Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var stort sett en tragisk forestilling fra hele laget. Man kan ikke skylde på enkeltspillere i dag, for bortsett fra Tevez var det ingen som viste en virkelig vilje til å vinne kampen.

Ikke bare er det for liten innsats i hele laget, men det vi prøver på er alt for komplisert. Et eksempel er når Nani kommer med masse rom på kanten av 16-meteren i 1.omgang, men velger å skrå innover i City-forsvaret framfor å ta etnoen ekstra steg og få en skikkelig avslutning. Makan til kollektiv svikt både teknisk og innsatsmessig er det lenge siden jeg har sett. Blir rett og slett provosert når Ronaldo slår en pasning ut på kanten og blir stående igjen framfor å følge på inn i feltet. Når vi spiller sånn som vi gjør i dag er det helt greit at City vinner, selv om de ikke hadde et hav av sjanser. Vi hverken fortjener eller ønsker seieren nok.

 

EDIT: Heldige med at Chelsea spiller uavgjort.

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Ronaldo filmet forsåvidt ikke. Han fikk en fot på seg av tidl. pool spiller Hamann og mistet balansen og faller litt lett.

En skuffende kamp, og likte ikke å ha Giggsy på topp. United's beste etter min mening må være Anderson.

 

Giggs i retro drakt:

33o2np0.jpg

 

Ronaldo i retro drakt som er oppgitt for å ikke greie så mye idag:

20uv0bp.jpg

 

Tevez viser krefter i retro drakt:

2cpwdw9.jpg

 

Neville viser frem drakten:

3329pjs.jpg

 

Er det bare meg eller satte United for mye fokus på retro draktene, 1 minutts stillhet osv? Scholes krevde f.eks respekt og 1 minutts stillhet av City fansen, imens Ronaldo sa han gledet seg til å beholde drakten. Ikke at du skal glemme kjære Busby Babes, men bare konse litt mer på City kampen. Er glad for at det ble hyllest ved å bruke retro draktene + et minutts stillhet.

 

R.I.P

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Så slår vi Arsenal etter mål av Ronaldo og vi er verdens beste og Ronaldo er verdens beste igjen......

 

En ting jeg har tenkt på. Hvor mye bedre har vi spilt om ballen hadde falt litt anerledes ved City sitt første mål. Da hadde vi utlignet på overtid.

 

Jeg bare spør.

 

Angående Ronaldo så mener jeg temmelig klart at han er verdens beste spiller. Det er bare de siste 20 min han ble tydelig frustrert og det sto i stil med hele laget i den fasen av kampen. Derfor er jeg egentlig litt posetivt overrasket over reduseringa. Det er ganske sterkt å redusere med så negativ psykologi. Og det er også enda et bevis på samspillet mellom Scholes og Carrick.

 

Vi må få bredde i angrep. Vi hadde en spilleklar spiss og det er for lite. Jeg fryktet det med en gang Sunny la opp.

Lenke til kommentar

van Persie?! Har aldri sett han ta noen raider ihvertfall selv om jeg ikke ser så mye på ham. (sikkert pga han spiller i Arsenal? :whistle: )

 

Ihvertfall, hvis det er noen som er nærmt teknikken til Cistiano Ronaldo nå, så må det være Ricardo Quersma (Porto), Messi, Robinho og kanskje Ronaldinho på sitt beste...

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Limbeck, jo det er en som kan gjøre med ballen som C.Ronaldo gjør. Nemlig Van Persie, kjipt at han sliter med skader. Tror at begge to vil være jevnt.

Haha. Ikke i nærheten engang.

 

HAHA! Dere har ikke sett hva han kan. VM i Tyskland, treningkamp mot Inter i sommer 2007, målene hans fra frispark osv.

Lenke til kommentar
HAHA! Dere har ikke sett hva han kan. VM i Tyskland, treningkamp mot Inter i sommer 2007, målene hans fra frispark osv.

Ja, det er klart, treningskamp for 7 mnd siden, da må han jo være like god som Ronaldo pr. dags dato. Ja, helt enig Fox.

Jiz. Greit han har vært skada en god stund, og for all del, han er en god spiller. Men på nivå med Ronaldo? Hell no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...