Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hva er det med dette flowerpower trend pisset. Selv Banan er jo blitt bittelitt saklig, slutt med det.

 

edit: Vi har jo en haug med spillere som kler en slags indreløper-rolle, i tillegg er det bortebane så ser ikke noe galt i det. Selv om jeg godt kunne tenkt meg Tevez og Rooney på topp.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt hva Fergie velger å gjøre til Lyon-kampen. De er et bra hjemmelag, vi spilte 2-2 mot de sist gang vi møtes på deres bane i CL.

 

Så får se om Fergie velger å spille 442 eller 451, jeg tipper sistnevnte.

Jeg håper egentlig 4-5-1, det fungerte igår så hvorfor ikke prøve det engang til å se hvordan det går ? :)

 

 

Edit: Hyrlen. Hva fanken mente du med FlowerPower trend greia?:p

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vil bare gratulere United-supporterne med en av de beste prestasjonene jeg har sett på en fotballbane i går kveld. Det skjer ikke akkurat ofte at en serieleder regelrett blir kraftig rundspilt i 90 minutter + tillegg. Grattis :)

Lenke til kommentar

Sitter å ser kampen for tredje gang no. :D

Forspelet til 2-0 målet er rett og slett vanvittig bra av Nani. Wenger kan klage så mykje som han vil, men eg syns heller han skal prøve å kontrollere sine egne spelarar enn å klage på Nani.

 

Fantastisk godt fornøgd med måten heile kampen var gjennomført på frå United si side, med unntak av et par unødvendige gule kort. Spørs no då om arse får seg en smell i CL også, lurer i såfall på korleis dei klarar å svare på det i dei komande bortekampane i PL.

håpar også at ikkje Wenger fortsetter i sedvanlig stil med å klage på alle skadeproblema han har, for det har jo også vi hatt meir enn nok av denne sesongen.

 

Sitter å ser litt på korleis Anderson jobbar i den offansive midtbanerolla. det er ikkje alltid han er heilt turbo sånn som Roon og Tevez brukar å vere, men han arbeider vanvittig klokt. Han ser når det er lurt å jage inn i duellane, og når han kan vente litt å heller kontrollere uten å bruke for mykje krefter. Og når han først får ballen... :love:

 

Skikkelig godt at Nani fikk en bra kamp no. Har vore mykje murring om han er god nok for en plass i første 11'en men det viser han jo klart. Ikkje som første valg muligens, men heilt klart som et fullgodt alternativ, no når Giggsy nærmar seg slutten. Fletch bør nok få litt meir speletid, og det hadde vore fint om han fekk prøve seg mot Lyon på onsdag også, for han har nok spelt på seg veldig mykje sjølvtillit etter det her.

 

Glad for at eg for en gangs skyld ikkje hadde noko særlig å utsette på Brown heller. Eg likar ikkje å klage på egne spelarar, men har ikkje vore like fornøgd kvar gong med det han har levert. (Solid nok bakover for det meste though)

 

Det er merkelig å sjå et Arsenal-lag som ikkje var farlige i det heile tatt. Det må nok ha bekymra Wenger også. Og det hjalp jo lite å sette innpå den "veldig farlige" sirkusklovnen i andre omgang. Det nærmaste han var mål var vel gult kort.

 

Nei det her er gode greier. La det berre fortsette i tida framover...

Lenke til kommentar
Synes United fikk til mye fint spill jeg :) Ballen gikk fort, uten at den spratt hit og dit, som Wenger sier..

jeg velger heller å si at wenger er en stor taper som ikke bare kan si rett ut, vi sugde, vi var sååå mye dårligere enn man utd..

Sorry wenger, men det var fakta, dere hadde ingenting å stille opp med...

Lenke til kommentar

SAF har også kommentert dette for en stund siden. VIlle at hele banen skulle byttes ut. Gjenbyggingen av stadionen hadde visst redusert luftgjennomstrømningen på banen slik at den ble dårlig.

 

Forøvrig tidenes dårligste unnskyldning. Man Utd klarte da tingene svært bra, selv om banen kanskje ikke var helt topp. Arse burde kunne klare å gjøre det samme. Dog må jeg innrømme at Emirates ser mye penere og bedre ut enn OT.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Vi har jo en haug med spillere som kler en slags indreløper-rolle, i tillegg er det bortebane så ser ikke noe galt i det. Selv om jeg godt kunne tenkt meg Tevez og Rooney på topp.

Selv om dette faktisk er en bortekamp i Europa håper jeg at Ferguson velger å starte med Rooney og Tevez på topp i en 4-4-2 formasjon. Jeg vet ikke hvor godt Tevez funker i en 4-5-1/4-3-3 formasjon med tanke på at han ikke er så utrolig rask. Men han kan sikkert gjøre en god figur i den formasjonen også.

 

Tipper laget mot Lyon blir noe sånt som dette:

 

van der Sar

 

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Ronaldo - Carrick - Hargreaves - Scholes - Giggs/Tevez

 

Rooney

 

Er det ikke sånn at Lyon spiller med tre sentrale midtbanespillere, og at vi derfor nesten blir tvunget til å spille med tre?

 

Herlig at Saha er tilbake. Han fikk ikke mye spilletid i går, men klarte allikevel å komme seg til i hvert fall to-tre sjanser og en av de burde han ha scoret på. Han bommer litt for mye, dessverre. Det samme gjør egentlig Rooney. :ermm: Og det gule kortet som Wayne pådro seg i går var sinnsykt unødvendig. :)

Lenke til kommentar

Jeg håper på noe sånt her:

 

 

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''| Van Der Sar |'''''''''''''''''''''''''''''''''''

 

- - - - - - - - -Brown-Ferdinand-Vidic- Evra- - - - - - - -

 

- - - - -Ronaldo-Fletcher-Carrick-Scholes- Giggs- - - - -

 

- - - - - - - - - - - - - - - -Rooney- - - - - - - - - - - - - -

 

 

Håper også å se Anderson og Nani på banen den dagen.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...