Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Må få lov å dedikere innlegg nr 1000 i denne tråden til denne fantastiske kampen!

 

NightKeeper, Raste are you listening? You'll better keep that 1000 innlegg glistening!

 

See you at 2000!

Dream on;) Gratis med 1000 innlegg i tråden. Men pass opp. Jeg ble regget flere år senere enn deg, og ligger kun 160 innlegg bak deg. Tar deg nok igjen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syntes at Gallas er mer arrogant en United spillerne. Tøft av "lille" Nani å stå imot mot Gallas når Gallas prøvde å bølle med Nani etter den stygge etterslengen fra Gallas.

 

Og etter jeg så det håret hans, lurte jeg på om det var jeg som hadde klippet ham..

Kanskje han var innom hos Mike Tyson :p Syns det var også tøft av Nani og stå der.

Lenke til kommentar
Må få lov å dedikere innlegg nr 1000 i denne tråden til denne fantastiske kampen!

 

NightKeeper, Raste are you listening? You'll better keep that 1000 innlegg glistening!

 

See you at 2000!

Dream on;) Gratis med 1000 innlegg i tråden. Men pass opp. Jeg ble regget flere år senere enn deg, og ligger kun 160 innlegg bak deg. Tar deg nok igjen ;)

Mhm, det er derfor vi kaller sånne som deg spammere :)

Lenke til kommentar
Let's spam the fuckin forum hell yeah! Fergie er et geni, nå har vi spillere fit for fight mot Lyon også!

Det er veldig positivt. Jeg var veldig redd for at vi skulle bruke alt for mye krefter på denne kampen, og få en smell mot Lyon til uka. Men det ser foreløpig veldig lovende ut.

 

Var Ronaldo skadet siden han ikke spilte i dag? eller ble han bare spart?

Lenke til kommentar
Let's spam the fuckin forum hell yeah! Fergie er et geni, nå har vi spillere fit for fight mot Lyon også!

Det er veldig positivt. Jeg var veldig redd for at vi skulle bruke alt for mye krefter på denne kampen, og få en smell mot Lyon til uka. Men det ser foreløpig veldig lovende ut.

 

Var Ronaldo skadet siden han ikke spilte i dag? eller ble han bare spart?

Gikk rykter om en bitteliten skade, men ikke noe alvorlig. Kunne sikkert spilt, men ble spart til Lyon-kampen.

Lenke til kommentar
1000 kamp ja, det er ganske sykt for å bruke et sånt ord. Han legger vel opp til sommern?

 

Gratulerer Maldini, du er en legende!

Hvor gammel er han godeste Maldini ? :hmm:

 

Han er en stor legende, 1000 kamper jo helt sjukt. Giggs er vel snart oppe i 750 og han har vært i klubben i 17 år (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...