Blax Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 hvilken kanal går kampen på ? Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 hvilken kanal går kampen på ? Viasat 4 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) GK: VDS RB: Brown CB: Ferdinand CB: Vidic LB: Evra RM: Nani Cm: Fletcher CM: Carrick CM: Anderson LM: Park CF: Rooney Subs: PIG, Scholes, Saha, O'Shea, Tevez Omfg? Hargreaves skadd? Hvorfor spille 4-5-1 på hjemmebane? Tevez på benk? Ronaldo hviles, mot Arsenal!?! Endret 16. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Ronaldo er uansett dårlig mot Arsenal. Han hviles ikke btw, han er småskadet gikk det rykter om. GK: Lehamn RB: Hoyte CB: Toure CB: Gallas LB: Traore RM: Eboue CM: Fabregas CM: Gilberto LM: Hleb CF: Eduardo CF: Bendtner Subs: Fabianski, Senderos, Clichy, Flamini, Adebayor Endret 16. februar 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Heller ikke noe fryktinngytende Arsenal-lag. Dette tror jeg vi klarer, kan være lurt å starte med Fletcher som defensivt fiber på midten og la Carrick og Anderson få utfolde seg offensivt. Så hvis det butter imot, få innpå Tevez i annen omgang. Tips: 1-0 Carrick Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ronaldo er da ikke alltid dårlig mot Arsenal... Ronaldo kan også redde laget alene. 4-5-1 å, faen å ass. Park og Nani på kanten ? Faen ass, dømt til å tape da. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hva er galt med Park? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=502335 Hahaha, kommer fra riktig mann,. Park er grei nok spiller han, men han er en av de svakeste leddene i startopp elvern. Endret 16. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Park lager jo et helvete for ethvert lag med den arbeidskraften han har. Alastor, kan jeg få lov å le av Liverpool i denne tråden? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, det er nok litt sant. Men syns uansett han er det svakeste leddet i start troppen idag. Fakey, du får nok le litt når det er så mange som har kommet med masse bull der. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ler høgt enda.. Gla eg er heime aleine.. Litt merkelig startoppstilling. Lurer på korleis det er tenkt.. Om Anderson skal jage framover meir enn bak eller, kva som er tenkt. 4-5-1 heime er merkelig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Park lager jo et helvete for ethvert lag med den arbeidskraften han har. Alastor, kan jeg få lov å le av Liverpool i denne tråden? Ja, for jeg sitter her og ler selv. Dette er VIRKELIG tragisk dårlig. Helt fantastisk elendig av Pool! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Fint at Steele som omtrent ikkje får spele noken plass, omtrent senkar Pool aleine.. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Subs: PIG, Scholes, Saha, O'Shea, Tevez Offtopic: Jeg som United fan burde kanskje vite hvorfor Tomasz Kuszczak blir kalt PIG, men jeg vet det dessverre ikke. Er det fordi navnet hans er umulig å stave eller hva? Hadde vært fint om noen fortalt meg det. På forhånd takk! *Skynder seg til TV'en for å se storkampen* Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Park lager jo et helvete for ethvert lag med den arbeidskraften han har. Alastor, kan jeg få lov å le av Liverpool i denne tråden? Ja, for jeg sitter her og ler selv. Dette er VIRKELIG tragisk dårlig. Helt fantastisk elendig av Pool! Isåfall. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Subs: PIG, Scholes, Saha, O'Shea, Tevez Offtopic: Jeg som United fan burde kanskje vite hvorfor Tomasz Kuszczak blir kalt PIG, men jeg vet det dessverre ikke. Er det fordi navnet hans er umulig å stave eller hva? Hadde vært fint om noen fortalt meg det. På forhånd takk! *Skynder seg til TV'en for å se storkampen* Står for Pole in Goal / Polish international goalkeeper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Slutt å post nå NightKeeper, du lovte meg å først passere 1000. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Subs: PIG, Scholes, Saha, O'Shea, Tevez Offtopic: Jeg som United fan burde kanskje vite hvorfor Tomasz Kuszczak blir kalt PIG, men jeg vet det dessverre ikke. Er det fordi navnet hans er umulig å stave eller hva? Hadde vært fint om noen fortalt meg det. På forhånd takk! *Skynder seg til TV'en for å se storkampen* Tror de er "Polish International Goalkeeper" Har en følesle på meg att denne kampen blir avgjort på døballer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hahaha, Fakey. Håper NightKeeper tar først 1000, Men jeg tar først 2000 Men det er vel lenge til Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Subs: PIG, Scholes, Saha, O'Shea, Tevez Offtopic: Jeg som United fan burde kanskje vite hvorfor Tomasz Kuszczak blir kalt PIG, men jeg vet det dessverre ikke. Er det fordi navnet hans er umulig å stave eller hva? Hadde vært fint om noen fortalt meg det. På forhånd takk! *Skynder seg til TV'en for å se storkampen* Tror de er "Polish International Goalkeeper" Har en følesle på meg att denne kampen blir avgjort på døballer. Den er grei. Tusen Takk for sjapt svar! EDIT: Takk til Nightkeeper og. Så ikke deg. :| Endret 16. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå