Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Du er smart du? Han har aldri fått sjanse å vise seg fram i PL fordi han hadde trøbbel med skader. Målet mot Charlton var fantastisk.

 

Han er ikke bedre enn C.Ronaldo, men han kunne kanskje bli like god som ham hvis det ikke var for skadene han har fått. C.Ronaldo er en komplett spiller :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Limbeck, jo det er en som kan gjøre med ballen som C.Ronaldo gjør. Nemlig Van Persie, kjipt at han sliter med skader. Tror at begge to vil være jevnt.

Haha. Ikke i nærheten engang.

 

HAHA! Dere har ikke sett hva han kan. VM i Tyskland, treningkamp mot Inter i sommer 2007, målene hans fra frispark osv.

 

Fox på sitt beste....prøv å vær litt mer objektiv neste gang da, please?

Lenke til kommentar
Jeg synest at det er veldig tydelig at mange her inne ser etter syndebukker. Enkeltspillere skal dras frem å hakkes på.

 

Helt enig! Hva er det med dere? Hver gang det ikke går vår vei så skal det absolutt finnes en syndebukk! Helt latterlig å lese gjennom sidene nå. Hvorfor blir Brown nevnt hver gang United spiller en dårlig kamp? I dag var han ikke så forferdelig som noen skal ha det til. Så klart, jeg ønsker meg en bedre høyreback, men Brown har gjort sakene sine greit denne sesongen. Og Ronaldo får bestandig mye av skylden når laget ikke presterer maks. Hvorfor? Han er kanskje verdens beste, men han er ingen maskin, han kan ikke prestere hver eneste kamp. Det er kanskje irriterende å se på Ronaldo når han mister ballen, fordi da jobber han ikke like godt tilbake som for eksempel Rooney gjør. Det kan jeg være enig i. Men Ronaldo prøvde, men fikk dessverre lite til i dagens kamp. Men han er hele tiden en trussel. Og når det først skjer noe så er han involvert.

 

 

Hvorfor har der seg slik at resultatene våre går i dass når Scholes er tilbake?

 

Det lurer jeg også på. Scholes hadde vel assist til Carrick i dagens kamp, og har vel hatt flere assists siden han kom tilbake fra skade? Men det er noe som skjer når Scholes spiller, han er genial, men det er akkurat som om spillet stopper litt mer opp når han spiller. Det blir ikke målfester osv.

 

Ferdinand hadde tre feilpasninger som jeg spesielt la merke til. De alle var svært lettleselige for City-spillerne og Ferdinand skal være glad for at City ikke utnyttet de bedre.

 

Og Ronaldo filmet vel ikke i dagens kamp? Skjerp dere...

Lenke til kommentar

Innrømmer lett at eg ikkje har vore fornøgd med Brown denne sesongen, men det gjelder heile sesongen og ikkje berre enkeltkampar. Det er altfor lett å sjå at han ikkje høyrer heime på back, og vi har heilt klart mangla det offansive tilskuddet en dyktig back kan tilføre, slik som Evra ofte er på motsatt side.

At mange fans likar Wes godt kan eg godt forstå ettersom han virkar som en sympatisk fyr som har gått gradene og vore lojal til klubben, men dersom vi skal ha eit lag som muligens kunne blitt det beste i Europa, så held ikkje Wes Brown mål, ikkje eingong i midten. Det er altfor stort sprik mellom han og dei to beste midtstopparane vi har, og den dårlige førstetouchen og til tider teknikken generelt skaper meir enn nok problemer for han som back, så det er nesten skummelt å tenke på kva det kan ende med som stoppar. Det kan bli som Rio mot City, men kvar kamp.

Wes er solid nok bakover, men det kjem på nytt problemer når han har ballen i forsvar og skal få den ut, for han har en pasningsfot som ikkje lignar grisen, og for meg virkar det oftare som at ballen går ut over sidelinja eller rett til en motspelar enn at den havnar hos ein av våre.

 

Ronaldo skal det egentlig veldig mykje til å klage for mykje på. Ein kan sjølvsagt vere oppgitt over enkeltkampar, men å klage på at vi tapar kampar fordi han ikkje spelar bra, det går ikkje. Som mange seier så er han ikkje ei maskin, sjølv om at det innimellom ser sånn ut. Han kan bli litt usynlig i endel kampar, men det er gjerne også dei kampane der andre på United ikkje er usynlige men rett og slett fryktelig dårlige.

 

Vi skal jo i følge dei fleste ha ein veldig god stall, og det har eg forsåvidt meint sjølv også, men det skal likevel veldig lite til før vi blir veldig sårbare i angrep og delvis også i forsvaret. Det er kanskje litt bekymringsverdig at så snart ein av spissane er ute, så er det ingen faste angriperar som kan ta over. Den breie stallen vår gjeld kanskje berre for midtbana?

Lenke til kommentar
Innrømmer lett at eg ikkje har vore fornøgd med Brown denne sesongen, men det gjelder heile sesongen og ikkje berre enkeltkampar. Det er altfor lett å sjå at han ikkje høyrer heime på back, og vi har heilt klart mangla det offansive tilskuddet en dyktig back kan tilføre, slik som Evra ofte er på motsatt side.

At mange fans likar Wes godt kan eg godt forstå ettersom han virkar som en sympatisk fyr som har gått gradene og vore lojal til klubben, men dersom vi skal ha eit lag som muligens kunne blitt det beste i Europa, så held ikkje Wes Brown mål, ikkje eingong i midten. Det er altfor stort sprik mellom han og dei to beste midtstopparane vi har, og den dårlige førstetouchen og til tider teknikken generelt skaper meir enn nok problemer for han som back, så det er nesten skummelt å tenke på kva det kan ende med som stoppar. Det kan bli som Rio mot City, men kvar kamp.

Wes er solid nok bakover, men det kjem på nytt problemer når han har ballen i forsvar og skal få den ut, for han har en pasningsfot som ikkje lignar grisen, og for meg virkar det oftare som at ballen går ut over sidelinja eller rett til en motspelar enn at den havnar hos ein av våre.

 

Ronaldo skal det egentlig veldig mykje til å klage for mykje på. Ein kan sjølvsagt vere oppgitt over enkeltkampar, men å klage på at vi tapar kampar fordi han ikkje spelar bra, det går ikkje. Som mange seier så er han ikkje ei maskin, sjølv om at det innimellom ser sånn ut. Han kan bli litt usynlig i endel kampar, men det er gjerne også dei kampane der andre på United ikkje er usynlige men rett og slett fryktelig dårlige.

 

Vi skal jo i følge dei fleste ha ein veldig god stall, og det har eg forsåvidt meint sjølv også, men det skal likevel veldig lite til før vi blir veldig sårbare i angrep og delvis også i forsvaret. Det er kanskje litt bekymringsverdig at så snart ein av spissane er ute, så er det ingen faste angriperar som kan ta over. Den breie stallen vår gjeld kanskje berre for midtbana?

Agreed :)

Lenke til kommentar

Er enig i at stallen er for tynn fremover. Men vi har Manucho som kommer neste sesong.

 

dessverre kan det bety forskjellen på noen virkelig gode resultater denne sesongen. At Rooney får mange gule er bare sånn det er. han har en hard og vill spillestil og til tider humørsyk. Når Saha er skadd så er de triste fakta at vi har en spiss, og Tevez er ikke spillertypen til å spille alene på topp, det er mere Ruud

 

Men i helga er det storkamp igjen og da er Rooney på plass. Sammen med Evra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...