Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Messi91: Hvem tenker du på?

Virker som om dere hyller Rooney uansett prestasjon.

Han er Brite, han jobber ræva av seg og han har sagt han blir i United ut karrieren. Kan ikke si de samme tingene om Ronaldo.

De sjønner jeg fult ut, men kan dere si att han er en bedre/viktigere spiller en Ronaldo av den grunn?

Lenke til kommentar
Han er Brite, han jobber ræva av seg og han har sagt han blir i United ut karrieren. Kan ikke si de samme tingene om Ronaldo.

De sjønner jeg fult ut, men kan dere si att han er en bedre/viktigere spiller en Ronaldo av den grunn?

Kommer helt an på hvilke verdier man setter høyest. ;)

 

Rooney > Ronaldo

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si ja. Mine "følelser" er at Rooney hever laget mere enn Ronaldo. Han er flink til å gjøre andre flinke mere som Keane var.

 

Ronaldo med sine ekstreme ferdigheter med ball og målteft kan avgjøre kamper helt på egen hånd. Selv om laget som samlet enhet ikke får samme sentrale spiller som i Rooney.

 

Begge er humør syke. Ronaldo i oppgithet og Rooney i agresjon. Hva som er mest negativt av det vet jeg ikke.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Noen som har noe statistikk på hvor mange ganger Rooney har scoret mot Arsenal? Eller hvis jeg formulerer meg litt bedre; antall ganger han ikke har scoret mot Arsenal?

 

Har to kamper i hodet, FA-cupfinalen og hjemmetapet sist sesong.

 

EDIT: Og må ha med fra Everton tiden også, han putta vel et par ganger mot Arsenal da også om jeg ikke husker helt feil?

Endret av fakey™
Lenke til kommentar
Noen som har noe statistikk på hvor mange ganger Rooney har scoret mot Arsenal? Eller hvis jeg formulerer meg litt bedre; antall ganger han ikke har scoret mot Arsenal?

 

Har to kamper i hodet, FA-cupfinalen og hjemmetapet sist sesong.

 

EDIT: Og må ha med fra Everton tiden også, han putta vel et par ganger mot Arsenal da også om jeg ikke husker helt feil?

 

Hvordan greier du å glemme denne? :cry:

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Wayne Rooney sitt første mål for United var forresten mot Arsenal. ;)

 

 

Fenerbahce, hattrick, debuten.

 

Første premiershipmål for United var mot Arsenal ja :)

 

btw, husker den kampen der GODT. Var på puben, var en av de store kampene på Old Trafford noensinne. Arsenal var uslåelige, de skulle ta sin 50 ubeseirede kamp på rad, men så filmet Rooney seg til straffe, som Ruud puttet på. Husker godt jubelen etter den straffa, fytti katta.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...