Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen christiano gjorde så man kunne få orgasme! Og jeg er Liverpool fan, bare så og måpte mens kampen gikk...

 

Kuyt spillte bar og vår klatrig er i gang! Når bryter ManU sammen da?

7217804[/snapback]

Når bryter Chelsea sammen sa du?

7217877[/snapback]

Aldri, de er for stabile når det gjelder spillere og de kan alltids kjøpe et nytt lag...

 

Det gjør at jeg er på gråten...

7217887[/snapback]

Det tror jeg ikke noe på. ;) Chelsea kommer garantert til å få det vanskeligere etter hvert de også, og de kan ikke kjøpe et nytt lag midt i sesongen. Selv om jeg liker verken Chelsea eller ManU, så synes jeg likevel ManU har vist sterkere takter enn Chelsea så langt i sesongen. Chelsea har hatt mye flaks i mange kamper, med f.eks. frisparkmål som går via to forsvarere og i mål osv, og vinner 1-0 på det. De har ikke overbevist spillemessig. ManU har derimot gjort det. Hvem som vinner til slutt er ikke lett å spå nå, for jeg er overbevist om at begge lag vil få sine nedturer iløpet av sesongen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Fy faen christiano gjorde så man kunne få orgasme! Og jeg er Liverpool fan, bare så og måpte mens kampen gikk...

 

Kuyt spillte bar og vår klatrig er i gang! Når bryter ManU sammen da?

7217804[/snapback]

Når bryter Chelsea sammen sa du?

7217877[/snapback]

Aldri, de er for stabile når det gjelder spillere og de kan alltids kjøpe et nytt lag...

 

Det gjør at jeg er på gråten...

7217887[/snapback]

Det tror jeg ikke noe på. ;) Chelsea kommer garantert til å få det vanskeligere etter hvert de også, og de kan ikke kjøpe et nytt lag midt i sesongen. Selv om jeg liker verken Chelsea eller ManU, så synes jeg likevel ManU har vist sterkere takter enn Chelsea så langt i sesongen. Chelsea har hatt mye flaks i mange kamper, med f.eks. frisparkmål som går via to forsvarere og i mål osv, og vinner 1-0 på det. De har ikke overbevist spillemessig. ManU har derimot gjort det. Hvem som vinner til slutt er ikke lett å spå nå, for jeg er overbevist om at begge lag vil få sine nedturer iløpet av sesongen...

7219374[/snapback]

 

 

og da kommer liverpool og vinner rubb og stake :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...