Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Motargumenter KTHX! Du mener et lag som har kjøpt seg til ligagull de to siste årene, brukt 3.5 milliarder på spillere, ikke er et problem? Du kan umulig være noe annet enn en Chelsea-supporter.

7226558[/snapback]

Å kjøpe seg gode spillere er ikke like respektabelt som å dyrke dem. Det innrømmer jeg gjerne. Og på det punktet har jeg mye mer sansen for Manchester United, for å ta et eksempel, som i aller høyeste grad er flinke til det. Men påstanden din om at "Chelsea er roten til alt ondt i engelsk fotball" er jeg uenig i.

Dessuten er jeg ikke helt med på utsagn som "Chelsea fortjener ikke å vinne", og lignende. Så lenge et lag spiller best, vinner flest kamper og scorer flest mål, er det irrelevant, i mine øyne, om spillerene kom gratis til klubben som femtenåringer, eller om de ble kjøpt dyrt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, holder jo ikke med Leeds når man er Liverpool-supporter.

Forresten, 20 år siden idag at Sir Alex ble ansatt som United-trener etter Big Ron. Hyll hyll, tidenes mestvinnende manager i England. Sier bare 8 seriemesterskap jeg.  :thumbup: Dessuten har han bygget to storlag, og holder på å bygge et nr. 3 pr. dags dato.

7230315[/snapback]

Det er ingen tvil om at mannen kan jobben sin.

Håper han fortsetter en sesong til etter denne minst, men hjertet til The Gaffer er ikke helt tipp-topp.

Hvem mener dere skal ta over for Sir Alex når hans tid er over?

Lenke til kommentar

Det er forferdelig vanskelig å si, bare så lenge det ikke blir Mourinho :)

Da var det klart for et liga-cup møte med Southend i kveld, får vel håpe at troppen er litt sterkere enn det den var mot Crewe og at vi ungår det jeg kaller for veledighetskamper, noe som betyr spille uavgjort borte for så og ta med seg laget til Old Trafford og hjelpe dem med økonomien. Ikke at det er noe galt med det, men det er bare så unødvendig å undervurdere motstanderen så veldig :)

Lenke til kommentar
Ferguson kommer jo til å holde på i minst 20 år til... Og da taper dere O_o...

7239950[/snapback]

1. Ferguson har vel sagt at han gir seg i de nærmeste årene.

2. Som Liverpool-supporter sier du nå at vi ikke kommer til å tape på 20 år, og det varmer.

Hmm, jeg har ingen managerkandidater sånn riktig enda, men en profilert trener med fortid i United hadde ikke vært å forakte.

Robson?

Lenke til kommentar
Hmm.. :hmm: Dere taper vel ikke? :D

7240049[/snapback]

Dagens kamp du sikter til eller? I så fall kan jeg fortelle deg at vi tapte 1 - 0, noe jeg faktisk ikke bryr meg så veldig mye om. Moro at Southend klarte mesterstykket å slå United, noe ikke mange andre lag har klart denne sesongen!

Det jeg gleder meg over, er hvordan formen er ellers - Premier League og Champions League :) Jeg vet ikke om du har fått med deg hvem som leder PL? :hmm:

Lenke til kommentar

Jo, det nekter jeg ikke for, men jeg begynner å bli rimelig lei alle de som kommer inn på denne tråden for å slenge dritt så fort det er noe som går i mot United. Er vel dette som kalles misunnelse, tenker jeg!

Ikke bra å tape for dette laget, for all del, men hadde det vært snakk om FA Cupen, Champions League eller Premier League, hadde saken vært mye annerledes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...