fakey Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Han er Brite, han jobber ræva av seg og han har sagt han blir i United ut karrieren. Kan ikke si de samme tingene om Ronaldo. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Hva er de med Man Utd supportere og forguding av Rooney? Forgud heller mannen som scorer mer enn Tevez og Rooney tilsammen. Samt spiller Bedre(med stor B). Bare fordi du har problemer med å se hvor god Rooney egentlig er, trenger ikke alle ha det samme problemet som deg. Se på Maradona for eksempel, han mener Rooney er verdens beste. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Messi91: Hvem tenker du på? Virker som om dere hyller Rooney uansett prestasjon. Han er Brite, han jobber ræva av seg og han har sagt han blir i United ut karrieren. Kan ikke si de samme tingene om Ronaldo. De sjønner jeg fult ut, men kan dere si att han er en bedre/viktigere spiller en Ronaldo av den grunn? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Han er Brite, han jobber ræva av seg og han har sagt han blir i United ut karrieren. Kan ikke si de samme tingene om Ronaldo. De sjønner jeg fult ut, men kan dere si att han er en bedre/viktigere spiller en Ronaldo av den grunn? Kommer helt an på hvilke verdier man setter høyest. Rooney > Ronaldo Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Kommer helt an på hvilke verdier man setter høyest. Rooney > Ronaldo Fair enough. Virker du du har andre kriterier når de gjelder bedømming av spillere og de respekterer jeg Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Det er også faktum at alle eller alle unntatt et av tapa våre i år har vore uten Rooney. Han viste også mot Villa i Cupen kor stor forskjellen på United med og uten kan vere. Han inspirerer resten av laget, på ein måte som liknar litt på samme måten som Keano. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Stastikk osv. jeg vil alikevel ganske klart si at vi er mest avhengig av Ronaldo. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Stastikk osv. jeg vil alikevel ganske klart si at vi er mest avhengig av Ronaldo. De påvirker lage på to forskellige måter. Det er utrolig vanskelig å velge mellom disse to, men skal jeg velge bare ut i fra det siste halv året ville jeg valgt Ronaldo. Endret 12. februar 2008 av DeeCoo Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Perfekt scenario viss Rooney faktisk begynner å score litt mål mot The Arsenal, ikkje for tidlig i alle fall... Håper Ronaldo har dagen, føler at Clichy har eit viss tak på han.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror Ronaldo har kampen på Lørdag, med Rooney. Ronaldo har vært litt "daff" de par siste kampene. Men mot Arsenal tror/håper jeg han storspiller... Håper å se mål fra Rooney da. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Perfekt scenario viss Rooney faktisk begynner å score litt mål mot The Arsenal, ikkje for tidlig i alle fall... Håper Ronaldo har dagen, føler at Clichy har eit viss tak på han.. Har han noen gang sluttet å score mål mot Arsenal? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det er vanskelig å si ja. Mine "følelser" er at Rooney hever laget mere enn Ronaldo. Han er flink til å gjøre andre flinke mere som Keane var. Ronaldo med sine ekstreme ferdigheter med ball og målteft kan avgjøre kamper helt på egen hånd. Selv om laget som samlet enhet ikke får samme sentrale spiller som i Rooney. Begge er humør syke. Ronaldo i oppgithet og Rooney i agresjon. Hva som er mest negativt av det vet jeg ikke. Endret 12. februar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Perfekt scenario viss Rooney faktisk begynner å score litt mål mot The Arsenal, ikkje for tidlig i alle fall... Håper Ronaldo har dagen, føler at Clichy har eit viss tak på han.. Har han noen gang sluttet å score mål mot Arsenal? Tenkte generellt, ligger jo 17 mål totalt bak Ronaldo. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Noen som har noe statistikk på hvor mange ganger Rooney har scoret mot Arsenal? Eller hvis jeg formulerer meg litt bedre; antall ganger han ikke har scoret mot Arsenal? Har to kamper i hodet, FA-cupfinalen og hjemmetapet sist sesong. EDIT: Og må ha med fra Everton tiden også, han putta vel et par ganger mot Arsenal da også om jeg ikke husker helt feil? Endret 12. februar 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Scorte Rooney i 2-2 kampen mot Arsenal? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Scorte Rooney i 2-2 kampen mot Arsenal? Nei, det ble registrert som selvmål. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Noen som har noe statistikk på hvor mange ganger Rooney har scoret mot Arsenal? Eller hvis jeg formulerer meg litt bedre; antall ganger han ikke har scoret mot Arsenal? Har to kamper i hodet, FA-cupfinalen og hjemmetapet sist sesong. EDIT: Og må ha med fra Everton tiden også, han putta vel et par ganger mot Arsenal da også om jeg ikke husker helt feil? Hvordan greier du å glemme denne? Endret 13. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Wayne Rooney sitt første mål for United var forresten mot Arsenal. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Wayne Rooney sitt første mål for United var forresten mot Arsenal. Fenerbahce, hattrick, debuten. Første premiershipmål for United var mot Arsenal ja btw, husker den kampen der GODT. Var på puben, var en av de store kampene på Old Trafford noensinne. Arsenal var uslåelige, de skulle ta sin 50 ubeseirede kamp på rad, men så filmet Rooney seg til straffe, som Ruud puttet på. Husker godt jubelen etter den straffa, fytti katta. Endret 13. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Husker det som det var i går. Sinnsykt. Særlig stemplinga av Cashley Endret 13. februar 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå