Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Defangsive spillere er like viktige som offangsive. Man kan ikke bare se på offangsive kvaliteter

Men nå skal også backer være gode offensivt å da.

Brown er ikke back, han er midtstopper og er det beste alternativet vi har der per dags dato.

 

Når det gjelder Ronaldo så beviser han nok en gang at han ikke er verdens beste. Han er så ustabil, og når han først er borte, så er han helt borte. Om han kan klare å prestere i store kamper vil han være den beste.

Lenke til kommentar

Oshea var ikke banens beste, men var heller ikke banens dårligste, jeg mener Ferdinand hadde mest skyld i tapet idag, samtlige av pasningene hans gikk til en motspiller, Ronaldo var veldi sutrete ja, men dommerne overser veldi mange av taklingene mot han når han skulle hatt frispark (Straffe)pga. filming tidligere i karrieren. dette er bare sannheten, å det er ikke alltid sannheten er rettferdig dessverre.

 

jeg kunne forklart mer, men jeg er for skuffa over tapet idag til å skrive noe mer

 

BTW: creds til Alle som var på Old Trafford idag å klarte å overholde minutt stillhet.

Lenke til kommentar
Er det mulig at vi er så vandt til å bli reddet av Ronaldo at det har en motsatt effekt når han ikke gjør det?

Ja, virker sånn. Og som andre her, dem regner alltid med å bli reddet av Ronaldo. Det gjør meg så forbanna. Han trenger ikke å score ihver kamp. Tevez, han står fanken meg i offside hele tiden. Han trenger vel 30 sjanser før han greier å putte.

Sentrale midtbanen skal jo også score, det er jo nesten kun United sin sentrale midtbane som ikke gjør det. Lampard og Gerrad putter, Scholes, Hargreaves, Anderson og Carrick ( scorte i dag da, men uansett) er jo imune.

Lenke til kommentar
Er det mulig at vi er så vandt til å bli reddet av Ronaldo at det har en motsatt effekt når han ikke gjør det?

 

Ronaldo har reddet oss før ja, men i oppgjør som dette så er han dessverre som oftest usynlig.

 

Det som gjør meg forbannet er at folk begynner å hakke på Brown og O'Shea, spillere som er elsket av fansen.

 

Jeg synest at det er veldig tydelig at mange her inne ser etter syndebukker. Enkeltspillere skal dras frem å hakkes på.

Lenke til kommentar
Når det gjelder Ronaldo så beviser han nok en gang at han ikke er verdens beste.

Tja, fyren er jo ett menneske. Ikke en super robot som er perfekt og gjør aldri feil. Slike kamper er ikke til å unngå, selv for de beste.

 

Ronaldo har etter min mening vert best til nå i sesongen, tett fulgt av Iniesta og Fabregas.

Lenke til kommentar

De som skriver at Brown suger balle, burde seriøst sitte ned å se kampen(e) i sin helhet på nytt (enda så triste greier det er). Fyren er solid og gir alltid 110%, noe man ikke kan si om Ronaldo og Nani som begge har noen primadonna takter jeg liker dårlig, uavhengig av hvor gode de måtte være. Igjen syntes jeg Anderson er kreativ og prøver mye fremover. Samt mye bra gjenvinning... Blir mye støtte og på-tvers fra Paul i dag.

 

Ronaldo er heller ikke verdens beste. I noen kamper er han helt i toppen, men verdens beste er han ikke. hadde hatt flere fans om han ikke var så forbanna klysete også. Filma gjorde han idag også, sjokkers!

Lenke til kommentar
De som skriver at Brown suger balle, burde seriøst sitte ned å se kampen(e) i sin helhet på nytt (enda så triste greier det er). Fyren er solid og gir alltid 110%, noe man ikke kan si om Ronaldo og Nani som begge har noen primadonna takter jeg liker dårlig, uavhengig av hvor gode de måtte være. Igjen syntes jeg Anderson er kreativ og prøver mye fremover. Samt mye bra gjenvinning... Blir mye støtte og på-tvers fra Paul i dag.

 

Ronaldo er heller ikke verdens beste. I noen kamper er han helt i toppen, men verdens beste er han ikke. hadde hatt flere fans om han ikke var så forbanna klysete også. Filma gjorde han idag også, sjokkers!

stort sett enig med deg, men jeg vil ikke si ronaldo filma. Han fikk en fot der og mista balansen, om det var straffe kan heller diskuteres

Lenke til kommentar

Hamann(?) treffer jo Ronaldo på baksiden av kneet, og alle vet jo at du kan få en sånn kollaps i kneleddet der, så filming synes jeg ikke det er.

 

Trist at folk alltid skal måtte hakke på enkeltspillere, når det helt klart svikter over hele linja, og ikke bare på enkeltspillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...