Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

håper virkelig anderson starter mot lyon da, der får han bedre tid, og større muligheter for å gå med ballen.... :dribble:

 

Anderson bør starte hver kamp fremover. Scholes holder ikke mål nå, og gjør seg best som innbytter. Synes United bør starte med de samme 3 i midten, Ronaldo og Nani på kantene og Rooney som ensom spiss.

mhm

Lenke til kommentar
Anderson bør starte hver kamp fremover. Scholes holder ikke mål nå, og gjør seg best som innbytter. Synes United bør starte med de samme 3 i midten, Ronaldo og Nani på kantene og Rooney som ensom spiss.

 

Selvom de funket mot Arsenal er det ikke sikkert at det funker igjen og igjen. Tevez er en viktig spiller for United også.

Lenke til kommentar
Syntes ikke Emirates ser noe stilig ut i det hele tatt. Stadion er skjev og ikke i takt spør du meg. Old Trafford er hvertfall i takt.

Jeg snakker om selve gressmatta her. Den på Emirates ser ut til å være en del bedre å spille på for tiden enn OT.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Anderson bør starte hver kamp fremover. Scholes holder ikke mål nå, og gjør seg best som innbytter. Synes United bør starte med de samme 3 i midten, Ronaldo og Nani på kantene og Rooney som ensom spiss.

Scholes holder ikke mål? Ufattelig drøy påstand.

 

Ja jeg synes ikke han har vært bra etter skadeavbrekket. Anderson er klart bedre for tiden, og også Carrick holder et høyere nivå, og når United spiller 4-4-2, mener jeg disse to bør være det klare førstevalget.

Lenke til kommentar
Anderson bør starte hver kamp fremover. Scholes holder ikke mål nå, og gjør seg best som innbytter. Synes United bør starte med de samme 3 i midten, Ronaldo og Nani på kantene og Rooney som ensom spiss.

 

Selvom de funket mot Arsenal er det ikke sikkert at det funker igjen og igjen. Tevez er en viktig spiller for United også.

 

Enig i det ja, men på bortebane mot et så godt lag som Lyon tror jeg 4-5-1 formasjonen er det beste. I hjemmekampen derimot ser jeg gjerne Tevez på topp sammen med Rooney.

Lenke til kommentar
Anderson bør starte hver kamp fremover. Scholes holder ikke mål nå, og gjør seg best som innbytter. Synes United bør starte med de samme 3 i midten, Ronaldo og Nani på kantene og Rooney som ensom spiss.

Scholes holder ikke mål? Ufattelig drøy påstand.

 

Ja jeg synes ikke han har vært bra etter skadeavbrekket. Anderson er klart bedre for tiden, og også Carrick holder et høyere nivå, og når United spiller 4-4-2, mener jeg disse to bør være det klare førstevalget.

vi får vell gi scholes litt tid... ;)

Jeg regner han som en nøkkelspiller til neste år...

Lenke til kommentar
Anderson bør starte hver kamp fremover. Scholes holder ikke mål nå, og gjør seg best som innbytter. Synes United bør starte med de samme 3 i midten, Ronaldo og Nani på kantene og Rooney som ensom spiss.

Scholes holder ikke mål? Ufattelig drøy påstand.

 

Ja jeg synes ikke han har vært bra etter skadeavbrekket. Anderson er klart bedre for tiden, og også Carrick holder et høyere nivå, og når United spiller 4-4-2, mener jeg disse to bør være det klare førstevalget.

vi får vell gi scholes litt tid... ;)

Jeg regner han som en nøkkelspiller til neste år...

 

Scholes blir 35 neste år så jeg tror nok ikke det nei. Tror Fergie satser ungere med Anderson / Carrick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...