Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det finnes fremdeles håp, men da må Arsenal tape på Stamford Bridge og Old Trafford. I tillegg kan jo Aston Villa, Liverpool og Everton skape problemer for The Gunners, selv om det er på Emirates.

 

Briter er ikke gode nok. Hvis vi skal ha en ny høyreback så synes jeg vi skal punge ut for Lahm, Alves eller bosingwa. Lahm er nok den dyreste ettersom vi måtte betale 17(?) mill for Hargreaves og antagelig må ut med nærmere 30 for Lahm, men det ville vært fint med en god offensiv back som i tillegg kan spille på begge sider, men jeg synes vi skal tro litt mer på at Neville kommer tilbake og gi Simpson noen sjanser til når vi har så godt som vunnet kampen.

 

Jeg er litt skeptisk til hvordan Lahm kommer til å takle engelsk fotball og Premier League. Dessuten vil jeg tro Alves koster mer enn Lahm.

 

Er det noen skeptiske United-fans som vil vedde om hvem som tar seriegullet? Jeg tipper selvsagt United. Det jeg tilbyr er en gullkanten win/win-avtale. Du vinner enten penger eller seriegull :)

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arsenals terminliste:

 

B BIRMINGHAM 3 poeng

H ASTON VILLA 3 poeng

B WIGAN 3 poeng

H MIDDLESBORO 3 poeng

B CHELSEA 0 poeng

B BOLTON 3 poeng

H LIVERPOOL 1 poeng

B MAN UTD 0 poeng

H READING 3 poeng

B DERBY COUNTY 3 poeng

H EVERTON 3 poeng

B SUNDERLAND 3 poeng

 

Totalt: 28 poeng

 

 

Uniteds terminliste:

 

B NEWCASTLE 3 poeng

B FULHAM 3 poeng

H BOLTON 3 poeng

B DERBY 3 poeng

H LIVERPOOL 3 poeng

H ASTON VILLA 3 poeng

B MIDDLESBROUGH 3 poeng

H ARSENAL 3 poeng

B BLACKBURN 3 poeng

B CHELSEA 1 poeng

H WEST HAM 3 poeng

B WIGAN 3 poeng

 

Totalt: 34 poeng

 

 

Dette er hva jeg tror, kamp for kamp. Mao tror jeg ikke vi kommer til å ta 3 poeng i alle disse kampene, men dette er hva jeg tror nå kamp for kamp.

 

Den der var veldig optimistisk.

 

Som jeg sa og alltid har sagt så trenger vi ikke trofee i en sesong for at jeg skal være fornøyd. Topp 3 i PL og ok i fa-cup og cl. Og ja. det er det jeg alltid har sagt. Jeg er skuffet over tapet i helga men synest fremdeles vi gjør en knall sesong.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Jeg er optimist og håper fortsatt på PL - seier og CL seier. FA - Cupen hadde også vært fint men men. Det er klart vi skal være fornøyd selv om vi ikke vinner Premier League eller CL eller FA, men som United fan er man jo ofte bortskjemt.

 

Bullseye :)

 

Håper vi vinner alt gjør jeg også. Men alt avhenger ikke av det. Det er kjempemorro å følge laget og de fantastiske prestasjonene de gjør. Har vert en nytelse å følge utviklingen fra midten av 80 tallet og frem til nå.

 

Og vi kan ta Arsenal enda. Alt vi trenger er en liten smell og så er vi likt igjen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Africa Cup of Nations XI: Essam Al-Hadari (Egypt), Geremi (Cameroon), Wael Gomaa (Egypt), Michael Essien (Ghana), Sulley Muntari (Ghana), Yaya Toure (Ivory Coast), Alexandre Song (Cameroon), Hosni Abd Rabou (Egypt), Mohamed Aboutrika (Egypt), Amr Zaky (Egypt), Manucho (Angola).

 

Subs: Richard Kingson (Ghana), Hani Said, Ahmed Fathi (both Egypt), Frej Saber (Tunisia), Stephane Mbia (Cameroon), Didier Drogba, Kader Keita (both Ivory Coast).

 

Ble valgt som spiss fremfor blant annet Didier Drogba og Samuel Eto'o. :)

 

"Young player of the tournament was Arsenal and Cameroon midfielder Alexander Song." <-- Noe Arsenal kan være fornøyde med.

 

Kilde

Lenke til kommentar
Etter min mening er Ronaldo ikke like god i spillet slik han var i fjor, på tross av alle scoringene. Rooney er viktigere.

 

Forøvrig utrolig skummelt at vi er så avhengige av disse, det skal ikke et topplag i Europa være.

 

Her må jeg si meg enig. Ronaldo scorer kanskje mer i år, men han dominerer ikke på samme måte som han gjorde i fjor. Nå skjer det jo faktisk at andre United-spillere kan bli kåret til banens beste, det gikk nesten ikke an i fjor. Ronaldo var helt overlegen og Ronaldo var arkitekten bak kjempe mange av scoringene. I år er han ikke like dominerende, men han scorer - som sagt - mer og det er bra. Kanskje Rooney er viktigst med tanke på hvor få spisser vi har, men nei, jeg vil si Ronaldo er den viktigste av dem to.

 

Og ja, det er litt skummelt at vi er så avhengig av disse to stjernene. Det er derfor vi kunne trengt en Berbatov, for eksempel, en som kan score et mål ut av ingenting og er farlig hele tiden. Akkurat nå har vi bare Rooney og Ronaldo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...