Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er bare spillere som bruker Nike. Og vet ikke hvor troverdig denne er. :whistle: Men vi vet jo alle at Ronaldo er en av de raskeste, om ikke den raskeste.

 

Jermain Defoe bruker Adidas Tunit f50 og det samme gjør Shaun Wright Phillips. ;)

Men på en annen side så er jo Vaporene lettest selvom det ikke teller mye.

Lenke til kommentar
I mitt tilfelle løper jeg som oftest raskere hvis jeg har noen å løpe fra, og tro meg jeg har vært i denne situasjonen noen gangen, men det er jo selvsagt stor forskjell på å løpe MED ballen i beina og når man jager ballen.

 

Ja, det var det jeg ville fram til, men jeg tror ikke vi klarer å få fakey til å forstå dette.

 

Kommer helt an på hva man definerer som "ballen i bena", hvor mange skritt man tar før man toucher ballen igjen.

Hvordan man definerer å løpe med ballen i beina? Touche ballen på nesten hvert eneste steg.

Lenke til kommentar
I mitt tilfelle løper jeg som oftest raskere hvis jeg har noen å løpe fra, og tro meg jeg har vært i denne situasjonen noen gangen, men det er jo selvsagt stor forskjell på å løpe MED ballen i beina og når man jager ballen.

 

Ja, det var det jeg ville fram til, men jeg tror ikke vi klarer å få fakey til å forstå dette.

Det er da ikke noe å forstå, det er individuelt.

Lenke til kommentar
I mitt tilfelle løper jeg som oftest raskere hvis jeg har noen å løpe fra, og tro meg jeg har vært i denne situasjonen noen gangen, men det er jo selvsagt stor forskjell på å løpe MED ballen i beina og når man jager ballen.

 

Ja, det var det jeg ville fram til, men jeg tror ikke vi klarer å få fakey til å forstå dette.

Det er da ikke noe å forstå, det er individuelt.

 

Okei.

Lenke til kommentar
Er det noen skeptiske United-fans som vil vedde om hvem som tar seriegullet? Jeg tipper selvsagt United. Det jeg tilbyr er en gullkanten win/win-avtale. Du vinner enten penger eller seriegull :)

Ja. Det gjør meg litt vondt å inngå et sånt veddemål, men gitt 1:1-odds, så kan jeg ta det opp til 1000kr. Kan ta dette videre på PM om du fremdeles er interessert.

Lenke til kommentar

Nå får vi se om white er mann for sine ord! *håpe på stort veddemål*

 

Jeg må si jeg er sterkt bekymret for lørdagens kamp. Jeg frykter Arsenal skal gå av med seieren. De har vært veldig bra i det siste. Det samme kan vi vel ikke si om de siste kampene til Man Utd. Får håpe SAF får full tenning på dem!

 

Om det skulle bli uavgjort, da er det vel omkamp? Ikke ekstraomganger og slikt helt enda, vel?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Om det skulle bli uavgjort, da er det vel omkamp? Ikke ekstraomganger og slikt helt enda, vel?

Dette er kanskje en litt vel drøy bump, men jeg er sikker på at en av dere som har svart allerede veit det, men at dere kanskje har oversett den setningen der. Prøver igjen :D

 

Om vi spiller opp mot vårt beste, tror jeg vi har en god sjanse! Får dessuten håpe Arse ikke helt har dagen ...

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Omkamp ja. Er vel kun i finalen (og semien?) det kun er én kamp.

 

Er vel fortsatt omkamp i semien om jeg ikke tar helt feil...

 

99-semien mot Arsenal var det hvertfall omkamp, litt av en omkamp også forresten...

 

 

Mr.SS; I tilfelle du er online i Manchester, så kan du sjekke ut museet på Old Trafford, Bishop Blaze før kampstart, er også et gigantisk kjøpesenter i Manchester, husker ikke hva det heter. Men Manchester er en flott by, mye mer moderne enn Liverpool f.eks :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...