Fabregas så hadde de skryti hemnnigsløst om hvilken fantaskisk teknikk og for en fotballspiller han er...

 

Jeg mister så og si all respekt for lag/folk som ikke innser at de ble rundspilt, men skal stort sett finne på noen dårlige unnskyldninger for at de tapte.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Patetisk. Men matta på OT har vært problematisk virker det som. Husker eg las ein plass at ein sesong måtte den legges om 4 ganger...

 

Ikke uvanlig at baner legges om. Da jeg var på omvisning på San Siro mener jeg å huske at guiden sa at gressmatten ble byttet ut minst 7 ganger hver sesong.

 

Og som Alastor sier er det ikke gressmattene like bra i Nord-England som i London for eks.

hmm...7 ganger er svæært mye :!:

Men Ajax, har noe av det samma problemene med gressmatta, Banen til ajax legges om, altså bytter de gressmatta 2 ganger årlig...vær sesong...

Lenke til kommentar
Gilberto finner da ikke på unnskyldninger? Jeg er faktisk 100% enig med gilberto her ang Nani, han forsøkte både å roe ned Nani og sine egne medspillere.

 

Selv Ferguson var enig i at det ble for mye fra Nani, og "skulle ta en prat med han".

enig her...Nain var litt for hypp på det meste på banen på lørdan.

Men jeg kan forstå hvorfor Nani gjør slikt å, ingen motstander du vet du er bedre, skal iretesette deg vett....du må ha spilt fotball en god stund, og selv vært god spiller, for å forstå dette... ;)

Lenke til kommentar

Da er neste runde i FA cupen trukket. Og vi møter Portsmouth på Old Trafford 8. eller 9. mars. Nok en gang et PL lag, mens Chelsea fortsetter med heldige trekninger...

 

 

 

Alle kampene her:

Sheffield United or Middlesbrough v Cardiff City

 

Manchester United v Portsmouth

 

Bristol Rovers v West Brom

 

Barnsley v Chelsea

Endret av HHoward
Lenke til kommentar
Da er neste runde i FA cupen trukket. Og vi møter Portsmouth på Old Trafford 8. eller 9. mars. Nok en gang et PL lag, mens Chelsea fortsetter med heldige trekninger...

 

 

 

Alle kampene her:

Sheffield United or Middlesbrough v Cardiff City

 

Manchester United v Portsmouth

 

Bristol Rovers v West Brom

 

Barnsley v Chelsea

 

Men i helvete da, jeg ville ha Chelsea. Fy faen så mange skjitlag som er igjen.

Lenke til kommentar
Angående Nani <> Gallas så synest jeg at spillere skal tåle den. De takler 90 min grov drittslenging fra supportere til motstanderen så bør man takle den også.

Det er jeg helt enig. Han drev jo ikke med så mye triks eller hva? Det var kun den da han hadde triksekongen på hodet og en del på kneet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...