Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper på denne lagoppstillingen mot Lyon:

 

---------------Van Der Sar---------------------

Brown-----Ferdinand-----Vidic-----------Evra

-------------Fletcher----Anderson-------------

C. Ronaldo--------------------------------Nani

---------------Tevez----------------------------

------------------------Rooney-----------------

 

Benk: Giggs, Scholes, PIG, Saha, Simpson

 

ellers må jeg si at det var en nydelig kamp i dag, og spesielt av fletcher som har bevist at han kan kjempe om de to midtbaneplassene sammen med resten av gjengen. Nani med assist til begge fletcher sine mål og et mål selv. Nani er et supertalent og det samme er Anderson. Det var godt å se Rooney putte i dag, og vi får håpe at han får score mer. Egentlig var jeg ganske fornøyd med 4 - 5 - 1 og håper det blir spillt mer.

 

Fletcher er MOTM for meg.

 

EDIT: Har ikke fått registrert meg på United.no det kommer "Modulen ble ikke funnet

Fant ikke den etterspurte modulen news.". Kan noen fortelle meg hvorfor dette skjer? Jeg har prøvd i månedsvis men har ikke orket å spørre noen enda.

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar
EDIT: Har ikke fått registrert meg på United.no det kommer "Modulen ble ikke funnet

Fant ikke den etterspurte modulen news.". Kan noen fortelle meg hvorfor dette skjer? Jeg har prøvd i månedsvis men har ikke orket å spørre noen enda.

 

Hehe, da er jeg ikke den eneste som leser det forumet uten å ha en bruker. :p

Men jeg spurte en eller annen i ledelsen og de sa at det var en teknisk feil og at du må mest sansynlig vente til Mai. :(

Lenke til kommentar

Til dere som prøver å registrere dere på united.no forumet har det vært en feil siden i sommer som gjør at man ikke kan registrere seg der. Jeg skulle gjerne tatt over som administrator der, og bygget opp hele nettstedet på nytt, for de som har ansvar der nå er rett og slett latterlige folk uten noe som helst peiling. Med nytt design, motor, forum osv. Sendte inn et forslag til forum/supporterside i sommer og de var veldig begeistret osv. og fikk beskjed tilbake om at de skulle kontakte webansvarlige for å endre. Hørte aldri noe mer.

Lenke til kommentar
For et herlig resultat å komme hjem fra skitur til, hvem kan gi meg link til et bra sammendrag av hele kampen?

 

Manchester United - Arsenal Old Trafford 18:15 norsk tid.

 

1-0 etter 15 minutter. Luis Nani tar en corner. Svak klarering av Arsenal forsvarer. Anderson header inn ballen til Rooney scorer.

 

2-0 etter 19 minutter, 4 minutter etter Rooney målet. Nani med silkefoten sin legger inn et innlegg til Fletcher som scorer sikkert med hodet

 

3-0 etter 37 minutter. Carrick sender en herlig passning til Nani i luften som demper elligant og scorer med venstre foten.

 

Første sjansje for Arsenal etter 40 minutter, men det annuleres av offside.

 

Etter pause:

 

46 minutter. Rooney får en elegant passning og Carrick og trikser seg fint over forsvaret men skuddet er dessverre ikke av samme klasse.

 

48 minutter. Rødt kort til Eboue etter en kung-fu look alike takling

 

4-0 etter 73 minutter. Nani leker seg med Justin Hoyte og legger inn igjen til Fletcher som knuser Flamini i en hodeduell.

 

Saha blir byttet inn med Rooney og etter 89 blir Saha spilt gjenom og bommer.

 

Jeg tror dette var noen av de viktigste tingene ;) Ellers kan du brukke http://footytube.com

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Til dere som prøver å registrere dere på united.no forumet har det vært en feil siden i sommer som gjør at man ikke kan registrere seg der. Jeg skulle gjerne tatt over som administrator der, og bygget opp hele nettstedet på nytt, for de som har ansvar der nå er rett og slett latterlige folk uten noe som helst peiling. Med nytt design, motor, forum osv. Sendte inn et forslag til forum/supporterside i sommer og de var veldig begeistret osv. og fikk beskjed tilbake om at de skulle kontakte webansvarlige for å endre. Hørte aldri noe mer.

 

Det er veldig dårlig syntes jeg og. Jeg har ventet evig lenge og det har fremdeles ikke blitt noen forskjell. Jeg leste forresten tråden der du postet et forslag til layouten til http://united.no Veldig kul fantasi og en fin layout. :)

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Til dere som prøver å registrere dere på united.no forumet har det vært en feil siden i sommer som gjør at man ikke kan registrere seg der. Jeg skulle gjerne tatt over som administrator der, og bygget opp hele nettstedet på nytt, for de som har ansvar der nå er rett og slett latterlige folk uten noe som helst peiling. Med nytt design, motor, forum osv. Sendte inn et forslag til forum/supporterside i sommer og de var veldig begeistret osv. og fikk beskjed tilbake om at de skulle kontakte webansvarlige for å endre. Hørte aldri noe mer.

 

Det er veldig dårlig syntes jeg og. Jeg har ventet evig lenge og det har fremdeles ikke blitt noen forskjell. Jeg leste forresten tråden der du postet et forslag til layouten til http://united.no Veldig kul fantasi og en fin layout. :)

Tusen takk :)

 

Synes fortsatt de burde bytte til mitt forslag, det som er nå mangler rødt, og sier meg ingenting om at det er en United-supporterklubb.

Endret av fakey™
Lenke til kommentar

Kampen i dag viser hvorfor det er så viktig å ha en spiller som O'Shea eller Fletcher i stallen. Når det blir behov for det kan du være bombesikker på at de kommer inn og gir alt de har. Fantastisk kamp av Fletcher i dag.

Endelig spilte Nani opp mot de forventningene jeg hadde til ham før sesongen. La oss håpe at det ikke er for siste gang. Selv Veron hadde en del gode kamper for oss.

Ellers er det bare å si at Anderson er en syk spiller, og kommer til å bli verdens beste med rett matching og trening.

 

Deilig!

 

(Forøvrig tror jeg at Arsenal kommer til å reise seg igjen, og gi oss en virkelig kamp om ligagullet)

Lenke til kommentar

Anderson SKAL være 1. valg fra nå av, basta bom, fy faen for en spiller. Scholes er reserve. Nani bør ha boostet selvtilliten fra nå av, og bør være 1. valg fra neste sesong. Fletcher må få spille mer, ingen tvil. Han bør få lov å rotere med Carrick, og Hargreaves bør kun spille i de kampene hvor vi ikke styrer spillet (les: vanskelige bortekamper).

Lenke til kommentar

Tror vi skal være forsiktige med å bestemme resten av sesongen basert på denne kampen. Men det er ingen tvil om at et par av spillerne bør ha nok selvtillit til å spille glimrende i flere av de neste kampene. La oss håpe at Ferguson klarer å gi alle bra med spilletid uten å skape konflikter. Det kan nemlig bli vanskelig når det er så mange om beinet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...