Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anderson er nå en ting. Han har jeg ønsket fast siden september.

Men å bestemme at Nani (vår dårligste mot City) skal være fast, og at Fletcher skal komme foran Hargreaves i køen er noe helt annet.

Når det gjelder Nani sa jeg jo fra neste sesong.

 

Beklager. Leste for fort ;)

Kan være enig i det hvis han bare får et par gode kamper på rad nå

Lenke til kommentar
Que sera sera

Whatever will be, will be

We're going to Wem-ber-ley

Que sera sera

 

:D Mye støy fra folket på Old Trafford i dag. (I alle fall virket det sånn)

 

Anderson! Anderson! Anderson! Anderson!

 

He goes by the name of Wayne Rooney :D Digger den sangen..

 

Jeg var utrolig skeptisk til lagoppstillingen og at vi spilte 4-5-1. Men det gikk jo overhodet bra... Godt også å se at vi holder nullen :)

 

Jeg var også skeptisk til lagoppstillingen, men den fungerte rimelig bra. ;) Arsenal manglet kanskje Clichy, Sagna, Almunia, Rosicky, Van Persie og Adebayor (med tanke på at han var halvskadet). Men vi startet uten Ronaldo, Tevez, Scholes og Giggs, og allikevel vant vi 4-0. Fabregas og Hleb fikk ikke til noe som helst i dag. Vakkert å se på. :)

 

Ingen gjorde en dårlig kamp i dag, men Nani og spesielt Fletcher utmerket seg veldig. Fletcher har ikke fått så mange sjanser denne sesongen, men han tok godt vare på denne sjansen. Ikke bare tegnet han seg på scoringslisten, men kanskje Uniteds beste også. Nani var også veldig god. Denne fyren må jo ha en brukbar statistikk til tross for ikke så alt for mye spilletid. Jeg tror i hvert fall han har en del assists!

 

4-0 skal vi være godt fornøyd med, men vi kunne jo utklasset Arsenal mer. Rooney burde scoret minst to til og Saha burde også puttet. Saha får minst en 100 % sjanse når han spiller, men han brenner den som regel. Svært irriterende!

 

Målet til Nani var PURE CLASS. Tror ikke det var andre enn Nani som skjønte at Carrick kom til å slå en pasning i bakrom akkurat der og da. Målet var ikke ferdigscoret, men herregud for en pasning! :D Og Anderson, han er jo helt vill! Han bør være 1. valget på midtbanen resten av sesongen. Nå er det Scholes, Carrick, Hargreaves og Fletcher som må kjempe om plassene.

 

Ellers så fikk jo Eboue et helt korrekt rødt kort. Herregud så tåpelig dumt av han. Og sinnsykt irriterende det Gallas gjorde på Nani i midten av 2. omgang. Hvorfor fikk ikke linjedommeren med seg dette? :dontgetit: Arsenal har mye bra på laget sitt, men det er fortsatt noen drittsekker igjen.

 

Når det gjelder kampen mot Lyon så tror jeg blant annet Hargreaves starter sentralt på midtbanen. Scholes eller Anderson starter sikkert ved siden.

Lenke til kommentar
Synes fortsatt de burde bytte til mitt forslag, det som er nå mangler rødt, og sier meg ingenting om at det er en United-supporterklubb.

 

Denne layoten var mye finere og de burde bytte! Jeg liker forresten ikke bilde formatet de bruker på artikklene sine.

 

***

 

Anderson viste at han fortjente en plass på 11'eleveren. Husk at han bare er 19 så han kan bli mye bedre. :)

Lenke til kommentar
Anderson SKAL være 1. valg fra nå av, basta bom, fy faen for en spiller. Scholes er reserve. Nani bør ha boostet selvtilliten fra nå av, og bør være 1. valg fra neste sesong. Fletcher må få spille mer, ingen tvil. Han bør få lov å rotere med Carrick, og Hargreaves bør kun spille i de kampene hvor vi ikke styrer spillet (les: vanskelige bortekamper).

Helt enig med deg... Fletcher må absolutt spille mer, han er fanken meg drit god i de kampene som "gjelder". Kanskje vi bør spille med 4-5-1 fra nå av?! :p

 

Anderson kommer til å bli stor, men som jeg har sagt tidligere. Hvorfor i all verden har han ikke spilt mere offensivt før, for det gjorde han i går og tørte mer som å ta finter osv.

 

Haha, hadde Ronaldo diarè? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...