Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg er spent på å se hva som skjer til sommeren. Hvem som blir kjøpt, solgt osv. Det er jo ikke 100 % sikkert at Manucho er god nok for a-troppen vår. Så vi kan jo ikke garantere at han joiner a-stallen etter sommeren, men vi kan jo håpe på det. Han gjorde jo sakene sine ganske bra i Afrikamesterskapet. Nå får vi bare følge med å se hvordan han klarer seg i Panathinaikos. Hvis Saha har intensjoner om å bli i Manchester United bør han bli skadefri og komme seg i form fort som faen. I bakhånd har vi også stortalentet Daniel Welbeck. Det blir morsomt å følge utviklingen hans! Men det kan se ut som om vi kanskje trenger en ny spiss.

 

I tillegg er jeg litt skeptisk til kantspillerne våre. :ermm: Nani har et enormt potensiale, men per dags dato er han ikke god nok for startelleveren i hvert fall. Ji-Sung Park er ustabil, men når han først spiller bra, så spiller han veldig bra. Jeg vet ikke hvor mange år Giggs har igjen, men det er i hvert fall bra å ha han i stallen.

 

Ellers så må vi kanskje ha en ny høyreback?

Ny høyreback? United.no - Jeg vet ikke så mye om denne Jose Bosingwa, men £18 mill er mye penger, men kvalitet koster som regel. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

18mill er for mye for en høyreback imo.

 

Uansett, jeg håper virkelig Marky slår et slag for United idag! Selv om det bare er såvidt han kan stille lag så håper og tror jeg det skal være mulig med hvertfall uavgjort. Et uavgjort resultat tror jeg kan være forskjellen på gull og sølv i år.

Lenke til kommentar

<Han gjorde jo sakene sine ganske bra i Afrikamesterskapet.

 

Jo. 3 mål på 3 kamper. Veldig bra kaller jeg det.

 

Hyrlen. Håper Blackburn gjør det bra. Men så er det dette med forventninger da. Dere har jo snakket om ligagull siden forrige sesong var ferdig. Det er mange kamper igjen, men tror forventningene er over all fornuft.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
<Han gjorde jo sakene sine ganske bra i Afrikamesterskapet.

 

Jo. 3 mål på 3 kamper. Veldig bra kaller jeg det.

 

Hyrlen. Håper Blackburn gjør det bra. Men så er det dette med forventninger da. Dere har jo snakket om ligagull siden forrige sesong var ferdig. Det er mange kamper igjen, men tror forventningene er over all fornuft.

 

4 mål på 4 kamper, mot gode lag som Senegal, Sør-Afrika og Egypt, absolutt ikke verst. Dessuten har han en veldig bra afrikansk fysikk :)

 

Er bare å håpe på Rovers og Hughes ikveld.

Lenke til kommentar
Men så er det dette med forventninger da. Dere har jo snakket om ligagull siden forrige sesong var ferdig. Det er mange kamper igjen, men tror forventningene er over all fornuft.

Med stallen til United skal vi kunne vinne alt. Eneste grunnen jeg ser at vi nå har tapt poeng er tap av konsentrasjon, håper den våkner når vi får spilt litt CL igjen. Å over all fornuft? 80% av alle aviser tippet United på topp.

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting, hvorfor spilte Manchester United, med helt røde drrakter uten sponsor eller noenting mot Manchester City?

 

Seriøst, har du bodd i skogen i to uker nå? Blir skremt jeg.

 

Er man ikke Unitedfan synes ikke jeg det er så rart.

 

Apropos ny høyreback, synes egentlig vi har nok degoser i klubben nå. En brite er ønskelig. Teit at Ferguson ikke prøvde seg på Hutton.

Lenke til kommentar

Briter er ikke gode nok. Hvis vi skal ha en ny høyreback så synes jeg vi skal punge ut for Lahm, Alves eller bosingwa. Lahm er nok den dyreste ettersom vi måtte betale 17(?) mill for Hargreaves og antagelig må ut med nærmere 30 for Lahm, men det ville vært fint med en god offensiv back som i tillegg kan spille på begge sider, men jeg synes vi skal tro litt mer på at Neville kommer tilbake og gi Simpson noen sjanser til når vi har så godt som vunnet kampen.

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting, hvorfor spilte Manchester United, med helt røde drrakter uten sponsor eller noenting mot Manchester City?

 

Seriøst, har du bodd i skogen i to uker nå? Blir skremt jeg.

 

Er man ikke Unitedfan synes ikke jeg det er så rart.

 

Var jo overalt på tv, å i alle store aviser.

Lenke til kommentar
De er ekstremt viktige spillere å ha for oss i stallen. Scholes og Giggs er jo noen av de mest stabile spillerene vi har i stallen vår (etter min mening), men de kan ikke forvente plass på første 11er hver kamp fremover.

 

Giggs stabil, ikke faen. I enkeltkamper i år har han vært blant Uniteds dårligste.

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare svare på vanlig måte Nightkeeper? Folk må jo få spørre.

 

Eh, det har vært om Munchen i alle Norges nettaviser og nyhetskanaler den siste uken...nuff said.

 

Må da kunne forvente litt av fotballsupportere.

 

Bare for å si en ting, så er det jo slik at jeg fakisk har sett at det har vært i aviser og på tv. Men siden jeg ikke er United fan eller en som gidder og følge med på laget så har jeg ikke giddet å lese noe om det. Tipper at det ikke er manga av der som hadde brydd dere om det hadde stått en (mange) artikkel om Real Madrid i en avis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...