Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger - We are down to 'bare bones' for Old Trafford tie

 

The current list of injured or doubtful players reads: Johan Djourou (groin), Robin van Persie (thigh), Abou Diaby (calf), Manuel Almunia (sick), Denilson (hamstring), Tomas Rosicky (hamstring), Theo Walcott (thigh), Clichy (hamstring), Alex Song (muscular), Bacary Sagna (personal reasons), Emmanuel Adebayor (muscular) and Philippe Senderos (knee/thigh).

 

Syns jeg så Flamini i den artikkelen også :p

Lenke til kommentar
Mr.SS; I tilfelle du er online i Manchester, så kan du sjekke ut museet på Old Trafford, Bishop Blaze før kampstart, er også et gigantisk kjøpesenter i Manchester, husker ikke hva det heter.

 

Du tenker kanskje på Trafford Centre, et kjøpesenter med ca 300 butikker.

 

Arsenal-tapet i 05 var noe av det sureste jeg har vært med på. Rundspilte Goonerne på alle mulige måter, men tapte på straffekonk.

 

Enig! Noe av det verste jeg har verdt med på. Mener å huske at Ruud brente litt for mange sjanser den kampen.

 

Arsenal har mange spillere skadet. Et stort pluss for oss om de mangler begge backene sine, men Eboue erstatter sikkert Sagna greit.

Lenke til kommentar

Ryan, jepp, var Trafford Center ja, stemmer det :) Husker de hadde en gigantisk fotballsjappe der.

 

 

Sagna har forresten vært PLs beste høyreback i år, et glimrende kjøp av Wenger, stort tap hvis både han og Clichy (Han har matchet Evra iår), er ute for Arsenal. Eboue har tapt seg fælt, han er en idiot i tillegg, skikkelig grisespiller. Fyren skulle jo hatt rødt kort x 2 mot Boro i desember, delte jo ut slag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det var? Manucho? har ikke sett han på nært hold, kun i aksjon fra tv...

 

Snakker du om han på bildet? Nei, det er ikke Manucho, men Sagna på Arsenal. :) Han det ble snakket litt om over.

jeg tenkte det, for jeg posta før jeg leste;)

Lenke til kommentar
Ryan, jepp, var Trafford Center ja, stemmer det :) Husker de hadde en gigantisk fotballsjappe der.

 

 

Sagna har forresten vært PLs beste høyreback i år, et glimrende kjøp av Wenger, stort tap hvis både han og Clichy (Han har matchet Evra iår), er ute for Arsenal. Eboue har tapt seg fælt, han er en idiot i tillegg, skikkelig grisespiller. Fyren skulle jo hatt rødt kort x 2 mot Boro i desember, delte jo ut slag.

 

http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...;CID=33&vd=

 

Hater å si det, men ifølge denne linken så har Clichy vært et par hakk over Evra i år.

Lenke til kommentar
Hadde vært litt gøy vis de stiller med Nordtveit i troppen

 

Hehe, ser for meg Nordtveit starter, han hadde fått så juling av Rooney i duellene at han ikke kunne gått på flere dager etterpå.

 

 

@ Banan: :!:

 

 

Håper på dette laget forresten:

 

VDS

Brown - Rio - Vida - Evra

Ron - Hazza - Carrick/Predator - ?

Roon - Scarface

 

Scholes har vært mange mil under pari i de to siste kampene. Hargreaves er jo bankers i slike kamper som dette, og enten Carrick eller Anderson ved hans side. På venstrevingen vet jeg ikke, har jo tre venstrevinger, og ingen har prestert direkte bra i det siste.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...