Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Wayne Rooney sitt første mål for United var forresten mot Arsenal. ;)

 

 

Fenerbahce, hattrick, debuten.

 

Første premiershipmål for United var mot Arsenal ja :)

 

btw, husker den kampen der GODT. Var på puben, var en av de store kampene på Old Trafford noensinne. Arsenal var uslåelige, de skulle ta sin 50 ubeseirede kamp på rad, men så filmet Rooney seg til straffe, som Ruud puttet på. Husker godt jubelen etter den straffa, fytti katta.

 

Du har vel rett. :) Jeg husker godt hattricket. Stemplinga til Cashley husker jeg også. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må innrømme at Arsenal har kommet seg drastisk siden de årene der, den nye generasjonen er langt snillere, siste "jævel" på arsenal var lauren, som nå ikke spiller i klubben lengre.

 

Så jeg liker arsenal langt bedre nå enn før.

 

Ja, enig her. Fy flate så stygg Lauren var. Se bare på denne taklingen på Ronaldo. Han er ikke ute etter ballen i det hele tatt.

 

 

I følge Dailymail er Ronaldo den raskeste spilleren i Premier League.

 

1. Cristiano Ronaldo (Man Utd): 20.9mph -- 20.8mph

2. Andrew Johnson (Everton): 20.6 -- 20.7

3. Fernando Torres (Liverpool): 20.5 -- 20.6

4. Kenwyne Jones (Sunderland): 20.7 -- 20.2

5. Ashley Young (Aston Villa): 20.4 -- 20.3

6. Aaron Lennon (Tottenham): 20.6 -- 19.6

7. Cameron Jerome (Birmingham): 20.3 -- 20.1

8. Shaun Wright-Phillips (Chelsea): 18.9 -- 21.2

9. Jermain Defoe (Portsmouth): 20.4 -- 19.2

10. David Bentley (Blackburn): 20.0 -- 19.8

 

Dette er bare spillere som bruker Nike. Og vet ikke hvor troverdig denne er. :whistle: Men vi vet jo alle at Ronaldo er en av de raskeste, om ikke den raskeste.

 

 

Vi har Rooney da, ingen engel han heller.

 

Nærmere Gud.

Lenke til kommentar
Listen telles ikke siden det er mange spillere som er veldig raske enn spillerne på listen, kanskje raskere enn C.Ronaldo(99% sikker). Men C.Ronaldo er blant av de som løper raskt.

 

Styrken til C.Ronaldo er uansett at han løper tilnærmet like raskt med ball som uten, det er det ikke mange som klarer.

 

Du har jo Wright-Phillips som løper raskere med ballen i beina! :!: (Ifølge denne kåringen)

Ronaldo er nok en av de kjappeste i Premier League, om ikke den kjappeste. Men rart at Martins ikke er å finne på listen. Kanskje han bare har et enormt rykk og at toppfarten ikke er så utrolig stor.

Lenke til kommentar
Kanskje han ikke bruker Nike :)

 

Han bruker Nike.

 

Er da ikke uvanlig å løpe raskere med ball. Jeg løper veldig mye raskere med ball. Føler at jeg har noe å jage, enn å bare løpe i intet.

 

Ja, selvsagt. Hvis du jager en ball så løper du kanskje raskere, men med ballen i beina liksom. Robben, Messi, Ronaldo og tydeligvis SWP er gode eksempler på dette. De toucher ballen nesten hvert eneste steg. Giggs i sine glansdager var også god på dette.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er da ikke uvanlig å løpe raskere med ball. Jeg løper veldig mye raskere med ball. Føler at jeg har noe å jage, enn å bare løpe i intet.

 

Selvfølgelig løper man ikke raskere med ball. Det sier jo seg selv.

Lenke til kommentar
Er da ikke uvanlig å løpe raskere med ball. Jeg løper veldig mye raskere med ball. Føler at jeg har noe å jage, enn å bare løpe i intet.

 

Selvfølgelig løper man ikke raskere med ball. Det sier jo seg selv.

Såklart sier ikke det seg selv. Det blir det samme som å si at man ikke løper raskere om man har en øksemorder løpende etter deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...