Jørgen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 I mitt tilfelle løper jeg som oftest raskere hvis jeg har noen å løpe fra, og tro meg jeg har vært i denne situasjonen noen gangen, men det er jo selvsagt stor forskjell på å løpe MED ballen i beina og når man jager ballen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kommer helt an på hva man definerer som "ballen i bena", hvor mange skritt man tar før man toucher ballen igjen. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Leste "Ronaldo alvorlig skadet" på text-tv.. Heldigvis var det Ronaldo i AC Milan som hadde røket korsbåndet. Kjipt for han, men glad det ikke er C.Ronaldo liksom.. ;P Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Haha, ingenting i forhold til hva SkySports presterer å skrive. Ronaldo doubtful for Gunners tie Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dette er bare spillere som bruker Nike. Og vet ikke hvor troverdig denne er. Men vi vet jo alle at Ronaldo er en av de raskeste, om ikke den raskeste. Jermain Defoe bruker Adidas Tunit f50 og det samme gjør Shaun Wright Phillips. Men på en annen side så er jo Vaporene lettest selvom det ikke teller så mye. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 I mitt tilfelle løper jeg som oftest raskere hvis jeg har noen å løpe fra, og tro meg jeg har vært i denne situasjonen noen gangen, men det er jo selvsagt stor forskjell på å løpe MED ballen i beina og når man jager ballen. Ja, det var det jeg ville fram til, men jeg tror ikke vi klarer å få fakey til å forstå dette. Kommer helt an på hva man definerer som "ballen i bena", hvor mange skritt man tar før man toucher ballen igjen. Hvordan man definerer å løpe med ballen i beina? Touche ballen på nesten hvert eneste steg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 I mitt tilfelle løper jeg som oftest raskere hvis jeg har noen å løpe fra, og tro meg jeg har vært i denne situasjonen noen gangen, men det er jo selvsagt stor forskjell på å løpe MED ballen i beina og når man jager ballen. Ja, det var det jeg ville fram til, men jeg tror ikke vi klarer å få fakey til å forstå dette. Det er da ikke noe å forstå, det er individuelt. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 I mitt tilfelle løper jeg som oftest raskere hvis jeg har noen å løpe fra, og tro meg jeg har vært i denne situasjonen noen gangen, men det er jo selvsagt stor forskjell på å løpe MED ballen i beina og når man jager ballen. Ja, det var det jeg ville fram til, men jeg tror ikke vi klarer å få fakey til å forstå dette. Det er da ikke noe å forstå, det er individuelt. Okei. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Fakey, han er sta gutt han. Men selv jeg løper raskere når jeg løper fra noen, enn å ikke løpe fra noen... Endret 14. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fakey, han er sta gutt han. Men selv jeg løper raskere når jeg løper fra noen, enn å ikke løpe fra noen... Det tror jeg samtlige personer gjør. Lenke til kommentar
pej Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er det noen skeptiske United-fans som vil vedde om hvem som tar seriegullet? Jeg tipper selvsagt United. Det jeg tilbyr er en gullkanten win/win-avtale. Du vinner enten penger eller seriegull Ja. Det gjør meg litt vondt å inngå et sånt veddemål, men gitt 1:1-odds, så kan jeg ta det opp til 1000kr. Kan ta dette videre på PM om du fremdeles er interessert. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nå får vi se om white er mann for sine ord! *håpe på stort veddemål* Jeg må si jeg er sterkt bekymret for lørdagens kamp. Jeg frykter Arsenal skal gå av med seieren. De har vært veldig bra i det siste. Det samme kan vi vel ikke si om de siste kampene til Man Utd. Får håpe SAF får full tenning på dem! Om det skulle bli uavgjort, da er det vel omkamp? Ikke ekstraomganger og slikt helt enda, vel? Goscinny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg har faktisk tro på at vi slår dem, vi har hjemmebane som er et stort pluss. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg tror vi også slår dem. Men fryker at vi bruker litt for mye krefter på det, og at det kommer til å slå ut på Lyon kampen midt i uka. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ser heller at det skjerper oss før kampen. Vi har nå hatt ei uke uten kamp, samt PL pausen. Skal være rustet til å klare to tøffe kamper etter hverandre. Spesielt med den stallen vi har. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Om det skulle bli uavgjort, da er det vel omkamp? Ikke ekstraomganger og slikt helt enda, vel? Dette er kanskje en litt vel drøy bump, men jeg er sikker på at en av dere som har svart allerede veit det, men at dere kanskje har oversett den setningen der. Prøver igjen Om vi spiller opp mot vårt beste, tror jeg vi har en god sjanse! Får dessuten håpe Arse ikke helt har dagen ... Goscinny Endret 14. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Omkamp ja. Er vel kun i finalen (og semien?) det kun er én kamp. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Noen som kan svare fort? Trenger å få et lynskjema over hva jeg skal / må gjøre i Manchester. Drar fra gardemoen 06:40 i dag! :-O Blir der til sent Mandag! Endret 14. februar 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Omkamp ja. Er vel kun i finalen (og semien?) det kun er én kamp. Er vel fortsatt omkamp i semien om jeg ikke tar helt feil... 99-semien mot Arsenal var det hvertfall omkamp, litt av en omkamp også forresten... Mr.SS; I tilfelle du er online i Manchester, så kan du sjekke ut museet på Old Trafford, Bishop Blaze før kampstart, er også et gigantisk kjøpesenter i Manchester, husker ikke hva det heter. Men Manchester er en flott by, mye mer moderne enn Liverpool f.eks Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det stemmer selvfølgelig. Men semi'n spilles vel på nøytral grunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå