Rexbatov Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Fy faen forsvarsfireren til Arsenal er svekket. Carrick og Anderson spiller gjenom galant heletiden, og forsvarfireren leser det aldri! Etter min mening, så er Anderson den beste til nå tett fulgt av Nani og Fletch. Anderson storspiller med Ronaldinho passinger (se en vei, slå en annen vei) og kjemper som en motor! Carrick har herlige stikkere til Nani / Rooney også. Hele United stråler! Endret 16. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 som Arsenal fan.. gratulerer med seieren! fortjent Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Har ikke ord for glad jeg er for at Nani er så god som han er i dag. Fergie har så absolutt funnet en ving av Ronaldo-klasse. Ellers er Anderson og Fletch helter utpå der. Men, det beste: Fabregas og Gallas mislykkes med omtrent alt de gjør, my på grunn av at vi står høyt og presser. Gleder med til andre omgang! Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fletcher og Anderson er helt av en annen verden idag! Dette er en av dei beste omgangane eg har sett frå united på på lenge! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Sitter bare å gliser, hvem trenger Ronaldo, Scholes, Tevez, Giggs, Hargreaves Fletcher og Anderson har vært store på midten så langt, Fletcher viser at han hører hjemme i denne troppen. Rooney ser jo ut som om han har en artig dag på jobben, løper jo bare rundt å gliser ute på der... Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Håpa andre PL lag ser på og skjønna korleis en stoppa arsenal no... HØGT press!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Park er det svakeste leddet syns jeg, men greit å la han spille å. Fletch og Anderson er gud utpå der, gleder meg som faen til 2. omg Fletch og Anderson, hold like mye press i 2. omg Endret 16. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Håpa andre PL lag ser på og skjønna korleis en stoppa arsenal no...HØGT press!! Høyt press får du bare dersom du løper MER enn motstanderen. Og det er stort sett bare united som klarer å løpe mer enn Arsenal, noe man ser i denne kampen - og noe vi så i høst på Emirates. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Latterlig bra så langt. Dette blir overkjørsel i andre omgang. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Arti å se at Arsenal blir lekt med mens Liverpool blir slått ut av lilleputter. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fy faen å deilig det er å være United fan i dag , helt utrolig...Hadde vært morsomt med like mange mål i andre omgang! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Stygggen blir sendt av som fortjent Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 FY FAEN! På tide at det er en dommer som ser hvor idiot Eboue er. SKAM! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvem var det jeg kommenterte til som sa at Arsenal ikke hadde grisespillere på laget? Vel, jeg nevnte Eboue og her viser han det igjen. Forpulte svin av en drittspiller. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 FY FAEN! På tide at det er en dommer som ser hvor idiot Eboue er. SKAM! For en jævla klovn. Bra han ble sendt ut ihvertfall da. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dommaren tvilte ikkje et sekund heller.. Veldig bra. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg må innrømme 2 ting. 1: Det var jeg som sa at arsenal ikke lengre hadde grisespillere. 2: Jeg hadde på det tidspunkt glemt at de hadde Eboue..... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg HATER Eboue, fy faen til stygg spiller!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 som Arsenal fan.. gratulerer med seieren! fortjent Hæ? Har du ikke troa? Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) som Arsenal fan.. gratulerer med seieren! fortjent som Arsenal fan.. gratulerer med seieren! fortjent Hæ? Har du ikke troa? har nok ikke det, med Mufc som spiller så bra som de gjør.. og Eboue som en utvist retard fordi han er dom i hode.. så nei.. har ikke troa nå.. Eboue kan gå å legge seg! gratulerer igjen Endret 16. februar 2008 av endrefm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå