Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Faen, så deilig seier. Hadde skammet meg over å ha holdt med Arsenal nå, ikke bare pga tapet, men spillerne. Gallas og Eboue. Stygge fittehuer.

 

FY faen, Nani lekte, ANderson lekte. Fletcher var banens beste med Anderson. Fletcher syns skal ha Banens beste tittelen idag.

Synes Nani fortjener den tittelen. Han hadde to geniale målgivende passninger og et mål selv. Synes ikke han har vært så sykt god tidligere i år, men i dag var han stor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
United fremsto idag som et komplett lag. Det aller meste gikk på skinner, både forsvar, midtbane og angrep. Spesielt midtbanen var VELDIG god idag, med Anderson, Fletcher og Nani som kampens klart beste spillere. Bruker min post nr.1000 til å gratulere United og fans med en helt fantastisk gjennomført kamp!

hehe..grattis...og ikke minst vell brukt! :dribble::thumbup:

Lenke til kommentar
Faen, så deilig seier. Hadde skammet meg over å ha holdt med Arsenal nå, ikke bare pga tapet, men spillerne. Gallas og Eboue. Stygge fittehuer.

 

FY faen, Nani lekte, ANderson lekte. Fletcher var banens beste med Anderson. Fletcher syns skal ha Banens beste tittelen idag.

Synes Nani fortjener den tittelen. Han hadde to geniale målgivende passninger og et mål selv. Synes ikke han har vært så sykt god tidligere i år, men i dag var han stor.

Hva med Fletcher. En av de første gangene han spiller fra start, jobber som faen, eier midtbanen, scorer 2. Ja sier jo litt selv om Nani var også en gud i dag. Men syns Fletcher skal ha den. Hvem faen trenger Hargreaves? Når vi har Carrick og Fletcher :D

Lenke til kommentar

det var nesten som å spille mot et eller annet middelmådig PL lag, feks sunderland... :thumbup:

 

Faen, så deilig seier. Hadde skammet meg over å ha holdt med Arsenal nå, ikke bare pga tapet, men spillerne. Gallas og Eboue. Stygge fittehuer.

 

FY faen, Nani lekte, ANderson lekte. Fletcher var banens beste med Anderson. Fletcher syns skal ha Banens beste tittelen idag.

Synes Nani fortjener den tittelen. Han hadde to geniale målgivende passninger og et mål selv. Synes ikke han har vært så sykt god tidligere i år, men i dag var han stor.

Hva med Fletcher. En av de første gangene han spiller fra start, jobber som faen, eier midtbanen, scorer 2. Ja sier jo litt selv om Nani var også en gud i dag. Men syns Fletcher skal ha den. Hvem faen trenger Hargreaves? Når vi har Carrick og Fletcher :D

hhehe

Lenke til kommentar
Kunne absolutt ha scoret flere mål, hadde jo en 100% sjanser. Bla. den til Saha visste jeg han kom til å bomme på, hvor mange ganger har han ikke gjort det?

 

Så dere trodde dere var Englands beste lag, hva? Dream on, dream on!

Saha burde ha scoret på den ene, men jeg syntes han gjør et bra comback etter skade. I dag bevegde han på seg værtfall.

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar

Ser nå på Gunners forumet at det de klager på ikke er tapet, men "de arrogante trynene til Nani, Rooney, Anderson, Ferdinand" osv. Jeg ser bare valpefjes hos dem jeg, utrolig rart hvordan det at man holder med en klubb får spillerne til å se snille ut. Det er jo Arsenal spillerne som hele tiden er sure og arrogante!

 

Nei nå skal vi feire. Fucking shit!!

Lenke til kommentar

Deilig seier som kunne vært langt større. Rooney burde hatt et par scoringer til, og også Saha hadde en han burde scoret på. Men 4-0 er rett og slett utklassing. Håper at denne kampen var starten på en langvarig down for Arsenal.

 

Da er vi klare for kvartfinalen, og det skulle ikke forundre meg om det ble Chelsea..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...