Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Trudde faktisk vi kunne gått opp til 3-0 jeg nå! To-null, og en fantastisk god start :-) andre som sliter med at viasat4 er særdeles ustabilt btw? Ganske irriterende midt i kampen! Eneste som er ustabilt her er Arsenal! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Innlegg? ALT var ypperlig av nani der! Det stemmer selvsagt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette er rett og slett for bra. Jeg var dritnervøs når jeg så midtbana i dag, men fy faen. Fantastisk. Som jeg skrev tidligere så likte jeg midtbanen. Fletcher er alltid fantastisk i storkamper og tre på midten er bra i sånne kamper. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Faen, hadde troa på 3-0 der. Bra lest av Lehman. Lenke til kommentar
pej Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Gallas den sværkjeftete totalt utklasset i lufta av Fletch. Så herlig svar på tiltale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det laget som vinner kampen, vinner serien. Og det blir selvsagt United. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Synes Sir Alex viser sin styrke i dag, nok en gang Han tar ut ett lag som mange stiller spørsmålstegn ved, men som leverer som bare det! HERLIG "He`s best in the buisiness" som Solskjær sa en gang i 98-99 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Genistrek av Fergie!! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er det bare meg eller herjer Fletcher? Ser sånn ut på VG nett. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 19-årige Anderson leker der ute med Ronaldinho-pasninger, vannvittig driv og fysikk. Fletch har vært fantastisk. NANI JAJAJAJJAJAJDAJWIWAJIAJWDIJDWJIWADIJDWA Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg tror jeg døde og dro opp til himmelen. Dette er så sykt rått! 3-0!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Dette her, dette her, dette er STORT! Vi går for de obligatoriske 4 nå, bare på en omgang istedenfor to . Lenke til kommentar
pej Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Enda en glipp av Gallas. Fy faen dette er så herlig. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det er deilig å kunne skrive sin post nr. 400 under slike omstendigheiter... Nani har gjort alt rett i dag... Flott mål og 3!!!!!!- 0 i første omgang.. herre så deilig det her e... Viss det her fortsette så lure eg virkelig på kva Wenger seier i ettertid... (Note to self: slutte å drikke kaffi når united skal spele) Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Herregud, vi rundspiller jo Arsenal nå, helt fantastisk. Viser virkelig bredden i stallen i en kamp som dette, og at vi klarer å holde et slikt nivå er jo utrolig. Himmelsk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fy faen for en stemning på Old Trafford. Kanskje det beste jeg har hørt på en engelsk arena denne sesongen. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Lenge siden jeg har sett Rooney SÅ on-fire. Har vel snart tosiftret GODE løp i bakrom! Lenke til kommentar
JUL Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Haha dette er jo fantastisk enkelt sagt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fy faen, så herlig Kamp. Fletcher, bedre spiller enn Hargreaves. Skjønner ikke at SAF ikke har brukt han mer. Jobber som faen, gode pasninger, har kontroll som faen. Hele laget har kontroll i dag Utrolig morsomt Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fantastisk 1. omgang av United. Dette går veien. Rooney er virkelig på hugget, Fletcher har overrasket positivt, Carrick strør nydelige baller og Andersson viser at han MÅ være i første elleveren heretter. Arsenal på sin side lider stort uten sine to faste sidebacker, og de savner nok også Adebayor på topp. Spørs om Wenger gambler med han i 2. omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå